تور واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه ای برای بازدید از ایرباس A380

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
تور واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه ای برای بازدید از ایرباس A380

شرکت هواپیمایی امارات فرصتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا به گردش مجازی در کابین و فضاهای دیگر ایرباس A380 بپردازند.

شرکت هواپیمایی امارات، مدل‌های صندلی سه بعدی واقعیت مجازی (VR) را در سایت emirates.com راه‌اندازی کرده است که یک نمای ۳۶۰ درجه از داخل هواپیمای ایرباس A380 هواپیمایی امارات و بوئینگ ۷۷۷ آن برای بازدید علاقمندان فراهم کرده است. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از هات اسپات ناوبری (navigational hotspots) از بخش‌های مختلف کابین‌های اکونومی، بیزینس و فرست کلاس و همچنین، بخش های آن‌بورد لانگ (Onboard Loung) و شاور اسپا (Shower Spa) در ایرباس A380 بازدید کنند.

ایرباس A380

الکس کنیگ، معاون ارشد در حوزه‌ی ارتباطات شرکتی، بازاریابی و برند (دیجیتال) امارات، گفت:

ما در حال سرمایه‌گذاری‌های مداوم هستیم تا تجربه‌های بی‌نظیری را برای مشتریان‌مان در پرواز و بر روی زمین فراهم کنیم، همچنین به سختی تلاش می‌کنیم تا تجربه‌های دیجیتالی در سطح جهانی برای آن‌ها مهیا سازیم.

خوشحالیم که اولین ایرلاین جهان هستیم که از فن‌آوری واقعیت مجازی استفاده می‌کنیم و فرصتی عالی را در اختیار مشتریان‌مان قرار می‌دهیم تا قبل از سوار شدن بر هواپیماهای ما، اطلاعاتی درباره‌ی تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی پرواز با امارات به دست بیاورند.

ایرباس A380

او می‌افزاید:

ما در تست‌هایی که روی مشتریان‌مان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که آن‌ها در زمان انتخاب صندلی، علاقه‌ی ویژه‌ای به مدل‌های سه بعدی که از کابین‌ها و صندلی‌ها تهیه شده‌اند از خود نشان می‌دهند.

این تجربه‌ی حیرت‌انگیز در حال حاضر فقط برای هواپیمای امارات A380 قابل استفاده است و به زودی، شامل یک طرح کامپیوتری از کل ناوگان امارات خواهد بود که همه‌ی تنظیمات هواپیمای ایرباس A380 و بوئینگ ۷۷۷ را به وضوح نشان خواهد داد.

ایرباس A380

کاربران همچنین می توانند با استفاده از هر هدست واقعیت مجازی مانند «کارت گوگل» (Google Cardboard) از ناوبری کابین بهره ببرند و صندلی موردعلاقه‌ی خود را انتخاب کنند. این فن‌آوری با تمام دستگاه‌های بزرگ، بدون نیاز به برنامه‌های خارجی یا پلاگین‌های دیگر، سازگار است. مدل‌های سه بعدی صندلی با همکاری شرکت «Renacen»، یک شرکت UX مستقر در مادرید، ساخته شده است که به خاطر ارائه‌ی بهترین چشم‌انداز برای این پروژه مفتخر به دریافت جایزه‌ی کریستال کابین در مراسم جوایز کریستال کابین (Crystal Cabin Awards) شده است.

ایرباس A380

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن امارات به گشت‌وگذار در میان صندلی‌ها بپردازند و کابین را به صورت صندلی به صندلی بررسی کنند، و حتی اجازه دارند که صندلی‌های موردنظر خود را در این محیط سه بعدی انتخاب کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه