دو گردشگر استرالیایی به دلیل سلفی گرفتن در سواحل پرتغال کشته شدند

پویا جوانمرد
پویا جوانمرد چهار شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰
دو گردشگر استرالیایی به دلیل سلفی گرفتن در سواحل پرتغال کشته شدند

دو گردشگر استرالیایی پس از تلاش برای گرفتن یک عکس سلفی از صخره‌ای در ساحلی در پرتغال سقوط کرده و درگذشتند.

مقاله‌های مرتبط:

گزارش‌های رسانه‌های محلی اینطور بیان کرده‌اند که یک زن ۳۰ ساله و یک مرد ۴۰ ساله از یک صخره در ساحل پسکادورس (Pescadores) در منطقه تفریحی اریسیرا (Ericeira) ارتفاعی حداقل ۳۰ متری را به سمت پایین سقوط کرده‌اند.

مقامات دریانوردی ملی پرتغال به خبرگزاری‌های این کشور اطلاع داده‌اند که شواهد حاکی از این بوده که این زوج استرالیایی پیش از سقوط مرگبارشان، مشغول عکاسی بوده‌اند.

 بندر کاسکیس (Cascais) مکانی در ۳۰ کیلومتری غرب پایتخت پرتغال یعنی شهر لیسبون است. ناخدای این بندر به این نکته اشاره کرده است که زوج استرالیایی هنگامی که مشغول عکاسی توسط گوشی همراهشان بودند، تعادل خود را از دست دادند. کارگران این منطقه دیروز صبح در حالی که مشغول نظافت ساحل بودند، پیکرهای بی‌جان این زوج استرالیایی را کشف کردند.

باور بر این است که این دو نفر بین حدود ساعات ۱ بامداد الی ۶ بامداد به وقت محلی سقوط کرده‌اند. طبق ادعای یکی از شاخص‌ترین رسانه‌های خبری این منطقه، اداره تجارت و امور خارجه تایید کرده است که با با خانواده یکی از درگذشتگان در تماس بوده است ولی از نظر دادن در مورد مرگ دومین نفر  امتناع ورزیده‌اند.

کالبدشکافی‌هایی در پزشکی قانونی ملی کشور پرتغال در شهر لیسبون در حال انجام هستند ولی پلیس، احتمال این که دلیل مرگ این دو نفر، قتل بوده باشد را رد کرده است.

در جریان بازرسی‌های آینده، پلیس از تعدادی از شاهدانی که گفته‌اند این زوج قبل از سقوط بر روی دیوار نشسته و مشغول نگاه کردن به ساحل بوده‌اند، سوالاتی خواهد پرسید تا تکلیف این اتفاق ناگوار کاملا مشخص شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه