تورهای کشتی های کروز شمار گردشگران بلیز را افزایش داده است

پویا جوانمرد
پویا جوانمرد شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
تورهای کشتی های کروز شمار گردشگران بلیز را افزایش داده است

آمار گردشگران کشور کوچک بلیز به لطف سفرهای دریایی اخیرا افزایش چشمگیری داشته است.

بلیز کشوری کوچک و کمتر شناخته شده در آمریکای مرکزی است که در سال جدید میلادی رونق قابل‌توجهی در جذب گردشگر داشته است. ورود گردشگران به کشور بلیز در حال افزایش است و طبق آخرین آمار اعلام شده، در میانه‌های سال ۲۰۱۸ میلادی روندی رو به صعود دارد.

در ماه ژوئن، یک میزان افزایش دو رقمی برای گردشگری شبانه در مدت سه سال اخیر برای این کشور ثبت شده است و نیمه اول امسال شاهد رشد تجمعی ۱۷٫۱ درصدی مسافران بود. در ماه ژوئن طبق آمار، تعداد کشتی‌های کروز ورودی به بلیز ۵۷٫۲ درصد بیشتر شده و در انتهای نیمه اول سال میلادی، افزایش ۱۰٫۲ درصدی در مورد مسافران دریایی در مقایسه با نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی را شاهد بوده‌ایم.

در ماه ژوئن ۲۰۱۸ میزان ورود مسافران شبانه به این کشور ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.همچنین در طول شش سال اخیر، میزان ورود گردشگران در دو ماه ژوئن و جولای به میزان ورود گردشگران در دو ماه شلوغ‌تر و پرمسافرتر ژانویه و فوریه نزدیک شده است.

۲۰ مورد درخواست برای کشتی‌های کروز برای بیش از ۷۳۰۰۰ مسافر دریایی وجود داشته که از این طریق می‌خواستند به بلیز سفر کنند. این حقیقت منجر به افزایش ۵۷٫۲ درصدی شده و نسبت به ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی، تعداد مسافران دریایی کشور بلیز بیش از ۲۶۰۰۰ نفر رشد کرده که در نوع خود جالب‌توجه است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه