بهترین هتل های 5 ستاره مراکش؛ شهر سرخ در کشور مراکش

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره مراکش؛ شهر سرخ در کشور مراکش

اگر قصد سفر به شهر زیبای مراکش را دارید و می‌خواهید هتلی لوکس را انتخاب کنید در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های 5 ستاره شما را راهنمایی کنیم.

شهر مراکش چهارمین شهر بزرگ و دیدنی و در واقع یکی از شگفت‌‌انگیزترین شهرهای کشور مراکش به حساب می‌آید. به دلیل قرمز بودن تمامی ساختمان‌ها و بناها در این شهر، آن را با نام شهر سرخ (حمرا) نیز می‌شناسند. این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی کشور مراکش است و جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد که بسیاری از گردشگران را مجدوب خود می‌کند. بسیاری از هتل‌های مراکش رنگ و بوی سنتی خود را حفظ کرده و فرهنگ مراکشی به خوبی در آن نمایان است.

در این مقاله قصد داریم در انتخاب هتل‌های 5 ستاره مراکش شما را راهنمایی کنیم و امکاناتی که برای مهمانان خود در نظر گرفته‌اند را شرح دهیم؛ همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره مراکش

هتل ریاد لاواند (Riad Lavande)

هتل ریاد لاواند (Riad Lavande)

هتل ریاد لاواند هتلی لوکس و مجلل در شهر مراکش است که در منطقه مدینا (Medina) قرار دارد. این هتل با امکانات بی‌نظیرش شما را غافلگیر خواهد کرد؛ البته این مختص به این هتل نیست و همه هتل‌های این شهر را شامل می‌شود. اگر در سفر خود به دنبال اقامتی آرام و به دور از هیاهو هستید، این هتل که تعداد اتاق‌های کمی دارد گزینه‌ای بی‌نظیر خواهد بود.

طراحی مدرن اتاق‌ها با ساختار سنتی هتل‌، فضایی متفاوت را ایجاد کرده و استفاده از رنگ‌های سفید، کرم و طوسی توانسته است آرامش بسیاری را در اتاق‌ها حکمفرما کند. امکانات اتاق‌ها به گونه‌ای است که مهمانان در مدت اقامت خود هیچ کمبودی را حس نخواهند کرد و همه چیز برای اقامتی لوکس برای آنان فراهم شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه، حمامی مجلل و شیک و اغلب تراسی رو به محوطه هتل هستند.

لذت خوردن غذاهای محلی مراکشی در رستوران روباز این هتل فوق‌العاده است و مهمانان لحظات خوش‌طعمی را در این رستوران خواهند داشت؛ صبحانه نیز هر روزه با تنوع بسیار و به شکل محلی برای مهمانان سرو می‌شود.

در محوطه این هتل استخری نیلی با نورپردازی زیبا شما را به شنا دعوت می‌کند و علاوه بر زیبایی که بخاطر نورپردازی‌های زیبا در فضای هتل ایجاد کرده است، شرایطی برای تفریح شما فراهم می‌شود تا با شنا کردن لحظات نابی را تجربه کنید. این مجموعه دارای مرکز ماساژ است و پس از گشت و گذار در شهر یا تورهای بیابان‌گردی می‌توانید با حضور در این بخش یا حمام‌های سنتی، خستگی را از تن خود بیرون کنید.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱٫۴ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۳٫۸ کیلومتر، تا باغ مارانا ۲٫۷ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید ۱٫۳ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۰٫۶ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۱٫۱ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۱ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Complexe Naoura barrières, rue El Adala, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، آشپزخانه مشترک، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهدرای چمدان، میز تور، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی)

هتل ریاد آرت پالاس مراکش (Hôtel & Ryad Art Place Marrakech)

هتل ریاد آرت پالاس مراکش (Hôtel & Ryad Art Place Marrakech)

هتل ریاد آرت پالاس مراکش همانطور که از نامش پیدا است، مانند قصری باشکوه از شما میزبانی می‌کند. فرهنگ مراکشی به خوبی در این هتل مشهود است و شما در مدت اقامت خود حس می‌کنید که در مکانی محلی و بومی و با رنگ و شکل سنتی در این سرزمین اقامت دارید. منبت‌کاری‌های ظریف و خاص در کنار شیشه‌های رنگی، این هتل را خاص و دلربا کرده است.

اتاق‌های این هتل همچون اتاق‌های پادشاهان دکور شده است و سرزندگی و شادابی در آن‌ها موج می‌زند. پرده‌های حریر، پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگارنگ و پنل‌های چوبی با طرح‌های سنتی همه با هم اقامتی رویایی را برای شما رقم‌ می‌زنند. همه اتاق‌ها به اینترنت بی‌سیم مجهز هستند و امکاناتی همچون تهویه، مینی‌بار، جعبه کمک‌های اولیه در آن‌ها وجود دارد.

دسرهای رنگارنگ، غذاهای محلی با منویی متنوع و نوشیدنی‌های خاص در رستوران جذاب هتل، در انتظار مهمانان است. صبحانه نیز در تنوع بسیار هر روزه در شکل و شمایل سنتی برای مهمانان سرو می‌شود. هر خوردنی که نمادی از فرهنگ مراکشی باشد در رستوران و کافه این هتل پیدا خواهید کرد.

هتل برای تفریح مهمانان، استخر روباز خود را پیشنهاد می‌دهد که مهمانان اوقات خوشی را در آن سپری خواهند کرد و می‌توانند از نوشیدنی‌های تازه‌ای که در این بخش برای آنان سرو می‌شود نیز نوش جان کنند.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۳٫۲ کیلومتر، تا باغ مارانا ۳٫۴ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۰٫۷ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۲ کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید ۰٫۵ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا۰٫۶ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۰٫۷ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۰٫۱ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۰٫۶ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Place Jemaa El Fna, entrée Riad Zitoun Lakdim, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهدرای چمدان، میز تور، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل فاریمونت رویال پالم (Fairmont Royal Palm Marrakech)

هتل فاریمونت رویال پالم (Fairmont Royal Palm Marrakech)

هتل فاریمونت رویال پالم از هتل‌های مجلل و لوکس مراکش به حساب می‌آید که شما زیباترین منظره‌ها و چشم‌اندازها را از این هتل نظاره خواهید کرد. این هتل که در نزدیکی ساحل قرار دارد، همچون قصری باشکوه می‌درخشد و فضای فوق‌العاده آن از همان ابتدای ورود شما را غافلگیر می‌کند. حس دیدن کوه‌های زیبای اطلس (Atlas Mountains) از این هتل به خصوص در زمان غروب خورشید وصف‌ناپذیر است.

ماجراجویی، جادو، ثروت و شکوه از ویژگی‌هایی است که در هتل‌های مراکش با تمام وجود لمس خواهید کرد. اتاق‌های هتل حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و تلفیق مدرنیته و سنت را به خوبی نشان می‌دهند. اتاق‌ها بسیار دلباز و بزرگ هستند و همه آن‌ها با چشم‌انداز بی‌نظیری همراه هستند و بی‌شک دیدن کوه‌های باشکوه یا ساحلی درخشان هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید، لذت‌بخش خواهد بود. هارمونی رنگ‌ها بسیار دقیق و ماهرانه است و شما را راضی نگه خواهد داشت. پیشنهاد می‌شود در اوقات فراغت خود لحظاتی در تراس اتاق بنشینید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

گزینه‌های غذاخوری این رستوران انقدر متنوع است که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. شما می‌توانید غذای خود را در فضای باز یا در رستوران‌های داخل هتل میل کنید؛ هر گزینه‌ای را انتخاب کنید با بهترین غذاها و منویی متنوع که سرآشپز تهیه کرده است مواجه خواهید شد. برخورد عالی و حرفه‌ای کارمندان این بخش و پیشنهاداتی که به شما می‌دهند عالی است.

این هتل برای تفریح بیشتر مهمانان خود تورهای متنوعی را پیشنهاد می‌کنند و حتی آنان می‌توانند در داخل هتل تفریحات مفرحی را تجربه کنند که یکی از آن‌ها شنا در استخر زیبای آن خواهد بود. از مرکز اسپای این هتل نیز غافل نشوید که با امکانات عالیش شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱۲ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۱۱٫۲ کیلومتر، تا باغ مارانا ۱۰٫۹ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۰٫۷ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱۴٫۱ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۱۲٫۸ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۱۴ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۱۳٫۲ کیلومتر و تا موزه‌ی مراکش ۱۳٫۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل کمی از مرکز شهر دور است اما شرایط را برای رفت و آمد راحت مسافران فراهم کرده است.

  • آدرس: Domaine Royal Palm Km 12 Route d'Amizmiz, 24700 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهدرای چمدان، میز تور، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل رویال میراژ دلوکس (Royal Mirage Deluxe)

هتل رویال میراژ دلوکس (Royal Mirage Deluxe)

هتل رویال میراژ دلوکس هتلی زیبا و مجلل در مرکز شهر است که دسترسی را برای بازدید از جاذبه‌ها یا مراکز خرید برای شما راحت خواهد کرد و به راحتی در هر موقع از شبانه روز می‌توانید به هر کجا که تمایل داشته باشید، سر بزنید. این هتل پر زرق و برق که از رنگ‌های شاد در آن بسیار استفاده شده است، اقامتی عالی را برای شما فراهم خواهد کرد و مطمئنا از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد.

خود را برای هیجان‌زده شدن هنگام ورود به اتاق‌های خود آماده کنید. اتاق‌ها به حدی رنگارنگ و زیبا هستند که حس نشاط را به شما منتقل می‌کنند. روتختی‌های زیبا و ابریشمی، مبلمان‌های باشکوه با پارچه‌های طرح‌دار و پنل‌های چوبی با آباژورهای زیبا همه با هم اتاق‌ها را به محلی لوکس تبدیل کرده است که بی‌شک دل کندن را برای شما هنگام خداحافظی از این هتل سخت خواهند کرد.

صبحانه این هتل با تنوع بسیاری از نوشیدنی‌ها و خوشمزه‌های محلی همراه است و باید روز خود را با این وعده عالی شروع کنید. ۳ رستوران با غذاهای مراکشی، فرانسوی و لبنانی آماده میزبانی از مهمانان به بهترین شکل ممکن هستند.

اگر در اوقات فراغت خود زمانی برای شنا کردن داشتید حتما به استخر هتل بروید و در کنارش از نوشیدنی‌های که در کنار استخر نیز سرو می‌شود میل کنید.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱٫۷ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۳٫۹ کیلومتر، تا باغ مارانا ۲ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۲٫۲ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۱٫۷ کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید ۰٫۵ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۱ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۱٫۹ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۱٫۸ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Avenue de Paris - Hivernage, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز اسپا و ماساژ، سونا، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهدرای چمدان، میز تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل له مریدین نفیس (Le Meridien N'fis)

هتل له مریدین نفیس (Le Meridien N

هتل له مریدین نفیس در محلی سرسبز به وسعت ۵٫۵ هکتار در محله مناره از شهر مراکش واقع شده است. زیبایی خیره‌کننده‌ای در هنگام گرگ و میش که باعث به‌وجود آمدن منظره‌ای حیرت‌آور از باغ‌های اطراف و درختان نارگیل می‌شود، در انتظار میهمانان در این هتل است. شکوه این هتل در کنار زیبایی‌های محیط اطرافش آن را به هتلی بی‌بدیل تبدیل کرده است که گردشگران بسیاری که به دنبال اقامت لوکس هستند آن را برمی‌گزینند.

اتاق‌های هتل همه امکانات برای اقامتی بی‌نقص را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. اغلب اتاق‌ها دارای دکوری مدرن و زیبا هستند و مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تراسی با چشم‌انداز منحصر به فرد هستند.

مرکز اسپا و آبگرم هتل خدماتی از قبیل ماساژ، سونا، حمام و لایه‌برداری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و متخصصان حاذق برای ایجاد روزی پر از آرامش در این هتل برای میهمانان مشغول به کار هستند. استخر هتل نیز برای شنا کردن و تفریحی مهیج به مهمانان پیشنهاد می‌شود.

یکی از رستوران‌های هتل که در کنار استخر قرار دارد با غذا های سالم از قبیل سالاد، ساندویچ، انواع پاستا، پیتزا، کباب و غذاهای دریایی از مهمانان در محیطی رویایی پذیرایی می‌کند؛ رستورانی دیگر در داخل هتل، غذاهای مدیترانه‌ای را برای مهمانان سرو می‌کند.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱٫۹ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۳٫۷ کیلومتر، تا باغ مارانا ۲ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۲٫۶ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۴ کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید ۲٫۶ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۱٫۵ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۲٫۶ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۲ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۲٫۵ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Avenue Mohammed VI, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۰۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، زمین تنیس، زمین گلف، مرکز اسپا و ماساژ، سونا، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهداری از کودک، نگهدرای چمدان، میز تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل اطلس مدینا اند اسپا (Atlas Medina & Spa)

هتل اطلس مدینا اند اسپا (Atlas Medina & Spa)

هتل اطلس مدینا اند اسپا هتلی باشکوه در قلب شهر است که با باغ ۱۲ هکتاری زیبا، باطراوت و سرزنده و با تسهیلات رفاهی مدرن اقامت راحتی را برای مسافرین خود تضمین می‌کند. بسیاری از جاذبه‌های شهر در نزدیکی این هتل قرار دارد و این هتل یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر خواهد بود.

اتاق‌های مدرن هتل توازن را با معماری سنتی هتل برقرار کرده است و دکوراسیون شیک آن اقامت را برای مهمانان خاص‌تر کرده است. برخی اتاق‌ها تراسی با منظره استخر یا باغ دارند. بعضی از اتاق‌ها در طبقه همکف به راحتی به استخر اطلس مدیا و باغ دسترسی دارند. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل هستند.

طعم لذیذ غذاهای مراکشی را در رستوران‌های این هتل حتما امتحان کنید؛ برای وعده شام می‌توانید به رستوران هتل که در فضای باز و باغ هتل قرار دارد مراجعه کنید و وعده‌ای رمانتیک را تجربه کنید.

اگر هنوز برای انتخاب اینجا قانع نشده‌اید باید سری به قسمت آب‌درمانی و استخر آن بزنید. شنا کردن در این محیط آرام و زیبا، لذتی است که علاقه‌مندان به شنا و کسانیکه دوست دارند تفریحی مهیج و نشاط آور داشته باشند حس خواهند کرد.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۲٫۵ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۴٫۴ کیلومتر، تا باغ مارانا ۲ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۳٫۱ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۱ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۲ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۲٫۸ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۲٫۴ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۲٫۷ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Avenue Hassan 1Er, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، کلاب شبانه، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهداری از کودک، نگهدرای چمدان، میز تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل هیورناج (Hivernage Hotel & Spa)

هتل هیورناج (Hivernage Hotel & Spa)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی بسیار جذاب با دسترسی عالی نمی‌تواند یک سفر را به یادماندنی کند. هتل هیورناج هتلی در مرکز شهر است که دسترسی به بازار و دیدنی‌ها از آن راحت است و به راحتی می‌توانید در بافت تاریخی شهر قدم بزنید و یک ماجراجویی مهیج را تجربه کنید. موقعیت این هتل در مقابل امکانات لوکس و باشکوهش آن را به یکی از انتخاب‌های عالی در شهر مراکش تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و دکوراسیون داخلی آن با گچبری‌هایی که در سقف نقش بسته است در کنار چراغ‌های زیبا با طرح‌های سنتی محیطی جذاب و دلربا را ایجاد کرده است. همه شرایط برای اقامتی آرام و سرشار از آرامش برای مهمانان فراهم شده است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل هستند.

مگر می‌شود صبحانه متنوع این هتل و میزی که چیده شده است را ببینید و ساده از آن بگذرید؟! لذت خوردن غذاهای مراکشی و انواع دسرها که با میوه‌های مختلف تزئین شده است را در رستوران این هتل تجربه خواهید کرد. اگر علاقه دارید با نوشیدنی‌های محلی آشنا شوید به بار هتل بروید و از نوشیدنی‌های آن تست کنید.

پس از گشت و گذار در این شهر بی‌شک کمی خسته هستید و مرکز اسپای این هتل یک گزینه فوق‌العاده خواهد بود تا انرژی خود را دوباره بدست آورید. استخر هتل برای شنا کردن و علاقه‌مندان بسیار پیشنهاد می‌شود.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱٫۳ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۳٫۵ کیلومتر، تا باغ مارانا ۲٫۱ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۱٫۸ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۸ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۰٫۸ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۱٫۸ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۱٫۲ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۱٫۷ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rue Des Temples, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، کتابخانه، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهداری از کودک، نگهدرای چمدان، میز تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل کنزی فرح (Kenzi Farah)

هتل کنزی فرح (Kenzi Farah)

هتل کنزی فرح هتلی زیبا و شاهانه در موقعیت عالی از شهر است که در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از میدان جماع الفنا و در میان پارک ۳ هکتاری قرار دارد. این هتل علاوه بر لوکس بودن و موقعیت مرکزی که دارد بخاطر تمیزی و با دقت بودن و مهربانی کارکنانش بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است. این هتل به طور کامل در سال ۲۰۱۱ بازسازی شده است. این هتل نمادی از تعادل کامل بین کسب و کار و اوقات فراغت است.

مطمئناً از اقامتتان در یکی از اتاق‌های دونفره‌ای که به شیوه ای سنتی طراحی شده است لذت خواهید برد. تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن نیاز دارد در طراحی این اتاق‌ها پوشش داده شده و می‌توانید از اینترنت رایگان و تلویزیونش بهره‌مند شوید و اقامت عالی را در مدت سفر خود تجربه کنید.

اگر قصد دارید غذاهای اصیل و بومی را میل کنید به رستوران هتل مراجعه کنید که با منویی متنوع از شما پذیرایی می‌کنید. بار هتل با موسیقی زنده و نوشیدنی‌های متنوع فرصتی عالی برای گپ و گفتگو با دوستان است.

در مرکز آبگرم خدماتی از قبیل سونا، جکوزی، سالن زیبایی، روش‌های درمانی متعدد و انواع ماساژهای متنوع ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند به دور از تنش‌های روزانه زمان پر از آرامشی را در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

  • آدرس: Avenue du Président Kennedy, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، بیلیارد، زمین بازی کودکان، زمین تنیس،، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهداری از کودک، نگهدرای چمدان، میز تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل پالمرای پالاس (Palmeraie Palace)

هتل پالمرای پالاس (Palmeraie Palace)

هتل پالمرای پالاس هتلی با معماری زیبا و بی‌نظیر است و کاملا معماری عربی در آن مشهود است. نورپردازی‌های ظریفی که در باغ هتل و بنای اصلی تعبیه شده است محوطه هتل را زیباتر و باشکوه‌تر کرده است. بی‌شک انتخاب این هتل با توجه به امکانات و کیفیت بالایی که دارد انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

وسعت مرکز اسپا و آبگرم این هتل شما را هیجان زده خواهد کرد و بهترین گزینه برای ریلکس کردن است. کادری حرفه‌ای در این مجموعه برای خدمت رسانی به مهمانان آماده هستند. یکی از تفریحات خاص و فوق‌العاده در این هتل زمین گلف آن است که با منظره‌ای زیبا شما را به انجام بازی دعوت می‌کند. این هتل جایزه‌ای را به عنوان بهترین هتل دارای گلف مراکش توسط جوایز جهانی گلف دریافت کرده است.

رستوران‌های این هتل شما را متحیر می‌کند و ممکن است انتخاب برای شما سخت شود. شما می‌توانید غذاهای ایتالیایی، محلی، بین‌المللی و آسیایی را در این رستوران‌ها بچشید.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۷٫۹ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۹٫۹ کیلومتر، تا باغ مارانا ۹٫۳ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۷٫۳ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲٫۸ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۷٫۳ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۶٫۲ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۷ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۶٫۴ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۶٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Palmeraie Golf Palace & Resort Circuit De La Palmeraie, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، کتابخانه، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، نگهداری از کودک، نگهدرای چمدان، میز تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل اس سعدی مراکش ریزورت (Es Saadi Marrakech Resort - Palace)

هتل اس سعدی مراکش ریزورت (Es Saadi Marrakech Resort - Palace)

هتل اس سعدی مراکش ریزورت آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره در شهر مراکش است. این هتل لوکس در نوع خود بی‌نظیر است و اقامتی بسیار لوکس را فراهم می‌کند. این هتل با معماری شرقی که دارد سفری خاص را در شهر مراکش برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اتاق‌های هتل در نوع خود بی‌نظیر هستند و با تنوع بسیاری که دارند پاسخگوی هر سلیقه‌ای خواهند بود؛ فضای باز در کنار دکوری مجلل با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با تراسی با چشم‌انداز خیره‌کننده از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل است. امکانات اتاق‌ها کامل است و تهویه مطبوع و تلویزیون در همه اتاق‌ها وجود دارد.

مگر می‌شود استخر زیبا و آبی این هتل را دید و فکر شنا کردن در آن را نکرد؟! نوشیدنی‌هایی که در کنار استخر سرو می‌شود بر لذت شنا کردن در این مجموعه می‌افزاید. لذت خوردن غذاهای محلی در رستوران سنتی هتل نیز، حسی عالی است و شاید تا مدت‌ها در ذهن مهمانان هتل باقی بماند.

از این هتل تا مقبره‌‌های سعدیان ۱٫۶ کیلومتر، تا باغ آگ‌ دال ۳٫۷ کیلومتر، تا باغ مارانا ۱٫۸ کیلومتر، تا کاخ باهیا ۲٫۲ کیلومتر، تا باغ ماژورل ۲ کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا ۱٫۱ کیلومتر، تا مدرسه‌ی بن یوسف ۲ کیلومتر، تا میدان جماع الفنا ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه‌ی مراکش ۱٫۹ کیلومتر و تا سوق‌های مدینه ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rue Ibrahim El Mazini Hivernage, Hivernage, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، کتابخانه، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، نگهداری از کودک، نگهدرای چمدان، میز تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،‌ صندوق امانات، کارمندان چندبانه (عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل 5 ستاره مراکش

آنچه که ذکر شد بهترین هتل‌های 5 ستاره مراکش بود؛ بی‌شک تعداد این هتل بیشتر است اما در این مقاله سعی شد هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین هستند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه