بهترین هتل های 4 ستاره جاکارتا؛ پایتخت دیدنی اندونزی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
بهترین هتل های 4 ستاره جاکارتا؛ پایتخت دیدنی اندونزی

آیا در تلاش هستید که در زمان بازدید از جاکارتا بهترین هتل‌های 4 ستاره و جذاب آن را پیدا کنید؟ مطمئن باشید جای درستی آمده‌اید و در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام هتل‌ها انتخابی عالی برای سفر به این شهر خواهد بود.

جاکارتا پایتخت زیبای کشور اندونزی و بزرگ‌ترین شهر آن است. این شهر یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای اسلامی محسوب می‌شود که گذشته استعمار در این شهر مشهود است و بناها و بافت شهری مطابق شهرهای هلند دارد و بیشتر جاذبه‌های تاریخی آن در بخش مرکزی و بافت قدیمی قرار دارد. امروزه گردشگران بسیاری به خصوص هموطنان‌مان، با تور اندونزی به این شهر سفر می‌کنند، بنابراین محل اقامت در آن از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

در این مقاله لیستی از بهترین هتل های جاکارتا را برای شما آماده کردیم تا با خیال راحت‌تری محل اقامت خود را از بین هتل‌های 4 ستاره انتخاب کنید.

هتل 4 ستاره جاکارتا

فهرست هتل‌ها:

هتل میلنیوم سیریه جاکارتا (Millennium Hotel Sirih Jakarta)

هتل میلنیوم سیریه جاکارتا (Millennium Hotel Sirih Jakarta)

هتل میلنیوم سیریه جاکارتا هتلی برجسته و زیبا است و در موقعیت عالی و در مرکز شهر قرار دارد. به هر بخش از این هتل که بنگرید، لوکس بودن در آن مشهود است. با ورود به لابی هتل و برخورد حرفه‌ای و مودبانه کارمندان آن، به انتخاب هوشمندانه خود افتخار خواهید کرد. دسترسی بسیار خوبی از این هتل به بخش‌های مختلف جاکارتا خواهید داشت و می‌تواند یک شروع ایده‌آل برای گشت و گذار در شهر باشد.

وقتی وارد اتاق خود در این هتل می‌شوید، با اتاقی با دکوراسیون مدرن روبه رو می‌شوید که با دقت بسیاری دکور شده است. اتاق‌ها بسیار راحت هستند و استفاده از رنگ‌های تیره در کنار تک رنگ‌های روشن، هماهنگی رنگ‌بندی بین وسایل را حفظ کرده است؛ نور آباژورها در کنار این ترکیب آرامش بیشتری را برای مهمانان فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل و شیک هستند.

رستوران‌های متنوعی با دکوراسیون جذاب در این هتل آماده ارائه سرویس به مهمانان هستند. در یکی از رستوران‌ها با غذاهای لذیذ محلی ارمنی وسنتی مدیترانه‌ای آشنا می‌شوید و در رستوران ایتالیایی این هتل که نمایی پاناروما از شهر دارد، لذت خوردن پاستا یا پیتزاهای مخصوص ایتالیایی را خواهید چشید. باغ هتل با اجرای موسیقی زنده گزینه‌ای عالی برای نوش جان کردن یک میان‌وعده یا چای عصرگاهی خواهد بود.

برای راحتی و نشاط حال مهمانان، هتل، مجموعه‌ی آب‌گرم با سونا، در کنار استخری زیبا و همچنین انواع خدمات ماساژ و ماساژ درمانی را هم فراهم کرده است، تا مهمانان در اوقات فراغت خود از امکانات آن بهره‌مند شوند.

از این هتل تا سنترال پارک ۲٫۹ کیلومتر، هتل از ایستگاه قطار Gambir حدود ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. سرویس شاتل برنامه‌ریزی‌شده رایگان روزانه از هتل به مراکز اصلی خرید فراهم است. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به خرید، کسب و کار و خرید لباس انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Jalan Fachrudin 3, Tanah Abang, 10250 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۰۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اندونزی، انگلیسی)

هتل جیپوترا جاکارتا (Hotel Ciputra Jakarta)

هتل جیپوترا جاکارتا (Hotel Ciputra Jakarta)

هتل جیپوترا جاکارتا هتلی لوکس و بی‌نظیر در شهر جاکارتا است که در بخش مرکزی شهر قرار دارد و ساختمان زیبایش در منطقه همچون نگینی زیبا می‌درخشد. مهمانان از همان بدو ورود حس خوبی از اقامت در این هتل خواهند داشت. این هتل در موقعیت عالی قرار دارد و بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های شهر از این هتل به راحتی در دسترس است.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و از رنگ‌هایی استفاده شده که لوکس بودن بیشتر این اتاق‌ها را به رخ می‌کشد؛ دیدن منظره شهر از اتاق‌ها لذتی بی‌نظیر است. اتاق‌ها با طراحی داخلی مدرن دکور شده و همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، میز کار و حمامی مجلل با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران‌های هتل با غذاهای محلی و بین‌المللی در یک فضای زیبا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و مهمانان با انتخاب یک نوشیدنی اصیل و ناب در این رستوران طعم غذای خود را ماندگارتر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. بار هتل با دکور خاص و زیبایش نوشیدنی‌های متفاوتی را به مهمانان پیشنهاد می‌دهد که تست آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. کافه هتل نیز برای یک عصر دل‌انگیز یا محفلی با دوستان با کیک‌ها و دسرهای خوش‌طعمش پیشنهادی است که بدون تردید باید دعوت به آن را پذیرفت.

اگر علاقه دارید پس از گشت و گذاری در شهر هیجان و تفریحی دیگر را تجربه کنید، به استخر زیبای هتل بروید که در کنار فضای سبز قرار دارد و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد. این هتل با داشتن اتاق جلسه و کنفرانس نیز گزینه‌ای برای سفرهای کاری خواهد بود.

این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید از برندهای لوکس و خرید لباس است. این هتل برای زوج‌ها مناسب است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Letnan Jenderal S. Parman, Grogol, 11470 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اندونزی، انگلیسی)

هتل نووتل جاکارتا مانگا (Novotel Jakarta Mangga Dua Square)

هتل نووتل جاکارتا مانگا (Novotel Jakarta Mangga Dua Square)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی بسیار جذاب با دسترسی عالی نمی‌تواند یک سفر را به یادماندنی و فوق‌العاده کند. هتل نووتل جاکارتا مانگا در مرکز شهر قرار دارد که دسترسی به بازار و دیدنی‌ها از آن راحت است و به راحتی می‌توانید در هر بخشی که دوست داشته باشید، بازدید کنید و یک ماجراجویی مهیج را تجربه کنید. موقعیت این هتل در مقابل امکانات لوکس و باشکوهش آن را به یکی از انتخاب‌های عالی در شهر جاکارتا تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و در دکوراسیون داخلی آن که بیشتر از رنگ‌های سفید استفاده شده، در کنار آباژورهای ساده محیطی جذاب و دلربا را ایجاد کرده است. همه شرایط برای اقامتی آرام و سرشار از آرامش برای مهمانان فراهم شده است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل هستند.

مگر می‌شود صبحانه متنوع این هتل و میزی که چیده شده است را ببینید و ساده از آن بگذرید؟ لذت خوردن غذاهای کشور اندونزی و انواع دسرها که با میوه‌های مختلف تزئین شده است را در رستوران این هتل تجربه خواهید کرد. اگر علاقه دارید با نوشیدنی‌های محلی آشنا شوید، به بار هتل بروید و از نوشیدنی‌های آن تست کنید.

پس از گشت و گذار در این شهر بی‌شک کمی خسته هستید و مرکز اسپای این هتل یک گزینه فوق‌العاده خواهد بود تا انرژی خود را دوباره بدست آورید. استخر هتل برای شنا کردن و علاقه‌مندان بسیار پیشنهاد می‌شود؛ بخصوص محیطی زیبایی که دارد و درخت‌های نخلی که آن را احاطه کرده است.

  • آدرس: Jalan Gunung Sahari Raya No 1, Sawah Besar, 14420 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۶۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، کلاب کودکان، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اندونزی، انگلیسی)

هتل کوسندا (Kosenda Hotel)

هتل کوسندا (Kosenda Hotel)

هتل کوسندا هتلی با طراحی متفاوت است که می‌توان گفت اکثریت مسافرین عاشق آن می‌شوند و فضای دلچسب و زنده آن، دل کندن را برای مهمانان سخت می‌کند. لابی هتل یک گزینه فوق‌العاده برای سپری کردن لحظاتی مملو از آرامش است و کسانیکه به مطالعه علاقه‌مند هستند این بخش انتخابی فوق‌العاده است. این هتل زیبا در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی را برای مهمانان راحت کرده است و مسافرین به راحتی به مراکز خرید و رستوران‌ها دسترسی دارند.

طرح‌های مشبک و هندسی در این هتل بسیار به چشم می‌خورد؛ در اتاق‌ها نیز این طرح‌ها مشهود است. رنگ زرد روکش تخت‌ها حس طراوت بسیاری به اتاق‌ها بخشیده است و باعث سرزندگی مهمانان می‌شود. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون، حمامی مجلل و زیبا اقامت را برای مهمانان خاص‌تر کرده است.

دکوراسیون رستوران هتل خیره‌کننده است و وقتی قدم به فضای آن می‌گذارید، در نگاه اول سقف‌ آن و سپس چراغ‌های ساده آن به چشم می‌خورد. منویی که رستوران به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد، متنوع و عالی است. بار هتل برای شبانگاه و داشتن لحظاتی رویایی با دوستان برای تست نوشیدنی‌ها و تنقلات گوناگون بسیار پیشنهاد می‌شود.

این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و بیزینس است. این هتل برای زوج‌ها مناسب است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Wahid Hasyim no. 127, Tanah Abang, 10240 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اندونزی، انگلیسی)

هتل هریس تبت جاکارتا (HARRIS Hotel and Conventions Kelapa Gading Jakarta)

هتل هریس تبت جاکارتا (HARRIS Hotel and Conventions Kelapa Gading Jakarta)

هتل هریس تبت جاکارتا هتلی 4 ستاره و لوکس است که موقعیت عالی آن و دسترسی فوق‌العاده‌اش به جاذبه‌های شهر آن را میان مسافرین محبوب کرده است. امکانات این هتل به گونه‌ای است که رضایت مشتریان خود را جلب کرده و همه از خدماتی که برای آن‌ها ارائه می‌شود، راضی هستند. این هتل دارای دکور مینیمالیست دارد و در کنار رنگ‌های شادی که در دکوراسیون آن استفاده شده، آن را جذاب‌تر کرده است.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های خنثی و پنجره‌های بزرگی که با پرد‌ه‌های حریر پوشیده شده است، فضایی آرام و مملو از آرامش را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی مجلل با لوازم بهداشتی است.

غذاهای اندونزیایی و بین‌المللی را در رستوران هتل تست کنید؛ محیط جذاب آن با دکور مدرنش لذت غذا خوردن را برای شما بیشتر خواهد کرد. بار هتل با نوشیدنی‌های گوارا و خوش‌طعمی که ارائه می‌دهد، به مهمانان پیشنهاد می‌شود.

اگر هنوز برای انتخاب این هتل قانع نشده‌اید، باید سری به قسمت آب‌درمانی و ماساژ آن بزنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید؛ استخر زیبای هتل به علاقه‌مندان به شنا بسیار توصیه می‌شود.

  • آدرس: Sentra Kelapa Gading Jl. Bulevar Kelapa Gading Blok M, Kelapa Gading, Kelapa Gading, 14240 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، استخر، مرکز اسپا و ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، زمین بازی کودکان، دوچرخه سواری، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اندونزی، انگلیسی)

هتل کریستال جاکارتا (Kristal Hotel Jakarta)

هتل کریستال جاکارتا (Kristal Hotel Jakarta)

هتل کریستال جاکارتا بی‌شک یکی از زیباترین و رویایی‌ترین هتل‌های جاکارتا است که می‌تواند انتخابی بی‌نقص در سفر به این شهر باشد. نورپردازی‌های دقیق و هوشمندانه در کنار فضای آرام‌بخشی که دارد همراه خدمات عالی که ارائه می‌دهد، این هتل را گزینه‌ای عالی برای بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است.

مطمئنا از اقامت‌تان در یکی از اتاق‌های دونفره‌ای که به شیوه‌ای مدرن طراحی و با رنگ‌های خنثی دکور شده است، لذت خواهید برد. تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن نیاز دارد، در طراحی این اتاق‌ها پوشش داده شده و می‌توانید از اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمامی مجلل و تلویزیونش بهره‌مند شوید.

غذاهای محلی و بین‌المللی را در رستوران هتل بچشید؛ دسرها و کیک‌های دلربا و هوس‌انگیز در کافه هتل برای مهمانان سرو می‌شود که از خوردن آن لذت خواهید برد.

از بخش‌های هیجان‌انگیز هتل استخر روباز آن است که طراحی زیبای آن شما را مجذوب می‌کند. نشستن در کنار این استخر در شب با نورپردازی زیبایی که دارد، بسیار پیشنهاد می‌شود و می‌توانید لحظاتی سرشار از آرامش را در آنجا سپری کنید.

  • آدرس: Jalan Tarogong Raya, Lebak Bulus, Cilandak, Cilandak, 12430 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، استخر، مرکز اسپا و ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بیلیارد، زمین تنیس، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اندونزی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره جاکارتا

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره در جاکارتا بود؛ در این مقاله سعی شد لیستی ارائه شود که در نوع خود و خدماتی که ارائه می‌دهند بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه