بهترین مکان ها برای خوردن برگر در روستوف نادونو

علی  کماسی
علی کماسی سه شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین مکان ها برای خوردن برگر در روستوف نادونو

برگر یکی از محبوب‌ترین غذاها در سراسر جهان است که امروزه در تمام نقاط دنیا پیدا می‌شود و تقریبا هر کشوری دستور پخت مخصوص به خود را برای آن دارد.

روستوف نادونو یکی از شهرهایی است که بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه در آن برگزار می‌شود. اگر قصد دارید در تورهای جام جهانی روسیه یا تور ترکیبی روسیه شرکت کنید و عاشق برگر هستید، بهتر است با بهترین برگرفروشی‌های این شهر آشنا شوید.

شهر روستوف نادونو تا چند سال پیش شاید اصلا چیزی به اسم برگر نداشت. هرچند امروزه برگر همه جای دنیا، از منوی کافه‌های گرفته تا مکان‌های ورزشی یا حتی در گران‌ترین رستوران‌های شهر پیدا می‌شود. تمام رستوران‌ها سعی می‌کنند برگر را به شیوه آمریکایی تهیه کنند، اما روسیه‌ای‌ها برگر را با مخلفاتی که خودشان  می‌خواهند، پر می‌کنند. در ادامه مکان‌های را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید بهترین برگر‌ها را پیدا کنید.

کتلت (cutlet)

برگر

اگر شدیدا به دنبال یک برگر خوشمزه همراه با مخلفات بی‌نظیر، پنیر آمریکایی، گوشت آبدار و کاهوی ترد هستید، پس رستوران کتلت بهترین گزینه برای شما است. قیمت‌ها در این رستوران بسیار مناسب هستند و  منوی آن نیز پر از غذاهای متنوع است. پس لزومی ندارد که بگوییم این رستوران همیشه شلوغ است.

اطلاعات رستوران:

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۳
  • آدرس: 144A Pushkinskaya Street, Rostov-On-Don, Russia
  • تلفن: 78632964624+

رد برگر (red burger)

برگر

رد برگر در کنار ساندویچ‌ها و برگرهای مخصوصش، این فرصت را در اختیار مشتری‌ها می‌گذارد تا از میان مخلفات متنوع، برگر مخصوص خود را سفارش دهند. مشتری‌ها می‌توانند هرجور که می‌خواهد برگر خود تغییر دهند و هرچیزی که ‌می‌خواهند به آن اضافه کنند.

اطلاعات رستوران:

  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۱۶ تا ۲ بامداد، جمعه ۱۶ تا ۵ بامداد، شنبه ۱۲ تا ۵ بامداد، یک‌شنبه ۱۲ تا ۲ بامداد
  • آدرس: 16A Beregovaya Street, Rostov-On-Don, Russia
  • تلفن: 79282963453+

برگر اند اسموک (burger & smoke)

برگر

اگر می‌خواهید یک ناهار با قیمت و کیفیت مناسب بخورید، پس بهتر است سری به مرکز شهر و برگربارهای زنجیره‌ای دنج  بزنید. آن‌ها علاوه بر تمام برگر‌های سنتی آمریکایی، سالاد‌ها و نوشیدنی‌های متنوعی در منوی خود دارند. تمام مواد تشکیل‌دهنده خوراکی‌ها هر روزه از مزرعه‌های محلی نزدیک به روستوف اون دون تهیه می‌شوند. پس نگران کیفیت گوشت و سبزیجات آن‌ها نباشید. این رستوران‌ها برای کسانی که می‌خواهند غذایشان را سریع تمام کنند و عجله دارند نیز بسیار مناسب است.

اطلاعات رستوران:

  • ساعت کاری: ۱۲ به بعد
  • آدرس: 42/50 Budennovsky Prospect, Rostov-On-Don, Russia
  • تلفن: 79282797373+

کوپوبا (kopoba)

برگر

کمتر کسی پیدا می‌شود که به این رستوران در مرکز شهر سر بزند و عاشقش نشود. منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع مختلف برگر و گوشت را دربر می‌گیرد. پیشنهاد ما این است که برگر سنتی آنگوس یا استیک سنتی با کره گیاهی، سیب زمینی سرخ شده و سالاد را امتحان کنید. به خودتان لطف کنید و حتما این رستوران را در برنامه سفر خود قرار دهید. رستوران کوپوبا به شدت در میان محلی‌ها معروف است.

 اطلاعات رستوران:

  • ساعت کاری: دوشنبه تا پنجشنبه ۱۲ تا ۱ بامداد، جمعه تا یکشنبه: ۱۲ تا ۲ بامداد
  • آدرس: 84 Gezatny Pereulok, Rosotov-On-Don, Russia
  • تلفن: 78632211295+

مطالب مرتبط:

منبع Culture Trip

دیدگاه