دیزنی لند برنامه های خود را برای هالووین اعلام کرد

سحر ارجمند
سحر ارجمند شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰
دیزنی لند برنامه های خود را برای هالووین اعلام کرد

دیزنی‌لند در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مقاصد در تعطیلات تابستان است، اما این پارک موضوعی قرار است برنامه‌های متنوعی برای رویدادهای هالووین در پاییز امسال برگزار کند.

دیزنی‌لند از ۷ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر، تزیینات جذاب، غذاها و نوشیدنی‌های هالووینی را در دو پارک موضوعی خود در کالیفرنیا اعمال می‌کند.

مهمانان در دیزنی‌لند، شاهد خیابان اصلی ایالات‌متحده آمریکا خواهند بود که با دکوراسیون و رویدادهای هالووین تزئین شده است. از جمله این تزیینات و رویدادها، فانوس غول‌پیکر میکی‌موس، جشنواره کدوتنبل، «جشن روز مردگان» (Día de los Muertos) است که این دو جاذبه محبوب را به محلی مناسب برای جشن سالانه هالووین تبدیل می‌کنند.

هالووین در دیزنی لند

عمارت تسخیرشده به عمارت تسخیرشده کابوس تعطیلات تبدیل می‌شود که الهام گرفته از تصاویر کلاسیک والت دیزنی در انیمیشن «کابوس قبل از کریسمس» (The Nightmare Before Christmas) به تهیه‌کنندگی «تیم برتون» (Tim Burton) است. همچنین «ترن کوه فضایی» در تومورولند به «کوه فضایی کهکشان ارواح» (Space Mountain Ghost Galaxy) تبدیل می‌شود. 

همچنین برای هیجان و ماجراجویی در دیزنی  کالیفرنیا، دکوراسیون هالووین در امتداد خیابان «بوئنا ویستا» (Buena Vista) تا میدان Carthay گسترش می‌یابد، که مجسمه ۱۰ فوتی «سوار بی‌سر» (Headless Horseman)، شبح بزرگ اوگی بوگی و مناظر دیدنی دیگر را شامل می‌شود.

در تغییرات دیزنی‌لند، وسایل بازی رادیاتور اسپرینگز به «رادیاتور اسکریمز» (Radiator Screams) و مأموریت «فرار» (Breakout) به مأموریت شبانه‌ی «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و هیولاها به‌دنبال تاریکی تبدیل می‌شوند.

علاوه بر این، جشن هالووین میکی در ۱۵ شب سرگرم‌کننده به‌عنوان یک رویداد با بلیط جداگانه برگزار می‌شود. در این رویداد شخصیت‌های دیزنی در لباس و آرایش هالووین، حقه‌ها و رفتارهای غافلگیرکننده در سراسر دیزنی‌لند وجود دارد. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند لباس‌های مخصوص خود را در پارک بپوشند.

بلیط جشن هالووین میکی برای اعضای سالانه دیزنی، اعضای انجمن تعطیلات دیزنی و دارندگان کارت ویزای دیزنی از ۵ ژوئن به فروش می‌رسد. فروش بلیط برای عموم مردم از ۱۲ ژوئن آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه