تورهای یک روزه گردشگری در مناطق دیدنی پردیس

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
تورهای یک روزه گردشگری در مناطق دیدنی پردیس

منطقه پردیس تهران برای معرفی جاذبه‌های خود تورهای گردشگری برگزار می‌کند.

فضاهای گردشگری اطراف شهر پردیس با برگزاری  تورهای یک روزه در روستاها، کوهها و آبشارهای محدوده این شهر در معرفی مناطق زیبای گردشگری این شهر موثر است.

به گفته سوهانی، تعامل با هیات کوهنوردی برای شناسایی مناطق زیبای خارج از شهر یکی دیگر از برنامه‌های هیات همگانی است.

سوهانی مسئول هیات همگانی شهر پردیس با اشاره به اینکه این شهر قبل از ساخت مسکن مهر هویتی مستقل داشت، گفت:

امروزه شهر پردیس با مسکن مهر شناخته می‌شود و امیدواریم هویت بخشی دوباره به شهر با ورزش همگانی و معرفی توانمندی‌های آن به شهروندان عملی شود.

دسترسی آسان و کم هزینه بودن ورزش همگانی از دلایل اصلی گرایش شهروندان به این ورزش است و با توجه به اقبال عمومی نسبت به این رشته برای توسعه آن برنامه‌ریزی در این منطقه برنامه‌ریزی می‌شود.

سوهانی با اشاره به گسترده بودن هیات همگانی خاطرنشان کرد:

هیات همگانی ۳۷ کمیته دارد و بعضی از این کمیته‌ها به مردم معرفی نشدند، برای شروع کار، با هزینه کم چند رشته ورزشی را در فضایی محدود به شهروندان معرفی می‌کنیم و با توجه به میزان استقبال، برای گسترش آن‌ها در کمیته هیات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

به منظور سالم‌سازی فضای بوستان‌های شهر، تعدادی از بوستان‌های شهر پردیس برای برگزاری ورزش صبحگاهی جانمایی شده و مربیان مجرب داوطلب برای برگزاری ورزش صبحگاهی مشارکت می‌کنند، برای سرگرمی مردم و گذراندن اوقات فراغت در بوستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

 شعار «من با تو همگانیم» را به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در ورزش‌های همگانی انتخاب شده است، ورزش همگانی محدویت سنی ندارد و اعضای خانواده در کنار همدیگر می‌توانند ورزش کنند.

سوهانی هدف از برگزاری نشست تعامل با مدیران سالن‎های ورزشی خصوصی را استفاده شهروندان از امکانات ورزشی با قیمت مناسب، کاهش در هزینه استفاده از فضاهای ورزشی و گامی در جهت توسعه سرانه ورزش در شهر پردیس دانست.

ساخت مسیر سبز در پردیس، تعیین مسیرهایی برای پیاده‌روی شهروندان در بام پردیس، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری را می‌توان از دیگر برنامه‌های هیات همگانی شهر پردیس عنوان کرد.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه