۵۰ درصد تخفیف: هدیه اسنپ فود به کاربران کجارو

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
۵۰ درصد تخفیف: هدیه اسنپ فود به کاربران کجارو

 کجارو بزرگ‌ترین مرجع فارسی اطلاعات تفریح، سفر و گردشگری است. یکی از مهم‌ترین تفریحات در سفر و خارج از سفر، رستوران‌گردی و لذت بردن از انواع غذاها است.

تابستان شروع شده و یکی از تفریح‌های اصلی ما ایرانی‌ها رستوران‌گردی و امتحان کردن انواع غذاها با طعم‌های متنوع است. از سویی این روزها بسیاری از ما فرصت کافی برای آشپزی نداریم و سر کار یا در خانه، در مهمانی و دورهمی‌های تابستانی غذا را سفارش می‌دهیم و به لطف سرویس‌های آنلاین سفارش غذا، این کار برای ما ساده‌تر هم شده است.

ما در کجارو مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌های تهران و دیگر شهرهای کشور عزیزمان، ایران، را جمع‌آوری کرده‌ایم و شما کاربران می‌توانید اطلاعات مناسبی درباره آن‌ها به‌دست آورید. می‌توانید آدرس، شماره تماس، امکانات و غذاهای رستوران‌ها را بیابید و از همه مهم‌تر نظر بدهید و نظرات دیگران را بخوانید.

حتما برای شما هم پیش آمده که غذای یک رستوران یا کافه را امتحان می‌کنید و از کیفیت آن راضی نیستید. در این شرایط یک راه اعتراض به خود رستوران است که شاید خیلی هم نتیجه‌ای در بر نداشته باشد. راه دیگر این است که شما در کجارو نقد خود را بنویسید و به کیفیت غذای آن رستوران یا کافه نمره دهید تا دیگران هم نظر شما را بخوانند و در انتخاب خود دقت کنند. شاید هم برعکس باشد و بخواهید تجربه خوب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در هر صورت کجارو این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید نظرات واقعی کاربران دیگر را بخوانید، نقد و نظر خود را ثبت کنید و در کجارو امتیاز بگیرید.

بخش رستوران کجارو در یک همکاری مشترک با سرویس موفق اسنپ‌فود، کد تخفیفی را به‌عنوان هدیه به کاربران کجارو ارائه کرده که با استفاده از آن می‌توانید با تخفیف مناسب غذا را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و بعد هم نظر خود را درباره آن غذا و رستوران، در کجارو و اسنپ‌فود ثبت کنید.

هدیه اسنپ‌فود به کاربران کجارو

کد تخفیف ۵۰ درصد برای سفارش اول تا سقف سفارش ۱۵ هزار تومان: Kojaro

کد تخفیف ۱۵ درصد برای همه سفارش‌ها تا سقف سفارش ۱۰۰ هزار تومان: Kojaro1

اسنپ فود

پس معطل نکنید و با کلیک روی بنر بالا، سفارش خود را با استفاده از این دو کد تخفیف ثبت و غذایتان را نوش جان کنید.

در ادامه می‌توانید فهرستی از رستوران‌های شهرهای مهم ایران را مشاهده کنید:

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه