فرودگاه اصفهان به دنبال برقراری خط هوایی مستقیم به آلمان

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
فرودگاه اصفهان به دنبال برقراری خط هوایی مستقیم به آلمان

فرودگاه اصفهان با مشارکت کمیسیون گردشگری، استانداری، به دنبال برقراری یک مسیر پروازی به آلمان است.

درپی اعلام خبری از سوی نایب رییس کمیسیون گردشگری اصفهان مبنی بر دایر شدن خط پروازی اصفهان به یکی از شهرهای هامبورگ، فرانکفورت یا دوسلدورف آلمان در آینده‌ی نزدیک، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه اصفهان گفت:

در این رابطه کمیسیون گردشگری اصفهان و استانداری با موضوع فرودگاه اصفهان در حال رایزنی و هماهنگی برای ایجاد یک مسیر پروازی به اروپا به ویژه آلمان هستند و یک سری بازاریابی‌ها نیز انجام و اطلاعات مورد نیاز کسب شده است؛ تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

ایشان با بیان اینکه این موضوع هنوز در مرحله پیگیری قرار دارد و به نتیجه قطعی نرسیده است، گفت:

برخی شرکت‌های هواپیمایی آمادگی خود را با این شرط اعلام کرده‌اند که بخشی از مسافران ??????? توسط آژانس‌های اصفهان به طور چارتری تأمین شود.

امجدی همچنین درباره پروژه‌های در دست اقدام این فرودگاه گفت:

یکی از مهمترین پروژه‌ها که از سال گذشته ادامه پیدا کرده، اجرای فاز دوم توسعه سالن ترمینال خارجی از ۶ هزار متر مربع به ۱۵ هزار مترمربع است که به همراه پروژه موتورخانه جدید این ترمینال و ساختمان CIP تا دی ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد:

یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این فرودگاه، تملک ۴۰۰ هکتار از اراضی جلوی فرودگاه با همکاری نیروی هوایی است که کارهای نهایی انتقال آن در حال انجام است و این کار می‌تواند در شروع توسعه فرودگاه اصفهان نقش زیادی داشته باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه