بهترین هتل های 4 ستاره مراکش؛ شهری برای ماجراجویان در کشور مراکش

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره مراکش؛ شهری برای ماجراجویان در کشور مراکش

قصد سفر به شهر مراکش را دارید و در انتخاب محل اقامت خود دچار تردید شده‌اید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا هتل‌های 4 ستاره مراکش را که هتل‌هایی در حد هتل‌های لوکس و 5 ستاره هستند را به شما معرفی کنیم.

شهر مراکش از شهرهای بزرگ و دیدنی و در واقع یکی از شگفت‌‌انگیزترین شهرهای کشور مراکش به حساب می‌آید. به دلیل قرمز بودن تمامی ساختمان‌ها و بناها در این شهر، آن را با نام شهر سرخ (حمرا) نیز می‌شناسند. این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی کشور مراکش است و جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد که بسیاری از گردشگران را مجدوب خود می‌کند. بسیاری از هتل‌های مراکش رنگ و بوی سنتی خود را حفظ کرده و فرهنگ مراکشی به خوبی در آن نمایان است.

در این مقاله قصد داریم در انتخاب هتل‌های 4 ستاره مراکش شما را راهنمایی کنیم و امکاناتی که برای مهمانان خود در نظر گرفته‌اند را شرح دهیم؛ همراه ما باشید.

هتل 4 ستاره مراکش

هتل ریاد نفیس (Riad Nafis)

هتل ریاد نفیس (Riad Nafis)

هتل ریاد نفیس هتلی 4 ستاره و با رنگ و بوی سنتی و مراکشی است. انتخاب این هتل برای مدت اقامت‌تان حس سفر را برای شما مهیج‌ و جالب‌تر می‌کند. اینکه در هتلی اقامت داشته باشید که به سنت مردم آن سرزمین نزدیکی داشته باشد و در عین حال امکانات و خدمات خوبی را برای شما فراهم کند، سفر را برای شما خوشایندتر خواهد کرد.

اتاق‌های هتل با کاشی‌های طرح‌دار سنتی در محیطی آرام که دارای دکوری ساده و در عین حال جذاب هستند اقامتی ایده‌آل را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. رنگ سفید و زرشکی از رنگ‌هایی است که در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است که با رنگ قهوه‌ای سنتی درها و پنجره‌ها همخوانی مناسبی دارد. همه اتاق‌ها در این مجموعه دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند.

هتل دارای تراسی زیبا با منظره فوق‌العاده‌ای از شهر است که صبحانه هر روزه در آن برای مهمانان سرو می‌شود. در صورت تقاضا رستوران هتل برای شما غذاهای مراکشی را برای وعده‌های ناهار و شام برای شما سرو می‌کند؛ البته شما می‌توانید به رستوران‌های محلی که در اطراف هتل قرار دارد بروید و غذای خود را در فضایی بومی میل کنید.

هتل دارای استخری زیبا در وسط ساختمان است که اطراف آن را ستون‌هایی احاطه کرده است. محیط آرام و نورپردازی زیبایی که در استخر اعمال شده است شما را بیشتر به شنا کردن در آن تشویق می‌کند؛ حتما سری به استخر زیبای مراکشی این هتل بزنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۰٫۵ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۲٫۸ کیلومتر، تا باغ مارانا ۲٫۷ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۲ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۶ کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید ۱٫۱ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۰٫۶ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۱٫۷ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۱٫۵ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 54 Derb Ouled Ben Sebaa, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ، سولاریوم، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کتابخانه، کرایه دوچرخه، بار، رستوران، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل باب (Bab Hotel)

هتل باب (Bab Hotel)

هتل باب هتلی زیبا و لوکس است که در منطقه Gueliz در مراکش قرار دارد و با امکانات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. هر چیزی در این هتل مدرن و مجلل است و در مدت اقامت خود هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد. با قدم گذاشتن در لابی هتل و با برخورد صمیمانه کارمندان گویی در هتلی 5 ستاره قرار دارید و در همان مراحل اولیه رضایت شما را بدست خواهند آورد.

اتاق‌های هتل دارای طراحی مدرن و مینیمالیستی هستند و همه چیز با نظم و دقت بسیار چیده شده‌اند. بیشتر از رنگ سفید که مایه آرامش مهمانان است، در اتاق‌ها استفاده شده است که گاهی با ترکیب رنگی با کنتراست بالاتر محیط متفاوت‌تری را ایجاد کرده‌اند.

همه اتاق‌ها دارای حمامی مجلل و شیک با سنگ‌های مرمرین، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون هستند و بعضی از اتاق‌ها نیز دارای تراسی با چشم‌اندازی از شهر هستند.

آیا دوست دارید غذای خود را در فضایی باز میل کنید یا در محیطی آرام و بسته؟ هتل هر دو گزینه را پیش روی شما قرار می‌دهد. رستوران هتل با دکور مدرنش غذاهای مختلفی را برای شما سرو می‌کند و می‌توانید از خوردن غذاهای محلی لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما میل کردن شام خود در تراس هتل است که چشم‌انداز شهر را در شب نیز مشاهده کنید و لذت بیشتری از غذای خود ببرید.

اگر از گشت و گذار در شهر خسته شدید و دوست دارید کمی به بدن خود استراحت بدهید، به مرکز اسپای هتل بروید و از خدمات ماساژ آن بهره‌مند شوید. می‌توانید در ابتدا کمی شنا کنید و سپس از سولاریوم، سونا و خدمات ماساژ استفاده کنید.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۳٫۱ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۵٫۳ کیلومتر، تا باغ منارا ۲٫۲ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۳٫۴ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۶ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۲٫۳ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۲٫۷ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۱٫۳ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۲٫۷ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Angle Bd Mansour Eddahbi, Rue Mohamed El Beqqal, Gueliz, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ، سولاریوم، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کتابخانه، بار، رستوران، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل ریاد کاتالینا (Riad Catalina)

هتل ریاد کاتالینا (Riad Catalina)

برای بسیاری از گردشگران اقامت در هتلی که در مرکز شهر قرار داشته باشد که به راحتی بتوانند به جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی داشته باشند، از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ هتل ریاد کاتالینا هتلی جذاب و زیبا در قلب شهر است که به سبک سنتی طراحی شده و گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به سفری با شکل بومی و محلی است. طراحی این هتل در هر بخش که بنگرید، شکل سنتی خود را حفظ کرده و توانسته است رضایت مهمانان خود را جلب کند.

اتاق‌های هتل با پرده‌های زیبا و دکور جذابش شما را به یاد داستان‌های قدیمی می‌اندازد و مطمئنا اقامت در چنین اتاقی برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود. شما دو گزینه برای انتخاب اتاق خود دارید، می‌توانید در اتاقی با رنگ گرم اقامت داشته باشید یا در اتاقی که با رنگ آبی الماسی و در طیف رنگ‌های سرد دکور شده است. در هر صورت همه اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی را برای شما فراهم خواهند کرد.

قبل از شروع گشت و گذار در شهر، صبحانه خود را در تراس هتل میل کنید و روز خود را با انرژی بیشتر شروع کنید. می‌توانید غذاهای مراکشی را در رستوران هتل سفارش دهید و در اتاق خود و با آسایش بیشتر میل کنید.

استخر هتل با کاشی‌های زیبا و در فضای باز هتل، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان به شنا یا کسانی است که دوست دارند استراحت کنند و در صندلی‌های مخصوص آفتاب بگیرند. خدمات ماساژ نیز در این هتل برای متقاضیان انجام می‌گیرد.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱٫۸ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۴٫۲ کیلومتر، تا باغ منارا ۳ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱٫۱ کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید ۱٫۶ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۱ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۱ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۱ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۱ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۰٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 21 Derb Abdellah Ben Hssain, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ، سولاریوم، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل اطلس آسنی (Atlas Asni)

هتل اطلس آسنی (Atlas Asni)

هتل اطلس آسنی هتلی مجلل در میان باغی از درختان نخل است که محیطی زیبا و سرزنده دارد و می‌توانید اقامت خوبی را در آن تجربه کنید. هتل دارای موقعیت مناسب در شهر است و دسترسی به جاذبه‌های شهر برای مهمانان به راحتی انجام می‌گیرد.

اتاق‌های هتل دارای دکوری کلاسیک و اغلب آن‌ها دلباز هستند و فضای نشیمن بزرگی دارند. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و قدی هستند که نور کافی را به داخل اتاق می‌رسانند. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و می‌توانید غذاهای محلی را در رستوران هتل تست کنید. فراموش نکنید به میز دسر بروید و از دسرهای متنوعی که سرو می‌شود، میل کنید. بار هتل نیز نوشیدنی‌های متنوعی را برای مهمانان سرو می‌کند که چشیدن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

این هتل دارای استخری بزرگ و زیبا در محوطه هتل است که درختان نخل در اطراف آن فضای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است. اگر اهل شنا کردن هستید، حتما شنا در این استخر را تجربه کنید و پس از آن به مرکز اسپا بروید و خستگی را از تن خود بیرون کنید.

هتل دارای اتاق کنفرانس نیز است که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سفرهای کاری و برگزاری سمینارها باشد.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۲٫۴ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۴٫۳ کیلومتر، تا باغ منارا ۱٫۲ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید ۱٫۶ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۱٫۸ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۲٫۷ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۲٫۳ کیلومتر و تا موزه‌ی مراکش ۲٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: avenue Mohamed VI ex avenue de france, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، بار، رستوران، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی)

هتل موگادور اپرا (Mogador Opera)

هتل موگادور اپرا (Mogador Opera)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی زیبا با دسترسی عالی نمی‌تواند یک سفر را خاطره‌انگیز کند. هتل موگادور اپرا هتلی با دسترسی عالی به بخش‌های مختلف شهر است و امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

اتاق‌های هتل دکوری ساده اما مرتب و زیبا دارند و تمام شرایط رفاهی مهمانان را فراهم کرده‌اند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و لذت خوردن غذاهای لذیذ مراکشی را می‌توانید در رستوران هتل تجربه کنید.

این هتل برای اوقات فراغت مهمانان خود امکاناتی را فراهم کرده است؛ مهمانان می‌توانند به مرکز تناسب اندام بروند یا به مرکز اسپا و ماساژ مراجعه کنند و از خدمات آنان بهره‌مند شوند.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۲٫۹ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۴٫۹ کیلومتر، تا باغ منارا ۱٫۶ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱٫۸ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۲٫۲ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۲٫۸ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۲٫۶ کیلومتر و تا موزه‌ی مراکش ۲٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Av Mohamed VI, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ ، مرکز اسپا و سلامت، خدمات کامل آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق بازی، بار، رستوران، منوی ویزه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل فرح مراکش (Hôtel Farah Marrakech)

هتل فرح مراکش (Hôtel Farah Marrakech)

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی‌همتا سپری کنید هتل فرح مراکش تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. این هتل بسیار دلپذیر است و تمام کارکنان آن تلاش می‌کنند تا مهمانان خود بهترین اقامت را در مدت سفر خود تجربه کنند.

اتاق‌های هتل زیبا و شیک هستند و از مبلمان و تخت کلاسیک در دکوراسیون آن استفاده شده است. اتاق‌ها منظره‌ای رو به استخر و باغ دارند و بعضی از اتاق‌ها نیز دارای تراس هستند و می‌تواند گزینه‌ای خوبی برای یک چای عصرگاهی باشد.

رستوران‌های این هتل بسیار متنوع و شیک هستند و قبل از اینکه مجذوب منوی متنوع آن بشوید، عاشق دکوراسیون شاد و زیبای آن خواهید شد؛ خوردن غذاهای لذیذ مراکشی در این فضا می‌چسبد که با سفارش یک نوشیدنی لذت آن تکمیل خواهد شد. اگر دوست دارید می‌توانید به تراس هتل بروید و در فضایی فرح‌بخش غذای خود را میل کنید. خاطرنشان می‌شویم که صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود.

استخر هتل نه تنها می‌تواند حس شادابی را به شما برگرداند، بلکه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که با خانواده خود سفر کرده‌اند و قصد دارند که بیشتر به همراهان‌شان خوش بگذرد. به مرکز اسپای هتل نیز بروید و از خدمات ماساژ بهره‌مند شوید.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۲ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۴ کیلومتر، تا باغ منارا ۱٫۶ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱٫۹ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۱٫۴ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۲٫۳ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۱٫۸ کیلومتر و تا موزه‌ی مراکش ۲٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Avenue Du Président Kennedy, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ ، مرکز اسپا و سلامت، خدمات کامل آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، زمین تنیس، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویزه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل مراکش لو تیچکا (Hotel Marrakech le Tichka)

هتل مراکش لو تیچکا (Hotel Marrakech le Tichka)

اگر شما هم جزو گردشگرانی هستید که دوست دارند در محیطی آرام و سرسبز اقامت داشته باشند، هتل مراکش لو تیچکا را به شما معرفی می‌کنیم. دیزاین زیبا، تزئینات چوبی، دکور گیاهی و هماهنگی کامل با نیازهای گردشگران یک هتل مناسب برای سفر به این شهر خواهد بود. آن‌ها به همه نیازها فکر کرده‌اند. مانیتورها، سبد بازی، بطری‌های نوشیدنی، پرستار بچه و هر چیز دیگری که مورد نیاز گردشگران بچه‌دار نیز باشد در اختیارشان قرار می‌گیرد.

در اتاق‌های هتل طرح‌های سنتی را روی درها و پنجره‌ها خواهید دید؛ دکور اتاق‌ها که بیشتر با رنگ‌های کمی تیره و گرم است، فضای خاصی را ایجاد کرده که در کنار امکاناتی که برای مهمانان فراهم شده است، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها دارای تراسی با منظره زیبای باغ هتل است که حس خوبی را به‌خصوص در صبح به شما خواهد داد.

صبحانه خود را در رستوران هتل میل کنید و سپس با توجه به موقعیت عالی که هتل دارد، ماجراجویی خود را در شهر شروع کنید. برای سایر وعده‌های غذایی خود نگران نباشید، چون با منویی متنوع از غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران زیبای هتل مواجه خواهید شد. اگر دوست دارید با دوستان خود به گپ و گفتگو بپردازید و در کنارش نوشیدنی تازه میل کنید، به بار هتل بروید و لحظات نابی را تجربه کنید.

استخر هتل که در باغ هتل قرار دارد هم می‌تواند برای شنا کردن مناسب باشد هم می‌تواند محیط اطراف آن فضایی برای گذراندن لحظاتی آرام و برای استراحت کردن باشد.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۴٫۳ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۶٫۶ کیلومتر، تا باغ منارا ۳٫۵ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱٫۶ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۳٫۵ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۳٫۴ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۳٫۶ کیلومتر و تا موزه‌ی مراکش ۳٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Bp 894 Semlalia , Avenue Abdelkrim Khattabi, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ ، مرکز اسپا و سلامت، خدمات کامل آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویزه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هلندی)

هتل مراکش لو سمیرامیس (Hôtel Marrakech Le Semiramis)

هتل مراکش لو سمیرامیس (Hôtel Marrakech Le Semiramis)

هتل مراکش لو سمیرامیس آخرین هتل 4 ستاره‌ای است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل در یک باغ زیبا و پر از درختان نخل قرار دارد که فضای سبز و زیبای آن یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از گردشگران در کنار امکانات خوبی که ارائه می‌دهد، آن را انتخاب می‌کنند. همه چیز در این هتل چشم‌گیر و زیبا و اقامت در آن به گونه‌ای است که در هتلی 5 ستاره و مجلل اقامت دارید.

اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و با مبل‌های راحتی مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها پنجره‌های نورگیر و رو به محوطه و باغ هتل دارند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل هستند.

غذاهای خوش‌طعم مراکشی در رستوران هتل در انتظار شما است؛ می‌توانید غذای خود را در تراس هتل یا در کنار استخر میل کنید. پس از میل کردن شام خود به بار هتل بروید و از پیشنهاداتی که مسئول بار به شما می‌دهد حتما استقبال کنید.

از هر چیزی که بگذرید از استخر این هتل و شنا کردن در آن نخواهید گذشت؛ پس از شنا کردن بهتر است به سونا و مرکز اسپای هتل بروید و از امکانات و خدمات حرفه‌ای که در آن ارائه می‌شود، بهره‌مند شوید.

اتاق کنفرانس برای جلسات و برگزاری سمینارهای کاری نیز مناسب است.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۴٫۴ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۶٫۷ کیلومتر، تا باغ منارا ۳٫۵ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱٫۶ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۳٫۵ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۳٫۵ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۳٫۷ کیلومتر و تا موزه‌ی مراکش ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Bp 525 Rte De Casablanca, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، حمام، ماساژ ، مرکز اسپا و سلامت، خدمات کامل آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، کرایه دوچرخه، بیلیارد، اتاق بازی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویزه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی و شستشو،‌ فکس/فتوکپی، محوطه مخصوص سیگار، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند‌زبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل 4 ستاره مراکش

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره مراکش بود؛ بی‌شک تعداد این هتل بیشتر است، اما در این مقاله سعی شد هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین هستند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه