هاگوارتز اکسپرس واقعی، طرفداران هری پاتر را استخدام می‌کند

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰
هاگوارتز اکسپرس واقعی، طرفداران هری پاتر را استخدام می‌کند

این بار طرفداران هری پاتر می‌توانند با علاقه خود به این مجموعه داستان، شغلی مناسب همراه با تفریح و سرگرمی پیدا کنند.

اگر شما بتوانید تمام افراد خانه گریفیندو و تمام قوانین بازی کوییدیچ را نام برده و تمام ورد‌های جادویی را با اعضای هاگوارتز بخوانید، پس برای شما یک شغل وجود دارد.

راه‌آهن North Yorkshire Moors Historical Railway Trust در انگلستان قصد دارد تا تعدادی از طرفداران باتجربه هری پاتر را شکار کند. طرفدارانی که تمایل دارند تا وقت و تجربه خود را به صورت داوطلبانه در اختیار این راه‌آهن قرار دهند، باید بتوانند ارتباطی قوی بین این خطوط قطار و کتاب و فیلم هری پاتر ایجاد کنند.

اگر شما طرفدار هری پاتر نیستید، اجازه دهید تا توضیح دهم: ایستگاه قطار Goathland در راه‌آهنی تاریخی، در فیلم هری پاتر به عنوان ایستگاه Hogsmeade استفاده شده که بخشی از خط هاگوارتز اکسپرس بوده است.

بر پایه آنچه راه‌آهن مشخص کرده است، این شغل به کسی داده خواهد شد که که بتواند در طول هفته کار کند تا راهنمای مدارس بازدیدکننده باشد. همچنین مسئولیت‌‌های اصلی مانند «راهنمایی گروه‌های کوچک تا متوسط مشنگ‌ها، فراهم آوردن امکانات جادویی برای بازدیدکنندگان اطراف ایستگاه Goathland، دادن اطلاعات درباره تاریخچه راه‌آهن و همکاری با دیگر جاذبه‌های مرتبط با هری پاتر» از جمله وظایف او است.

داوطلبان همچنین با بخش آموزش نیز کار خواهند کرد تا برنامه سفرهای جادویی را برای بازدیدهای گروهی طراحی کنند و اطمینان حاصل کنند که مسافران از سفر خود لذت برده و اهداف آموزشی مورد نیاز برآورده می‌شوند.

آن‌ها همچنین با حمایت‌ از طرف بخش بازاریابی می‌توانند وسایل آموزشی لازم جهت استفاده در فعالیت‌ها را تهیه کرده و این راه‌آهن را به عنوان یکی از جاذبه‌های مرتبط با داستان‌ّ‌های هری پاتر معرفی کنند. علاوه بر آن، از داوطلب خواسته می‌شود تا به عنوان بخشی از شغلش، با حمایت بخش بازاریابی و «وزارت جادو» در فعالیت‌های رسانه‌ای یا عمومی همکاری باشد.

این موقعیت داوطلبانه مناسب کسانی است که نه تنها طرفدار هری پاتر هستند، بلکه سابقه کار با بچه‌ها را داشته و می‌توانند در جمع به خوبی صحبت کنند و زمان کافی برای انجام این کار را دارند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه