IHG، هزارمین هتل خود را در منطقه EMEAA افتتاح می‌کند

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
IHG، هزارمین هتل خود را در منطقه EMEAA افتتاح می‌کند

گروه هتل‌های بین قاره‌ای IHG هزارمین هتل خود را در ویتنام افتتاح می‌کند.

IHG (گروه هتل‌های بین قاره‌ای) افتتاح هزارمین هتل خود در منطقه‌ی اروپا، خاورمیانه، آسیا و آفریقا (EMEAA) را با افتتاح مجتمع تفرجگاهی ساحلی «اینتر کانتیننتال فو کوک لانگ» (InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort) در ویتنام جشن می‌گیرد. این رویداد بزرگ، نشانه‌ی آن است که IHG همچنان به‌دنبال استقرار استراتژی بلندپروازانهی توسعه‌ی خود در منطقه‌ها و نواحی جغرافیایی جدید است.

هزارمین افتتاح، نقطه‌ی عطفی در سوابق درخشان EMEAA محسوب می‌شود که هشت برند تجاری در زمینه‌ی هتل دارد و با بیشتر از ۵۰۰ مالک هتل، همکاری می‌کند. IHG دارای یک طرح توسعه‌ی وسیع در EMEAA است که شامل افتتاح ۳۲۱ هتل (بیشتر از ۶۳۵۰۰ اتاق) طی ۳ تا ۵ سال آینده است.

مجتمع تفرجگاهی ساحلی «اینتر کانتیننتال فو کوک لانگ» در جزیرهی «فو کوک» (Phu Quoc) واقع شده که یکی از ساحل‌هایی است که در ویتنام به‌عنوان منطقه‌ی تحت حفاظت بیوسفر یونسکو معرفی شده است. این مجتمع با استفاده از همان سبک تجملاتی مرسوم اینترکانتیننتال، شامل زیبایی طبیعی منحصربه‌فرد جزیره و ۴۵۹ اتاق، سوئیت و ویلای لوکس، یک ساحل منحصربه‌فرد، ۶ رستوران و کافه و امکانات مدرن برای برگزاری جلسه‌های مختلف است.

منطقه‌ی EMEAA IHG نقش مهمی در جاه طلبی‌های این شرکت برای توسعه در بازارهای مهم جهانی، ایفا می‌کند. راه‌اندازی «voco»، برند جدید IHG در این بازار گران قیمت ۴۰ میلیارد دلاری، از EMEAA و در استرالیا آغاز خواهد شد. IHG تصمیم گرفته است که طی ۱۰ سال آینده، بیشتر از ۲۰۰ هتل «voco» در نقاط مختلف جهان باز کند.

IHG توجه ویژه‌ای به EMEAA دارد. IHG به‌تازگی از طرح‌های خود برای گسترش املاک لوکس و باشکوه خود در انگلیس، طی قراردادی مشروط با Covivio (که در گذشته به نام Foncière des Régions شناخته می‌شد) رونمایی کرده است. این معامله شامل برندسازی مجدد و بازپرداخت ۱۲ هتل با کیفیت فعلی و یک گروه هتل‌ها است، باعث می‌شود که IHG تبدیل به بزرگ‌ترین کارگزار لوکس در سراسر انگلستان بشود. همچنین، IHG تصمیم گرفته است که هتل‌ها و استراحت‌گاه‌های «Regent» را تحت مالکیت خود در بیاورد و طی یک دهه‌ی آینده، تعداد هتل‌های آن را از ۶ عدد به ۴۰ هتل برساند.

کنت مکپرسون، مدیر اجرایی منطقه‌های اروپا، خاورمیانه، آسیا و آفریقا در IHG گفت:

افتتاح مجتمع تفرجگاهی ساحلی «اینتر کانتیننتال فو کوک لانگ» و رسیدن به هزارمین هتل در منطقه، دستاورد مهمی برای IHG است. منطقه‌ی EMEAA شامل ۷۱ کشور، ۲۶ منطقه‌ی زمانی و برخی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. این دستاورد بزرگ، شاهدی برای جذابیت برند ما، قدرت روابط تاثیرگذار مالک این مجموعه و استراتژی‌های خوبی است که ما در راستای رشد سریع در بازاری که دارای سریع‌ترین توسعه در جهان است، اتخاذ کرده‌ایم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه