قطر ایرویز در منوی غذایی خود تجدیدنظر کرد

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
قطر ایرویز در منوی غذایی خود تجدیدنظر کرد

قطر ایرویز منوی غذای خود در کلاس اقتصادی را طوری اصلاح کرده که مسافران آن بتوانند از وعده‌های غذایی گرمی که ۲۵٪ بزرگ‌تر از قبل هستند، لذت ببرند.

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، اصلاحاتی را در منوی غذایی مسافران خود در کلاس اقتصادی انجام داده که با هدف افزایش تجربه‌ی مشتریان در هنگام سفر با این شرکت هواپیمایی برنده‌ی جایزه‌ی طراحی، انجام شده است.

اصلاحات جدید که به‌صورت تدریجی در همه‌ی خطوط این شرکت هواپیمایی به اجرا در خواهد آمد، از تاریخ ۱ ژوئیه در دسترس خواهد بود و شامل افزایش ۲۵ درصدی محتوا در همه‌ی غذاهای گرمی است که برای مسافران در کلاس اقتصادی سرو می‌شود.

همچنین، برای سرو غذا از ظرف‌هایی با طراحی جدید و ظرفیت بیشتر به همراه پوشش‌هایی با تصاویری از آثار هنری رنگی استفاده می‌شود. موارد دیگری که به این منوها اضافه شده‌اند، شامل غذاهای خوشمزه‌ و جدیدی است که در پروازهای طولانی و متوسط به مسافران ارا‌ئه می‌شوند.

اکبر الباقر، رئیس هیات مدیره گروه هواپیمایی قطر، گفت:

قطر ایرویز مفتخر است که جدیدترین اصلاحات غذایی مسافران را معرفی کند که بدون تردید، سطح بالاتری از کیفیت و آسایش را برای مسافران محترم ما فراهم خواهد آورد.

ما، با همکاری شبکه‌ی جهانی تدارکات خود، ظرف‌های جدیدی را طراحی کرده‌ایم تا تجربه‌ای اصیل و سخاوتمندانه برای مسافران‌مان فراهم کنیم. این ظرف‌ها که به دقت و با کیفیت بالا طراحی شده‌اند، از بالاترین استانداردها پیروی می‌کنند و این اطمینان را به مشتریان می‌دهند که سفر آن‌ها به همراه ما، سفری بی‌نظیر خواهد بود که مشابه آن را در جای دیگری تجربه نخواهند کرد.

ماه گذشته، شرکت هواپیمایی ملی قطر، اقدام به راه‌اندازی یک منوی غذایی جدید برای مسافران ویژه‌ی خود کرد که ارائه‌ی آن‌ها در مسیرهای اروپایی از ۱ مه ۲۰۱۸ آغاز شد. تغییرات جدید شامل ظروفی با طراحی تازه، منوهای غذایی پرواز، ظروف چینی و کارد و چنگال‌هایی است که به‌طور اختصاصی برای برآورده ساختن انتظارات مشتریان برای صرف یک ناهار خوب در آسمان طراحی شده‌اند. ظرف‌های ویژه و منوهای غذایی برای زمان پرواز بر اساس تاثیرات منطقه‌ای، با استفاده از منابع منطقه‌ای، با توجه به مقصد مسیر و نیز، با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر فصل طراحی شده‌اند.

قطر ایرویز از یک ناوگان مدرن متشکل از بیش از ۲۰۰ ??????? بهره می‌برد که پروازهایی را به بیش از ۱۵۰ مقصد مهم کاری و تفریحی در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی انجام می‌دهد. این شرکت هواپیمایی قصد دارد تا در سال جاری، مقصد هیجان‌انگیز جدیدی را مانند تالین، استونی؛ والتا، مالت؛ لانگکاوی، مالزی و دا نانگ، ویتنام، راه‌اندازی کند.

این شرکت هواپیمایی، به تازگی، مفتخر به دریافت عنوان «شرکت هواپیمایی سال» توسط جایزه‌ی معتبر جهانی هواپیمایی Skytrax ۲۰۱۷ در نمایشگاه هوایی پاریس شده است. برگزار شد، به تازگی دریافت کرده است. این چهارمین بار است که قطر ایرویز به این عنوان جهانی دست می‌یابد.

قطر ایرویز، علاوه بر این‌که به عنوان بهترین خط هوایی منتخب مسافرین بین‌المللی برگزیده شده، موفق به کسب جایزه‌ی بهترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه، بهترین کلاس بیزینس در جهان، بهترین فرست کلاس در جهان و تعدادی جایزه‌ی دیگر هم در همین مراسم شده است.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه