بهترین هتل های آلاسکا ویژه سافاری دوستان (قسمت اول)

مریم اصلانی
مریم اصلانی شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین هتل های آلاسکا ویژه سافاری دوستان (قسمت اول)

آلاسکا یکی از مقاصد گردشگری ایدهآل برای علاقه‌مندان دنیای گردشگری به سبک سافاری است. اما در سفر به آلاسکا کجا اقامت کنیم؟

آلاسکا این بزرگترین ایالت آمریکا،  سرزمین برف و یخ و البته خرس‌های گریزلی است. گستره‌ای وسیع و شاید تا حدودی منزوی که در سال‌های اخیر بیش از پیش مورد توجه سافاری دوستان قرار گرفته است. در واقع در یک نگاه کلی، آلاسکا دارای همان خصوصیاتی است که می‌تواند توجه این گروه را به خود جذب کرده و از سوی دیگر به بهترین شکل جوابگوی نیازهای علاقه‌مندان این حوزه است. چشم انداز طبیعت متفاوت و حیات وحش چشمگیر این ناحیه شاید همان امتیازاتی باشند که علاقه‌مندان  طبیعت‌گردی و نیز دوستداران ماجراجویی در محیط‌های بکر و دورافتاده را مجذوب خود می‌کند.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

اما در سفر به آلاسکا مسافران چه انتخاب‌هایی برای سکونت دارند؟ بهترین هتل یا اقامتگاه‌های آلاسکا کدامند؟ این همان پرسشی است که در این مجال همراه شما عزیزان به بررسی آن خواهیم پرداخت.

هتل کاپیتان کوک (CAPTAIN COOK HOTEL)، انکوریج (ANCHORAGE)

هتل کاپیتان کوک

این هتل در واقع در قالب سه ساختمان ساخته شده که در بخش مرکزی شهر انکوریج قرار گرفته و تنها ۳ بلوک دورتر از مسیر پیاده‌روی زیبا و ساحلی «تونی نولز» (Tony Knowles) واقع شده‌اند. از سوی دیگر با یک پیاده‌روی ۶ دقیقه‌ای به مرکز هنری آلاسکا دسترسی خواهید داشت ، همچنین در کمتر از دو کیلومتر از هتل به مرکز خرید «Anchorage 5th Avenue Mall» می‌رسید.

از سوی دیگر با اقامت در این هتل از امکانات متنوعی همچون وای فای، تلویزیون ماهواره‌ای، صبحانه گرم، میان وعده، فضای استراحت خصوصی و البته پارکینگ رایگان بهره‌مند می‌شوید. به علاوه این هتل از چشم‌انداز تماشایی رو به مناظر پیرامون خود بهره می‌برد. این هتل دارای چند رستوران خوب از جمله یک اغذیه فروشی و البته یک کافه است. سالن رقص بزرگ، مرکز ورزشی، کلوب سلامت، هات تاب، سونا و استخر داخلی از دیگر ویژگی‌های این هتل هستند.

هتل کاپیتان کوک به دلیلی دیگر نیز به شهرت رسیده است. سطح بالای خدمات هتل و سرویس‌دهی فوق‌العاده‌ی آن در کنار اتاق‌های دنج و سوئیت‌های خوش منظره و دلپذیر چیزی نیست که به راحتی از ذهن مسافران پاک شود و همین مسئله باعث شده تا شهرت هتل دهان به دهان چرخیده و امروزه از این نظر مورد توجه گردشگران قرار داشته باشد.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

هتل کاپیتان کوک دارای ۵۴۷ اتاق مناسب است که از این تعداد ۹۶ عدد به سوئیت‌های متنوع و البته لوکس اختصاص دارند. در مجموع این هتل گزینه‌های متفاوتی را به مسافران خود ارائه می‌کند که هر کسی بسته به سلیقه و امکانات مالی، می‌تواند بهترین گزینه را برای اقامت در هتل را انتخاب و از حضور در هتل نهایت استفاده و لذت ببرد.

یک نکته مشترک در مورد تمامی این اتاق‌ها وجود دارد و آن چشم‌انداز مبهوت کننده رو به خلیج کوچک کوک (Cook Inlet)، قله مک‌کینلی (Mount McKinley) و البته کوهستان «Chugach Mountains» است. 

انواع اتاق و سوئیت‌های هتل کاپیتان کوک:

اتاق‌های دولوکس (deluxe rooms):

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

این اتاق‌ها دارای حال و هوایی کلاسیک هستند. هر اتاق دارای دو تختخواب دو نفره یا یک تختخواب بزرگ و مجلل است. همچنین هر اتاق در کنار برخورداری از چشم‌اندازی دلفریب و رویایی، منظره‌ای جالب توجه از مرکز شهر و نیز جاذبه‌های طبیعی اطرف را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر ویژگی‌های این گروه باید به مواردی همچون برخوردای از سیستم تهویه مرکزی، پنکه سقفی و پنجره‌هایی با قابلیت باز شدن اشاره کرد. دسترسی به کلوب‌های ورزشی هتل نیز از دیگر ویژگی‌های  اقامت در اتاق‌های لوکس است.

سوئیت‌های جونیور (Junior Suites):

هتل کاپیتان کوک

دارای اتاق خواب و نیز اتاق نشیمن به همراه یک کاناپه، میز و دو عدد تلویزیون است. همچنین امتیاز برخورداری از یک فضای اضافی برای استراحت و لذت بردن از مناظر اطراف دیگر ویژگی این سوئیت است. سوئیت‌های فوق هم دارای تهویه مطبوع، پنکه سقفی، گاو صندوق برای نگهداری اشیای ارزشمند و جواهرات و البته دسترسی به کلوب‌های ورزشی هستند. مهمانان در صورت درخواست می‌توانند از لوازم خواب ضد آلرژی استفاده کنند.

سوئیت ویژه (Executive Suites):

هتل کاپیتان کوک

سوئیت‌های یک و دو تخت مخصوص با فضای کافی برای اقامت اعضای خانواده‌ یا گروه‌های بزرگ. هر سوئیت دارای اتاق خواب جدا، نشیمن و نیز سه سرویس بهداشتی است. با اقامت دراین سوئیت‌ها مهمانان علاوه بر دسترسی به کلوب‌های ورزشی، از امکان استفاده از پارکینگ رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند. همچنین صرف صبحانه به صورت رایگان در کافه هتل دیگر ویژگی این نوع سوئیت است.

تهویه مطبوع، گاوصندوق، وای فای و سرویس خواب ضد آلرژی نیز برای مهمانان مهیا است.

سوئیت‌های « Captain’s Deck»:

اتاق‌ها و سوئیت‌های واقع شده در طبقات شانزدهم و هفدهم هتل دارای ورودی حفاظت شده، دسترسی به کلوب ورزشی و امکان استفاده از محوطه استراحت ویژه است که به همراه چشم‌اندازی دیدنی، سرو صبحانه گرم، سرو نوشیدنی شبانه و ارائه انواع میان وعده و اسنک اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان مهیا می‌کنند.

سوئیت آشیانه کلاغ « Crow’s Nest Suites»:

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

این سوئیت برفراز برج شماره ۳ هتل واقع شده است و سوئیت‌های آن یک و دو اتاق خوابه هستد. همچنین هر سوئیت دارای یک اتاق نشیمن بزرگ با چشم‌اندازی رویایی رو به محیط پیرامون است. این سوئیت از جمله سوئیت‌های لوکسی است که در عین تجمل و زیبایی، تمامی ویژگی‌ها‌ و امتیازات دیگر سوئیت‌ها را نیز به مهمانان هدیه می‌دهد.

اقامت در این هتل همچنین فرصتی مناسب برای جستجویی متفاوت در مناطق مرکزی شهر انکوریج را نیز فراهم می‌کند. به علاوه استخر شنا، جکوزی و نیز ۴ غذاخوری و رستوران مجلل، اوقات حضور در هتل را نیز سرگرم کننده و مفرح می‌کند.

اما در مجموع امتیازات و ویژگی‌های هتل کاپیتان کوک چیست؟

یک هتل مجلل با یک اتمسفر جذاب، سرویس خدمات عالی و قابل توجه و البته محل قرارگیری مناسب بهترین توصیف برای هتل کاپیتان کوک است. همانگونه که پیشتر اشاره کردیم این هتل در بخش مرکزی انکوریج واقع شده و دسترسی فوق‌العاده به فرودگاه بین‌المللی دارد. تمامی اتاق و سوئیت‌های هتل دارای سرویس بهداشتی اختصاصی خود بوده و با مبلمان و اسباب و لوازم لوکس، دست ساز و البته چشم‌گیر دکور و تزئین شده‌اند.

از نظر سرو غذا نیز این هتل دستی پر دارد. در مجموع رستوران و غذاخوری‌های هتل در تمام اوقات روز و باب سلیقه و میل تمامی مشتریان خوراک‌های متنوعی رو عرضه می‌کنند. در کنار «سوئیت آشیانه کلاغ»، رستورانی به همین نام نیز  «Crow’s Nest» نیز برفراز برج شماره ۳ هتل واقع شده که خوراک‌های بی‌نظیری با الهام از سبک غذاهای فرانسوی و نیز آمریکایی ارائه می‌کند.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

«فلچر» (Fletcher) یک کافه کلاسیک است که در طبقه همکف هتل وقع شده و تمامی خوراک‌های دریایی و نیز غذاهای فست فودی همچون پیتزا و پاستا را سرو می‌کند.. اغذیه فروشی « Whale’s Tail» هم جایی ایده‌آل برای امتحان کردن طعم انواع نوشیدنی، کوکتل و البته چشیدن طعم برش‌هایی از استیک لذیذ گوشت گاو است.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

فعالیت‌ها:

هتل کاپیتان کوک در بخش مرکزی شهر انکوریج قرار گرفته، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند آسوده خاطر از مناطق مهم و جذاب این بخش از آلاسکا دیدن کنند. چندین موزه، رستوران و سالن تئاتر در این بخش واقع شده که مقصد بسیاری از دوست‌داران گشت و گذار در مناطق شهری است. همچنین افراد می‌توانند در مسیرهای ساحلی قدم زده و به صورت خیال‌انگیز خود را در میان طبیعت و جاذبه‌های دیدنی محیط پیرامون غرق کرده و مسائل و دل نگرانی‌های زندگی روزمره را به دست فراموشی بسپارند. هتل کوک همچنین با روی باز و امکاناتی مناسب حضور کودکان را نیز گرامی داشته و از آنها پذیرایی خوبی به عمل می‌آورد.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

با برخورداری از این همه فضای پذیرایی، باید اذغان کرد که این هتل مکانی ایده‌آل برای اقامت در آلاسکا و لذت بردن از فضای شهری و جلوه‌های طبیعی این ناحیه است. همچنین سطح بالای خدمات رسانی و توجه دقیق خدمه حتی به کوچک‌ترین جزئیات سبب شده که این هتل به نوعی تداعی کننده‌ی آرامش حضور در خانه بوده و برای مهمانان فضایی دنج، امن و آرامش بخش را فراهم کند. امتیازاتی که بی‌شک نقشی مؤثر در توجه گردشگران به این هتل ایفا کرده و آن را به شهرت رسانده است. پس اگر روزی برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تماشای حیوانات وحشی سری به آلاسکا زدید، حتما به اقامت در هتل کاپیتان کوک نیز بیندیشید.

هتل کاپیتان کوک، انکوریج، آلاسکا

ما مقصد بعدی ما در یکی از زیباترین جزایر آلاسکا واقع شده است. جزیره کودیاک از جمله مقاصد گردشگری آلاسکا است که به ویژه به دلیل حضور نزدیک به ۳ هزار خرس کودیاک به شهرت رسیده و سالانه بسیاری برای تماشای این مخلوقات عظیم الجثه و تماشایی به این جزیره سفر می‌کنند.

مهمانخانه و هتل کودیاک وسترن (BEST WESTERN KODIAK INN)، کودیاک

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

یک هتل سه ستاره دنج و فراموش نشدنی که در جزیره زیبای کودیاک واقع شده است. کتابخانه و آکواریوم کودیاک تنها ۱.۷ کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

یک رستوران، مرکز تناسب اندام و یک کافه از دیگر امتیازات این هتل است. همچنین در این هتل صبحانه کامل به صورت کاملا رایگان سرو شده و وای فای چه در اتاق‌های هتل و چه در شماری از محوطه‌های عمومی به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد. استفاده از پارکینگ شخصی به صورت رایگان دیگر امتیاز اقامت در این هتل است. هتل کودیاک دارای اسپا، سالن کنفرانس و نیز بیزینس سنتر است.

این هتل در مجموع دارای هشتاد اتاق و فضای پذیرایی است که همگی دارای یخچال، مایکروفر، تلویزیون کابلی، دستگاه پخش DVD، چای/ قهوه ساز و اینترنت رایگان است. هر روز روزنامه در لابی هتل در دسترس علاقه‌مندان مطالعه قرار داشته و سرویس خدمات پستی هتل نیز برقرار است.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

در این هتل پیشنهادات متنوعی در انتظار مسافران و گردشگران قرار دارد که در ادامه به معرفی و بررسی مختصری از خصوصیات هریک خواهیم پرداخت.

هتل «BEST WESTERN KODIAK INN» بهترین مکان برای تجربه مهمان‌نوازی جادویی به سبک آلاسکایی است، جایی که کارمندان خوش خلق و مهربان به شکلی دوستانه به مهمانان خوشامد گفته و از آنها پذیرایی می‌کنند. فضایی دنج و راحت و البته برخوردار از امکانات هتل‌های لوکس همچون هات تاب آلاسکایی و نیز رستوران‌های خوش منظره و دوست‌داشتنی. اینجا بهترین مکان برای شروع مسافرت یا حتی اختتامیه سفر به آلاسکا است، محیطی با فضای عالی و گرم که قادر است آرامشی در خور توجه را در اختیار مهمانان قرار داده و آنها را برای شروع ماجراجویی مهیج خود در آلاسکا آماده کرده، یا پیش از ترک آلاسکا، اوقاتی آرامش بخش را برای آنها مهیا کند.

سادگی و بی پیراپه بودن این هتل ابدا به معنای انزوای آن نیست چرا که شاید این تصور به وجود بیاید که اینجا چیزی برای انجام دادن وجود ندارد. این هتل طیف قابل توجهی از فعالیت‌های سرگرم کننده را در حال و هوای سرزمین آلاسکا فراهم کرده که به بهترین شکل مهمانان را سرگرم می‌کند.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

امتیازات و ویژگی‌ها:‎‎

این هتل دنج و راحت دارای فضای پیرامونی طبیعی و مبهوت کننده است. از سوی دیگر این اقامتگاه در نزدیکی بندر «سنت پاول» (St. Paul) واقع شده است. انواع مختلف اتاق با خصوصیات متفاوت در اختیار مهمانان قرار داده که هر یک فضای استراحت مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. سرویس اتاق روزانه از ساعت یازده صبح تا دو بعداز ظهر و مجددا از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۹ شب به مسافران خدمات ارائه می‌کند. بیزینس سنتر و اتاق کنفرانس هتل همچنین مجهز به اینترنت با سرعت بالا هستند. 

هتل کاپیتان کوک

امکانات ورزشی هتل شامل وسایل ورزشی همچون تردمیل و دوچرخه تمرینی است. به جز رستوران هتل دارای یک بار کوکتل و نیز یک هات تاب آلاسکایی در محوطه باغ است. از نظر تهیه و طبخ غذا نیز این هتل حرف‌هایی برای گفتن دارد، از جمله در رستوران هتل انواع غذاهای خوش عطر و طعم دریایی و نیز استیک آب‌دار و لذیذ سرو می‌شود. همچنین رستوران‌های متعددی در اطراف هتل واقع شده‌اند که به مهمانان اجازه امتحان کردن هر نوع خوراکی را می‌دهند.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

در نزدیک بندر «سنت پال»، می‌توان از صرف شام در کشتی تفریحی لذت برد یا به بازدید موزه‌هایی همچون «بارانوف» (Baranov Museumموزه الوتیک «Alutiiq Museum» و نیز مراکز خرید رفت. کودکان نیز اوقات خوشی را در این هتل سپری خواهند کرد.

بهترین هتل و اقامتگاه های آلاسکا

انتخاب شما در برگزیدن مکانی برای اقامت در جزیره کودیاک آلاسکا شاید آنقدرها گسترده نباشد، اما در میان این انتخاب‌های محدود قطعا این هتل  جذاب به نظر می‌رسد، فضایی دنج و تمیز در  یک مکان نسبتا دورافتاده و منزوی. 

به پایان بخش اول معرفی بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های آلاسکا رسیدیم. در بخش بعدی این مطلب نیز ما را دنبال کنید تا شماری دیگر از بهترین مکان‌ها برای اقامت در سرزمین شگفتی‌های تماشایی طبیعت و حیات وحش را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.  

مطالب مرتبط:

دیدگاه