هزینه سفر به سارانسک چقدر است؟

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
هزینه سفر به سارانسک چقدر است؟

سارانسک، میزبان بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه و میزبان بازی بسیار مهم و پرطرفدار ایران و پرتغال است؛ آیا می‌خواهید بدانید میزان تقریبی هزینه سفر به سارانسک چقدر است؟

سارانسک یکی از شهر تاریخی روسیه است که آثار تاریخی زیادی متعلق به قرن هفدهم و هجدهم را در خود جای داده است؛ موزه مرداویان سارانسک (Mordavin Museum) آثاری مرتبط با هنرهای بصری در خود جای داده که بیشتر آن‌ها در نوع خود شاهکار هنری هستند. این شهر میزبان بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه نیز است.

 شاید ایرانیان تمایل زیادی برای سفر به این شهر داشته باشند؛ زیرا بازی ایران و پرتغال روز چهارم تیر ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم موردوویا آرنا (Mordovia Arena) برگزار می‌شود.در ضمن این استادیوم محل برگزاری بازی پرو و دانمارک (۲۶ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰)، ژاپن و کلمبیا (۲۹ خرداد، ساعت ۱۹:۳۰)، تونس و پاناما در استادیوم مردوویا آرنا (۷ تیر، ساعت ۲۲:۳۰) نیز است.

اگر شما هم بخواهید هزینه سفر به سارانسک چقدر است. اگر این‌چنین است، این مطلب را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه هزینه‌های سفر به این شهر از ابعاد مختلف را بررسی می‌کنیم

هزینه اقامت

هتل های سارانسک

قیمت هتل تک ستاره در سارانسک تقریبا ۳۷ یورو است. قیمت هتل‌های سه ستاره از ۷۷ تا ۱۰۶ یورو متفاوت است؛ البته می‌توانید هتل چهار ستاره نیز در این رده قیمتی پیدا کنید. این شهر فاقد هتل 5 ستاره است. قیمت استفاده از هر تخت در هاستل برای یک شب هم چیزی حدود ۱۵ یورو است. در کل می‌توان گفت ماه اکتبر ارزان‌ترین ماه برای سفر به سارانسک و ماه ژوئن گران‌ترین ماه برای سفر به این شهر است.

زستوران های سارانسک

هزینه صرف غذا در یک رستوران ارزان‌قیمت در سارانک ۵٫۶۸ دلار است. هزینه صرف ناهار در یک رستوران میان‌رده همراه با دسر و پیش‌غذا برای هر نفر ۹٫۷۳ دلار است. قیمت یک وعده غذای ترکیبی در رستوران های مک دونالد یا رستوران‌های مشابه ۴٫۰۵ دلار است.

هزینه حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در کازان

هزینه بلیط یک طرفه داخل شهری ۰٫۲۶ دلار است. هزینه استفاده از تاکسی در ترافیک معمولی از ۰٫۹۷ دلار آغاز می‌شود و هزینه استفاده از آن برای هر کیلومتر در ترافیک معمولی ۰٫۱۶ دلار است. هزینه استفاده تاکسی در اختیار در هر ساعت و در ترافیک معمولی ۴٫۰۵ دلار است.

 تور سارانسک

تور سارانسک

سارانسک تور اختصاصی ندارد و در حال حاضر می‌توانید از تورهای ویژه جام جهانی 2018 روسیه برای این شهر استفاده کنید. قیمت این تورها که معمولا ۱۲ شبه (۴ شب سارانسک، ۴ شب سن پترزبورگ و ۴ شب کازان) هستند، از  ۱۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان برای اتاق دو تخته و ۱۷،۴۰۰،۰۰۰ تومان برای اتاق یک تخته در هتل دو ستاره (قیمت برای کودک با تخت ۱۳،۹۰۰،۰۰۰ و بدون تخت ۱۱،۶۰۰،۰۰۰) شروع می‌شود. بیشترین قیمت این تورها هم ۲۶،۹۰۰،۰۰۰ تومان برای اتاق  دو تخته و ۳۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان برای اتاق یک تخته است (قیمت کودک با تخت ۲۶،۹۰۰،۰۰۰ و بدون تخت ۲۲،۹۰۰،۰۰۰) است. برای اطلاع از شرایط تورهای ویژه جام جهانی 2018 و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، به بخش تورهای کجارو مراجعه کنید. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه