مراکز خرید جیپور، شهر صورتی راجستان

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
مراکز خرید جیپور، شهر صورتی راجستان

جیپور، یکی از بهترین شهرهای هند برای خرید است. در جیپور، بازارهای محلی و مراکز خرید متعددی وجود دارد که در آن‌ها هر آچه که فکر کنید به راحتی پیدا می‌شود.

جیپور، یکی از شهرهای مهم و تاریخی کشور هند، در ایالت راجستان (Rajasthan) است که ریشه تاریخی سلطنتی جامعه این کشور را به نمایش می‌گذارد.

جیپور را به خاطر بازارها و مراکز خریدش می‌شناسند. اگر از عاشقان و دوستداران خرید باشید، بدون تردید از گشت و گذار در بازارچه‌های رنگارنگ و مراکز خرید متعدد جیپور لذت می‌برید. خرید کردن یکی از تجربیات عالی و فراموش‌نشدنی در سفر به شهر صورتی است و تورهای جیپور بدون بازدید از این مراکز خرید، کامل نمی‌شود. جیپور به خاطر پارچه‌های رنگارنگ، محصولات چرمی و صنایع دستی‌اش شهرت دارد.

به غیر از بازارچه‌های رنگارنگ و کوچک و بزرگ که در سرتاسر شهر برپا می‌شود، این شهر دیدنی، مراکز خرید مدرن هم دارد. این مراکز خرید، بهشتی برای دوستداران خرید است و در آن‌ها هر محصولی که فکر کنید، از بهترین برندها و با بالاترین کیفیت پیدا می‌شود. در ادامه‌ی این مطلب با تعدادی از مراکز خرید مدرن شهر آشنا می‌شویم. بعضی از این مراکز خرید، تنها به خرید و فروش اختصاص ندارند و در واقع مراکز تجاری و تفریحی هستند و به غیر از فروشگاه، امکانات تفریحی مختلفی دارند.

مرکز خرید Ganpati Plaza

مراکز خرید جیپور

مرکز خرید گانپاتی پلازا Ganpati Plaza یک مجموعه‌ی تجاری کامل است و به غیر از فروشگاه‌های متعدد، امکانات تفریحی مختلفی هم دارد. یکی از امکانات این مجموعه، فودکورت است که در آن می‌توانید غذاهایی از سراسر دنیا را امتحان کنید و با هر ذائقه و سلیقه‌ای حتما غذای باب میل‌تان را پیدا می‌کنید.

این مرکز یکی از باسابقه‌ترین مراکز خرید شهر است و تعدادی از بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی در آن شعبه دارند. این مجموعه‌ی تجاری در خیابان MI Road واقع شده و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. فروشگاه‌های متعدد این مرکز تجاری، جدیدترین پوشاک و محصولات مد، زیورآلات و اسباب بازی را عرضه می‌کنند. به غیر از این محصولات، این مرکز به خاطر فروگاه‌های عرضه‌ی طلا و نقره مشهور است. در زمان برگزاری فستیوال دیوالی، کل این مجموعه‌ی تجاری به زیبایی تزیین می‌شود و جشن و تزیینات مخصوص آن به مدت ۵ روز متوالی ادامه دارد. این مرکز تجاری را به خاطر همین دکورها و تزیینات زیبا می‌شناسند و تا به حال موفق به کسب جایزه نیز شده است.

این مرکز خرید، به خاطر خدمات عالی و بی‌نقصی که در سطح بالا ارائه می‌کند، معمولا مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد و به غیر از اهالی شهر، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان آن را گردشگران تشکیل می‌دهند. تعداد فروشگاه‌های این مجموعه، به ۲۰۰ فروشگاه می‌رسد.

مرکز خرید کریستال پالم (Crystal Palm)

مرکز خرید کریستال پالم یکی از بزرگترین مراکز تجاری جیپور است. این مجموعه‌ی تجاری در چهار طبقه میزبان تعداد زیادی فروشگاه و رستوران است. به غیر از فروشگاه، این مجموعه امکانات تفریحی هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به سینمای سه پرده‌ای  و فودکورت اشاره کرد که تنوع بی‌نظیری از غذاها در آن برای همه‌ی سلیقه‌ها سرو می‌شود.

بهترین محصولات برندهای مطرح لباس، جدیدترین لوازم آرایش و زیباترین و مدرن‌ترین متعلقات مد در این مجموعه‌ی تجاری عرضه می‌شود و بهشتی برای عاشقان خرید است

این مرکز خرید مدرن و باشکوه، میزبان بهترین برندهای بین‌المللی پوشاک و مد و امکانات تفریحی برتر است. بهترین محصولات در زمینه‌ی مد و پوشاک و سبک زندگی را با بهترین کیفیت می‌توانید از این مجموعه‌ی تجاری خریداری کنید. بهترین محصولات برندهای مطرح لباس، جدیدترین لوازم آرایش و زیباترین و مدرن‌ترین متعلقات مد در این مجموعه‌ی تجاری عرضه می‌شود و بهشتی برای عاشقان خرید است. مجموعه‌ی سینمایی این مرکز، سه سالن سینما دارد و ظرفیت آن در مجموع ۷۰۰ صندلی است. دو سالن با ظرفیت ۲۰۰ نفر و یک سالن با ظرفیت ۳۲۵ نفر دارد.

از دیگر امکانات رفاهی این مرکز می‌توان فودکورت را نام برد که در آن می‌توانید غذاهایی از سایر نقاط دنیا را امتحان کنید. تنوع رستوران‌ها و غذاهای این فودکورت به قدری است که با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌توانید غذای مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید. این مجموعه جزو مراکز خرید باسابقه در جیپور است و در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده است.

مرکز خرید کریستال کورت (Crystal Court)

مراکز خرید جیپور

مجموعه‌ی تجاری کریستال کورت، یکی از بهترین مراکز تجاری شهر است که فروشگاه‌های متعدد را در کنار امکانات تفریحی، گرد هم آورده و برای سرگرمی و خرید، یک مقصد ایده‌آل است. در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌شود و به غیر از اهالی شهر، بین گردشگران هم بسیار محبوب است. برندهای محبوب هندی و بین‌المللی در این مرکز تجاری بهترین محصولات خود را عرضه می‌کنند. از میان برندهای مشهور این مجموعه می‌توان به آدیداس، ریباک، شاپرز استاپ، وودلند و... اشاره کرد. در فودکورت این مرکز می‌توانید بهترین غذاهای هندی را نوش جان کنید و از تنوع غذاها لذت ببرید. هر روز از ۱۰ صبح تا ۸ شب برای سر زدن به این مرکز خرید وقت دارید.

مرکز خرید سیلور اسکوئر (Silver Square)

مرکز خرید سیلور اسکوئر در مرکز شهر جیپور قرار دارد و جدیدترین مرکز خرید این شهر است. این مجموعه از زمان تاسیسش مورد توجه گروه‌های مختلف مردم از هر قشری قرار گرفته و به غیر از اهالی شهر، توجه گردشگران را نیز جلب کرده است. یکی از ویژگی‌های مثبت این مجموعه‌ی تجاری این است که از نقاط مختلف شهر، دسترسی راحتی دارد و مقصدی ایده‌آل برای خرید خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه است.

در این مرکز خرید، محصولات برندهای محبوب و باکیفیت در زمینه‌ی پوشاک، عطر، ساعت، زیورآلات و سایر متعلقات مرتبط با مد نمایندگی دارند.

مرکز خرید اپکس مال (Apex Mall)

مراکز خرید جیپور

اپکس مال یک مجموعه‌ی تجاری است که غیر از دفاتر تجاری، مرکز خرید هم دارد. فروشگاه‌هایی از برندهای مشهور لباس در این مجموعه گرد هم آمده‌اند. این مرکز تجاری به غیر از فروشگاه، چندین رستوران هم دارد که غذاهایی متنوع برای سلایق مختلف سرو می‌کنند.

برجی که این مجموعه در آن قرار دارد، یکی از ساختمان‌های تجاری محبوب در جیپور است و بسیاری از کسب و کارها، آن را به عنوان دفتر مرکزی خود انتخاب می‌کنند و امکانات فوق‌العاده و محیطی مدرن و جذاب دارد. هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب، امکان بازدید از این مجموعه وجود دارد.

مرکز خرید Saraogi Mansion

مرکز خرید سارائوگی مانشن Saraogi Mansion یکی از بهترین مراکز تجاری شهر برای خرید خانوادگی است. این مجموعه تنوع قابل توجهی از فروشگاه‌های پوشاک، کفش و تعداد زیادی رستوران دارد. بنابراین اگر می‌خواهید همراه با خانواده به این مجموعه سر بزنید، با خیال راحت می‌توانید چند ساعتی را وقت بگذارید و اگر خسته یا گرسنه شدید، به یکی از رستوران‌ها سر بزنید و غذاهایی باکیفیت نوش جان کنید.

ساعت کار این مرکز هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز تجاری ورلد ترید پارک (World Trade Park)

مراکز خرید جیپور

مرکز تجاری ورلد ترید پارک یکی از جدیدترین مجموعه‌های تجاری جیپور است؛ مجموعه‌ای متشکل از بهترین امکانات تفریحی، خرید و تجارت. یکی از بزرگترین مجموعه‌های سینمایی بین‌المللی در چهار پرده در این مرکز تجاری قرار دارد. بهترین برندهای پوشاک، کفش و متعلقات مد در این مرکز تجاری، نمایندگی دارند. سالن بولینگ و رستوران زیر آب تنها دو مورد از امکانات تفریحی این مرکز تجاری است.

این مرکز در انتهای سال ۲۰۱۲ میلادی در مرکز شهر افتتاح شد. به غیر از فروشگاه، بخش‌های مختلفی چون مرکز گردهمایی، دفاتر تجاری، تالار نمایشگاهی، سینما، لابی‌های تجاری، گالری هنری و مرکز کنترل کامپیوتری دارد. پارکینگ این مرکز ظرفیت ۱۱۰۰ خودرو را دارد.

این مجموعه‌ی تجاری بزرگ که نقش مهمی در گردشگری و اقتصاد جیپور دارد، امکانات مختلف و جذابی را در اختیار بازدیدکنندگان و مشتریان خود می‌گذارد:

  • اودیتوریوم و مرکز گردهمایی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر
  • ۳۲ آسانسور و ۲۸ بالابر پرسرعت
  • هتل لوکس پنج ستاره
  • نمایندگی‌های برترین برندهای داخلی و بین‌المللی
  • فودکورت با ارائه‌ی غذاهایی از ۱۵ کشور دنیا
  • باشگاه تناسب اندام و کلوب سلامتی
  • سالن سینما با دو پرده
  • موزه و گالری هنری

ساختمان این مجموعه، یک بنای دوستدار طبیعت است و امکانات صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی دارد. سنسورهای اتوماتیک ذخیره‌ی انرژی، محیط دوستدار آی‌تی و تهویه مطبوع مرکزی از دیگر امکانات این مرکز تجاری است.

ساعت کار این مرکز هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۰ و ۵۵ دقیقه شب است.

مرز تجاری Golcha (Golcha Trade Center)

مرکز تجاری گلچا Golcha بهشتی برای عاشقان خرید به خصوص برای بچه‌ها است. تقریبا بیشتر برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی در این مرکز نمایندگی دارند. فودکورت، سالن گیمینگ و امکانات تفریحی مختلفی برای بازدیدکنندگان این مجموعه در نظر گرفته شده است.

هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای سر زدن به این مرکز وقت دارید.

مرکز خرید City Pulse

مراکز خرید جیپور

مرکز خرید سیتی پالس City Pulse یکی از بهترین مقصدهای شهر برای خرید و تفریح است. فروشگاه‌های متنوعی از برندهای مشهور و مطرح هند و دنیا در این مرکز محصولات خود را عرضه می‌کنند. تعدادی از بهترین رستوران‌های مشهور و زنجیره‌ای شهر در این مرکز تجاری شعبه دارند که در آن‌ها می‌توانید غذاهایی باکیفیت و متناسب با سلیقه‌ و ذائقه‌ی خود نوش جان کنید.

فروشگاه‌های لباس، کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و سایر محصولات مرتبط، در این مجموعه برترین تولیدات خود را عرضه می‌کنند. تقریبا هر آنچه که در این مورد نیاز داشته باشید، به راحتی در این مرکز خرید پیدا می‌کنید.

مرکز خرید برج Vaibhav

مرکز خرید برج وایباو Vaibhav یکی از پربازدیدترین مقصدهای خرید در جیپور است. این مجموعه شامل فروشگاه‌های متعدد و مجموعه‌‌ی سینمایی است که این مرکز تجاری را به یک مقصد عالی برای خرید و تفریح تبدیل می‌کند. فروشگاه‌هایی از برندهای مشهور و مطرح داخلی و بین‌المللی در زمینه‌ی پوشاک، کیف و کفش و محصولات مرتبط با مد در این مرکز بهترین و جدیدترین محصولات خود را عرضه می‌کنند. به غیر از فروشگاه، تعدادی رستوران هم در این مرکز در نظر گرفته شده که در آن می‌توانید غذاهایی باکیفیت از گوشه و کنار دنیا نوش جان کنید. امکانات تفریحی و گیمینگ از دیگر امکانات این مرکز است.

مرکز خرید The Triton

مراکز خرید جیپور

مرکز خرید تریتون The Triton یکی از بزرگترین مراکز خرید در جیپور است. به غیر از فروشگاه‌های متعدد، امکانات زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. این مرکز را گاهی با نام هایپرسیتی هم می‌شناسند. فروشگاه‌های لوکس از برندهای معتبر دنیا و رستوران‌های عالی این مجموعه، فرصتی بی‌نظیر برای خرید و سرگرمی با بالاترین کیفیت را در جیپور فراهم می‌کند. این مرکز، یک مجموعه‌ی سینمایی ۴ پرده‌ای هم دارد که دارای صندلی‌های لوکس است و این مرکز را به یکی از بهترین مقصدهای شهر برای خرید و سرگرمی تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال خرید لوکس هستید و می‌خواهید از برترین فروشگاه‌های اختصاصی جیپور خرید کنید، بدون تردید این مرکز خرید را انتخاب کنید. به غیر از فروشگاه‌های برند، در این مجموعه امکانات سرگرمی و تفریحی متعددی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. هم برندهای داخلی و هم بهترین برندهای بین‌المللی را در این مرکز خواهید دید.

اگر به دنبال خرید لوکس هستید و می‌خواهید از برترین فروشگاه‌های اختصاصی جیپور خرید کنید، بدون تردید این مرکز خرید را انتخاب کنید

رستوران‌های متعدد و غذاخوری‌های زنجیره‌ای بخش دیگری از این مجموعه‌ی تفریحی را تشکیل می‌دهند. در این رستوران‌ها می‌‌توانید همراه دوستان و اعضای خانواده‌ی خود از خوردن بهترین غذاها لذت ببرید.

در مجموعه‌ی سینمایی این مرکز، از تماشای جدیدترین فیلم‌های اکران شده در دنیا، لذت خواهید برد. ظرفیت سینمای ۴ پرده‌ی این مرکز، ۹۵۸ صندلی است.

این مرکز از فرودگاه ۲۵ کیلومتر، از ایستگاه قطار ۴ کیلومتر و از مرکز شهر جیپور ۵ کیلومتر فاصله دارد. بزرگترین فودکورت جیپور در این مرکز قرار دارد. حفاظت ۲۴ ساعته، آسانسورهای سریع، ویترین‌های بزرگ، تهویه مطبوع و بزرگترین محوطه‌ی مخصوص گیمینگ، از دیگر امکانات تفریحی این مرکز است.

مرکز خرید خورشید و ماه (Sun N Moon)

مرکز خرید خورشید و ماه، یک قطب خرید برای برندهای مشهور و محبوب است. این مرکز خرید ۱۳۳ فروشگاه دارد و دارای یک فودکورت داخلی است که در آن تنوع قابل توجهی از غذاها سرو می‌شود.

مرکز خرید Jalsa

مرکز خرید جالسا Jalsa، یک مقصد عالی و بی‌نظیر برای خرید و سرگرمی و تفریح در جیپور است. در این مرکز، از برترین و باکیفیت‌ترین خدمات تفریحی بهره‌مند خواهید شد. بیش از ۳۰۰ فروشگاه، محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان، مجموعه‌ی سینمایی، دنیای برفی، پیاده‌روی زیر آب از امکانات تفریحی مختلف این مرکز است.

هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب می‌توانید به این مرکز سر بزنید.

مرکز خرید برج Gaurav

مراکز خرید جیپور

مرکز خرید برج گاورو Gaurav دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه از بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی است. رستوران‌های عالی و فودکورت داخلی از امکانات دیگر این مجموعه است. در این رستوران‌ها می‌توانید تنوع قابل توجهی از غذاها از سراسر دنیا را امتحان کنید.

این مرکز تجاری، هم برای دوستداران خرید و هم برای علاقه‌مندان به تفریحات و سرگرمی و دورهمی‌های دوستانه، مقصدی عالی است. وسعت این مجموعه به ۲۵ هزار مترمربع می‌رسد و از نظر جو محیط، امکانات و ظرفیت پارکینگ، جزو برترین مراکز خرید شهر است. این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است.

مرکز خرید MGF Metropolitan

مرکز خرید ام‌جی‌اف متروپولیتن MGF Metropolitan مقصدی عالی برای خرید و دورهمی‌های دوستانه است. با وجود تعدد و تنوع فروشگاه‌های این مرکز، می‌توانید بهترین محصولات از برندهای محبوب داخلی و خارجی را خریداری کنید و تقریبا هر آنچه که نیاز داشته باشید، در این مجموعه پیدا می‌شود. این مجموعه به غیر از فروشگاه دو بخش دیگر به نام‌های سبک زندگی و بازار بزرگ دارد.

در این مرکز خرید با برترین برندهای دنیا در زمینه‌ی مد و پوشاک و رستوران‌های زنجیره‌ای مواجه خواهید شد. از میان مشهورترین برندهای حاضر در این مرکز تجاری می‌توان به شاپرز استاپ، مک دونالدز، بنتون، نایکی، ریبا، گس، هایدیزاین، لاکوست و... اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه