بهترین هتل های ارزان پنانگ؛ مروارید درخشان مالزی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
بهترین هتل های ارزان پنانگ؛ مروارید درخشان مالزی

پنانگ یکی از مقاصد معروف در مالزی است؛ اگر قصد دارید سفری ارزان را در این شهر تجربه کنید در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های اقتصادی در این ایالت را به شما معرفی خواهیم کرد.

پنانگ که به مرواید شرق شهرت دارد یکی از ایالت‌های مالزی است که امروزه یکی از مقاصد گردشگران در این سرزمین به‌شمار می‌رود. ملیت‌های مختلف، جاذبه‌های فوق‌العاده و طبیعت بی‌نظیرش، آن را به منطقه‌ای عالی برای سفر تبدیل کرده است. جرج‌ تاون، مرکز این ایالت، یک شهر بزرگ و متنوع است که آن را می‌توان شهری بین‌المللی نامید.

ایالت پنانگ، هتل‌های متنوعی برای اقامت مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد که اگر قصد تجربه سفری ارزان را داشته باشید می‌توانید با انتخاب هتل‌های اقتصادی در پنانگ، سفری مقرون به صرفه را داشته باشید؛ در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی از بهترین هتل‌های ارزان پنانگ را به شما معرفی کنیم.

هتل ارزان پنانگ

فهرست هتل‌ها:

هتل اتون (Eton Hotel)

هتل اتون (Eton Hotel)

اگر دنبال چیزی جدید و ارزشمند هستید که همزمان قیمت مناسبی هم داشته باشد، هتل اتون می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. این هتل که در یک موقعیت عالی و در جرج تاون قرار دارد، به بسیاری از جاذبه‌ها دسترسی راحتی دارد.

اتاق‌ها بسیار تمیز و مرتب و دارای دکوری مدرن و ساده هستند. بعضی از اتاق‌ها با کاغذ دیواری‌های زیبا پوشیده‌ شده‌اند و بعضی با سنگ‌های تزیینی دکور شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه و حمامی تمیز و اختصاصی هستند.

اگر دوست دارید پس از گشت و گذار در شهر با همراهان خود به گفتگو بپردازید و نوشیدنی گوارایی را تست کنید، پیشنهاد ما، بار آرام و زیبای هتل با دکور جذاب و چراغ‌های درخشانش است؛ پیشنهادات مسئول بار را با آغوش باز پذیرا باشید.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۶ کیلومتر، تا قلعه کورنوالیس ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه پنانگ پراناکان ۱٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱٫۸ کیلومتر، تا خو خنگسی ۱٫۵ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۰٫۶ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۵٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 76 Lorong Selamat, 10400 George Town, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره و دارای ۳۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل سوپر ایت جورج تون (Super 8 Hotel Georgetown)

هتل سوپر ایت جورج تون (Super 8 Hotel Georgetown)

موقعیت بی‌همتا، کارکنان با اطلاعات، امکانات گوناگون همگی در کنار هم از هتل سوپر ایت جورج تاون، هتل اقتصادی ایده‌آلی ساخته‌ است. بعضی از جاذبه‌های شهر در نزدیکی این هتل قرار دارد و مهمانان به‌راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اتاق‌ها تمیز و با وسایل ساده دکور شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمام هستند.

  • آدرس: 81 Tye Sin Street, Georgetown, Penang, Penang, 10300, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره و دارای ۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه

هتل سو (SO Hotel)

هتل سو (SO Hotel)

هتل سو هتلی اقتصادی و 2 ستاره است که در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید قرار دارد. اتاق‌های هتل مرتب و شیک هستند و مهمانان می‌توانند اقامت راحتی را در مدت سفر خود در این شهر داشته باشند. این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفری ارزان به این شهر باشد.

  • آدرس: 90 Siam Road, Georgetown P. Pinang, Georgetown, Penang, Penang, 10400, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره و دارای ۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه

هتل مهمانخانه رد این هریتاژ (Red Inn Heritage Guest House)

هتل مهمانخانه رد این هریتاژ (Red Inn Heritage Guest House)

هتل مهمانخانه رد این هریتاژ شاید دنج و کوچک به نظر بیاید؛ اما برای کسانی که به تنهایی سفر می‌کنند اندازه‌ای کاملاً مناسب با امکانات عالی دارد. این هتل دارای یک فضای نشیمن است که مهمانان در اوقات فراغت خود در آنجا به بحث و گفتگو می‌پردازند و می‌تواند فرصت خوبی برای آشنایی با افراد جدید باشد.

اتاق‌های هتل برای اقامت معمولی مناسب هستند و سعی شده است که امکانات لازم برای مهمانان فراهم شود. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه و حمامی اختصاصی نیز هستند.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۸ کیلومتر، تا قلعه کورنوالیس ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه پنانگ پراناکان ۱٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۰٫۶ کیلومتر، تا خو خنگسی ۰٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۱٫۶ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 15, Love Lane, 10200 George Town, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره و دارای ۱۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (چینی، مالایی، فیلیپینی، انگلیسی)

هتل سنترال جرج تاون (Hotel Sentral Georgetown)

هتل سنترال جرج تاون (Hotel Sentral Georgetown)

هتل سنترال جرج تاون یکی از هتل‌های 3 ستاره در پنانگ و در شهر جورج تاون است که امکانات آن بسیار عالی و ایده‌ال است. با انتخاب این هتل نه تنها سفری ارزان را تجربه خواهید کرد بلکه اقامتی مناسب با خدمات خوب را خواهید داشت.

اتاق‌های هتل با کفپوش چوبی پوشیده شده‌اند و دکوراسیون ساده آن در کنار نورپرازی کوچکی که در کنار تخت‌ها انجام گرفته است به اتاق‌ها رنگ و هیجان بیشتری داده است. اتاق‌ها پنجره‌هایی بزرگ با پرده‌هایی حریر دارند که مهمانان می‌توانند از دیدن منظره شهر لذت ببرند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در رستوران هتل با غذاهای محلی لذیذ مالزی آشنا شوند. اگر دوست دارید که با مردم بومی بیشتر در تعامل باشید می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارد مراجعه کنید و سفر خود را هیجان‌انگیزتر کنید.

این هتل دارای یک اتاق کنفرانس است که می‌تواند برای جلسات کاری یا سمینارهای کوچک که به منظور سفرهای کاری صورت می‌گیرد مناسب باشد.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۸ کیلومتر، تا قلعه کورنوالیس ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه پنانگ پراناکان ۱٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۰٫۶ کیلومتر، تا خو خنگسی ۰٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۱٫۶ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 12, Lorong Kinta, Georgetown, 10400 George Town, Malaysia
  • این هتل 3 ستاره و دارای ۱۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل مالابار این پنانگ (Malabar Inn Penang)

هتل مالابار این پنانگ (Malabar Inn Penang)

اگر دوست دارید اقامت در هتلی را تجربه کنید که به زندگی مردم بومی بسیار نزدیک است می‌توانید هتل مالابار این پنانگ را انتخاب کنید. خدماتی که این هتل ارائه می‌دهد بسیار معمولی است و در حدی است که بتوانید اقامتی کاملا عادی را داشته باشید؛ پس انتظار بسیاری با انتخاب این هتل نداشته باشید.

اتاق‌های هتل بسیار ساده هستند که با نقاشی‌های ساده حس و حال بهتری به آن بخشیده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت و تلویزیون هستند.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷ کیلومتر، تا قلعه کورنوالیس ۱٫۱ کیلومتر، تا موزه پنانگ پراناکان ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۰٫۸ کیلومتر، تا خو خنگسی ۰٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۰٫۶ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۱٫۲ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 26-28, Lebuh Cintra, 10100 George Town, Malaysia
  • این هتل دارای ۲۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل سنترال سی ویو پنانگ (Hotel Sentral Seaview, Penang)

هتل سنترال سی ویو پنانگ (Hotel Sentral Seaview, Penang)

هتل سنترال سی ویو پنانگ هتلی است که بی‌شک شما را غافلگیر خواهد کرد. امکانات عالی و موقعیت فوق‌العاده این هتل، آن را نه تنها در میان هتل‌های هم رده خود بلکه در میان بسیاری از هتل‌ها برجسته می‌کند. تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و از زیبایی‌های آن، به‌خصوص منظره غروب خورشید لذت ببرید.

اتاق‌های هتل شیک و مدرن هستند و دکور آن شما را مجذوب خود می‌کند. ترکیب رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم هارمونی بی‌نظیری را ایجاد کرده است و در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی شیک شرایط را برای رفاه کامل مهمانان فراهم کرده است.

صبحانه خوش‌رنگی هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و طعم لذیذ غذاهایی این سرزمین را در رستوران هتل می‌توانید بچشید. اگر دوست دارید غذای خود را با منظره دریا میل کنید می‌توانید به تراس هتل بروید و از فضایی که برای مهمانان در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

شنا در استخر روباز این هتل را که در فضایی تراس مانند قرار دارد، از دست ندهید. اگر هم اهل شنا نیستید می‌توانید روی صندلی‌های آفتاب‌گیر استراحت کنید و از دیدن مناظر لذت ببرید.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۶ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۶٫۶ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۶٫۱ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۶٫۱ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 555, Jalan Cm Hashim, Tanjung Tokong, 11200 Tanjung Bungah, Malaysia
  • این هتل دارای ۱۲۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، فکس / فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صندوق امانات، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل تون جرج تون پنانگ (Tune Hotel Georgetown Penang)

هتل تون جرج تون پنانگ (Tune Hotel Georgetown Penang)

هتل تون جرج تون پنانگ به مهمانانش امکانات رفاهی خوب و مدرن یک هتل برجسته را ارائه کرده و همزمان اتمسفر ریلکس و صمیمی یک هتل را دارد که برای مسافرانی که این موضوع برایشان اهمیت دارد گزینه‌ای خوب است. این هتل دارای موقعیت مناسب نیز است، در مرکز شهر قرار دارد و مهمانان می‌توانند به‌راحتی به جاذبه‌ها، مراکز خرید و رستوران‌ها دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل ساده اما زیبا هستند و می‌توانند رضایت مهمانان خود را جلب کنند. در اتاق‌ها امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی اختصاصی وجود دارد تا مهمانان در مدت اقامت خود هیچ کمبودی را حس نکنند.

این هتل تا معبد کک لوک سی ۶٫۳ کیلومتر، تا قلعه کورنوالیس ۱٫۸ کیلومتر، تا موزه پنانگ پراناکان ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱٫۶ کیلومتر، تا خو خنگسی ۱٫۳ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۰٫۶ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۰٫۸ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 100, Jalan Burmah, Section 15, George Town, 10050 Penang, Malaysia, 10050 George Town, Malaysia
  • این هتل دارای ۲۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، فکس / فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صندوق امانات، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (مالایی، انگلیسی)

هتل آپولو این (Apollo Inn)

هتل آپولو این (Apollo Inn)

هتل آپولو این هتلی اقتصادی است که با امکانات خوبی که ارائه می‌دهد یکی از انتخاب‌های گردشگرانی است که قصد سفر ارزان به این شهر را دارند.

اتاق‌های هتل با کفپوش چوبی کاور شده‌اند و دکوراسیونی ساده و تمیز دارند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمام هستند. پشت‌بام این هتل که با مبلمان‌های ساده دکور شده، گزینه‌ای عالی برای دیدن منظره شهر به‌خصوص در شب است و می‌تواند لحظات خوبی را برای شما و همراهانتان فراهم کند.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۶٫۷ کیلومتر، تا قلعه کورنوالیس ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه پنانگ پراناکان ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱ کیلومتر، تا خو خنگسی ۰٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۰٫۸ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 7 ,Jalan Sungai Ujong, 10100 George Town, Malaysia
  • این هتل ۲ ستاره و دارای ۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، فکس / فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صندوق امانات، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (مالایی، انگلیسی، چینی)

هتل کیمبرلی جورج تاون (Kimberley Hotel Georgetown)

هتل کیمبرلی جورج تاون (Kimberley Hotel Georgetown)

هتل کیمبرلی جورج تاون یکی از هتل‌های عالی 3 ستاره است که رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است و بسیاری برای سفر به این شهر، آن را برای محل اقامت خود برمی‌گزینند.

اتاق‌های هتل زیبا و شیک و اغلب آن‌ها دارای تراسی با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر هستند. می‌توانید در تراس اتاق خود بنشینید و از دیدن منظره شهر لذت ببرید. همه اتاق‌ها به امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام مجهز هستند.

صبحانه متنوعی هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهای محلی را می‌توانید در رستوران هتل تست کنید.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۶٫۷ کیلومتر، تا قلعه کورنوالیس ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه پنانگ پراناکان ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱ کیلومتر، تا خو خنگسی ۰٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۰٫۸ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 36, G-02, Jalan Sungai Ujong No.36, G-02, 10100 George Town, Malaysia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۱۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق خانوادگی، اینترنت بی‌سیم، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، فکس / فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صندوق امانات، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات شستشو، سیستم تهویه، روزنامه، کارمندان چند زبانه (مالایی، انگلیسی، چینی)

هتل ارزان پنانگ

آنچه که ذکر شد بهترین هتل‌های ارزان و اقتصادی پنانگ بود؛ در این مقاله سعی شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت از امتیاز بالایی برخوردارند و راهگشای شما برای انتخاب هتل‌های ارزان برای سفری مقرون به صرفه باشند. اگر به این منطقه سفر کردید ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید. همچنین می‌توانید امتیاز و نظرات خود را برای هر هتل، در صفحه مربوط به آن ثبت کنید تا سایر کاربران بتوانند پیش از سفر از آن استفاده کنند. 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه