هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد سه شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

سامارا ششمین شهر بزرگ روسیه و میزبان بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه، یکی از شهرهایی است که این روزها افرادی زیادی می‌خواهند به آن سفر کنند. آیا می‌دانید هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

سامارا از شهرهای صنعتی و تاریخی مهم روسیه است که آثار تاریخی مشهوری از جمله صومعه زنان ایورسکی (Iversky Women’s Monastery، موزه تاریخ فضایی سامارا و پناهگاه زیرزمینی استالین را در خود جای داده است و پیاده‌روی در کنار رود ولگا هم حس خوبی به انسان می‌ده.د در ضمن این شهر در جام جهانی 2018 روسیه علاوه بر بازی‌های گروهی در روزهای یازدهم و شانزدهم تیر میزبان چند بازی مهم در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی نیز است. آیا می‌خواهید بدانید هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

هزینه اقامت

هتل های سامارا

متوسط هزینه استفاده از یک تخت در هاستل‌های این شهر ۹ دلار است، هزینه اقامت در هتل‌های یک ستاره از ۱۹ تا ۳۶ دلار، در هتل‌های ۲ ستاره ۷۶ تا ۱۵۲ دلار، در هتل‌های ۳ ستاره از ۸۰ تا ۳۰۶ دلار و در هتل‌های پنج ستاره از ۵۴۷ یا ۶۰۹ دلار متفاوت است. البته این قیمت‌ها مربوط به زمان نگارش این مقاله است. متوسط قیمت اقامت در  یک هتل تک ستاره ۳۰ دلار، در یک هتل ۲ ستاره ۲۷ دلار در هتل سه ستاره ۴۵ دلار  و در یک هتل چهار ستاره ۵۸ دلار است.

هزینه رستوران و غذا

رستوران های سامارا

متوسط هزینه صرف غذا در یک رستوران ارزان قیمت برای یک پرس ۸٫۷ دلار (۶٫۴۰ تا ۱۱ دلار) و برای دو پرس غذا در یک رستوران میان‌رده همراه با دسر و پیش‌غذا ۳۲ دلار (۲۴ تا ۴۰ دلار) و یک وعده فست فود ترکیبی در رستوران های مک دونالد و رستوران‌های مشابه ۵ دلار (۴٫۴۰ تا ۵٫۶) دلار است. در کل قیمت یک عده ناهار ساده در رستوران‌های مناطق تجاری این شهر هفت دلار است.  

هزینه حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در  سامارا

هزینه بلیط یک طرفه مترو ۰٫۶۹ دلار است و هزینه تاکسی از ۴٫۳۰ دلار آغاز می‌شود. تعرفه معمولی تاکسی برای هر کیلومتر ۰٫۵۵ دلار، برای ۸ کیلومتر ۷ دلار و هر برای هر ساعت در اختیار ۸٫۴۰ دلار است. کرایه تاکسی از مرکز شهر تا فرودگاه ۲۲ تا ۳۰ دلار است

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه