فستیوال مشارکت اساسی همه زنان، فستیوال کاملا زنانه انگلستان

نگین توکلی
نگین توکلی یکشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
فستیوال مشارکت اساسی همه زنان، فستیوال کاملا زنانه انگلستان

کشور انگلستان قصد دارد تابستان امسال فستیوالی تنها با حضور زنان در بخش جنوب غربی کشور در شهر سامرست برگزار کند.

انجمن وومن فست (Woman Fest) در نظر دارد در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آگوست امسال (۲۵ تا ۲۸ مرداد ۱۳۹۷) برای برگزاری یک فستیوال با تم «فستیوال مشارکت اساسی همه زنان» در شهرستان سامرست واقع در جنوب غربی کشور انگلستان، اعضای خود را گرد هم بیاورد.

این فستیوال از تمامی افراد انتظار دارد که این مشارکت را در نظر بگیرند. هدف از برگزاری این فستیوال نشان دادن زنان از تمام رشته‌ها و حوزه‌های زندگی است. تم «مشارکت اساسی» به این معنا است که تمامی کسانی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توانند چیزی را به اشتراک بگذارند که می‌تواند یک غذا، یک مهارت، بخشی از یک کار هنری یا حتی مکالمات آن‌ها در مورد یک موضوع مهم برای خودشان باشد.

در این فستیوال همچنین کارگاه‌های یوگا، مهارت‌های سیرک و صنایع دستی ساخته شده از مواد طبیعی و یک استیج اصلی برای موسیقی، شاعران و برگزارکنندگان نمایش و تئاتر، وجود خواهد داشت.

در محوطه برگزاری فستیوال، یک اسپا برای استفاده هست که در آن تراپیست‌هایی به شما خدماتی چون ماساژ، طب سوزنی و غیره  پیشنهاد خواهند داد. روز یکشنبه، دعوت نامه‌ای برای شرکت در یک رویداد لباس‌های فانتزی و خیالی به شرکت‌کنندگان تقدیم خواهد شد که می‌توانند در آن لباس الهه مورد علاقه خودشان را بپوشند.

فستیوالی کاملا زنانه در انگلستان

این فستیوال در ماه ژوئن برنامه‌ریزی خواهد شد. عکس از سیمونکر

تیم برگزار کننده فستیوال، یک تیم کاملا زنانه است و تمامی کارمندان در تمامی بخش‌ها از جمله بخش امنیتی و کارگران تعمیر و نگهداری تا استادان کارگاه‌ها، از بین زنان انتخاب شده‌اند. ورود تمامی زنان بالای ۱۸ سال آزاد است و دختران نوجوان با همراهی یک والد زن می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

قیمت بلیط‌ها از ۱۸۵ پوند (۱۶۵ پوند برای گروه‌ها) آغاز می‌شود که این هزینه شامل تمامی وعده‌های غذایی که از مواد محلی ارگانیک و گیاهی تهیه می‌شوند، است.

۲۰ درصد سود برگزاری این فستیوال به خیریه تعلق می‌گیرد. این خیریه‌ها دو سازمان خواهران درختی (Tree Sisters) و مینا (MEENA) هستند که یکی از آن‌ها به نگهداری و مراقبت از جنگل‌های بارانی گرمسیری می‌پردازد و دیگری گروهی است که از پناهندگان کودک و زن در بیرمنگام حمایت می‌کند. هیچ نوشیدنی الکلی در این فستیوال عرضه نمی‌شود و دیگر نوشیدنی‌ها و تنقلات برای فروش در دسترس هستند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه