رستوران های ارزان سارانسک را از دست ندهید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
رستوران های ارزان سارانسک را از دست ندهید

سارانسک از شهرهای زیبای روسیه است که می‌توانید ضمن گشت و گذار در شهر، یک وعده غذای ارزان و لذیذ در رستوران‌هایی مانند سوناتا، ماسکا، پیتزا اولیوا و... میل کنید.

سارانسک شهری بسیار جذاب و پرهیجان در روسیه است که جاذبه‌های زیادی برای لذت بردن دارد. با این حال در سفر به این شهر، فرصتی عالی برای یک تجربه غذایی ارزان خواهید داشت که می‌توانید غذاهای محلی و سنتی را با هزینه‌ای کم میل کنید. اگر قصد دارید با تور جام جهانی 2018 روسیه همراه باشید، بهتر است از رستوران‌های مقرون به صرفه سارانسک بیشتر بدانید.

رستوران Otmennaya Pelmennaya

رستوران های سارانسک

رستوران سنتی Otmennaya Pelmennaya، تخصصش در تهیه پلمنی است، نوعی کوفته کوچک روسی که با انواع گوشت پر می‌شود. فضای داخلی دنج، قهوه خوش‌طعم و غذاهای محلی، همگی فرصتی عالی برای داشتن تجربه‌ای ارزان از غذاهای روسی هستند

ساعت کار:

  • دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
  • شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح

رستوران Fast'n'Roll

رستوران های سارانسک

یکی از غذاهای مخصوصی که طرفداران زیادی در صحنه غذایی روسی دارد، سوشی است که به راحتی می‌توان خریداری و میل کرد. با این حال اکثر رستوران‌های سوشی در روسیه به خصوص رستوران‌های مقرون به صرفه، مدل روسی این غذا یعنی ماکی و ساشیمی سنتی را به فروش می‌رسانندFast'n'Roll یکی از معروف‌ترین رستوران‌های بیرون‌بر فروش سوشی در سارانسک است که ارسال غذا به کل شهر نیز از مزایای آن به حساب می‌آید.

ساعت کار:

  • کل ایام هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰:۴۵ شب

رستوران Studencheskaya Stolovaya

رستوران های سارانسک

روس‌ها می‌گویند دانشجو، دانشجو است و مهم نیست چه اتفاقی در دنیا رخ دهد، مطمئنا هیچ‌کس بهتر از آن‌ها درباره غذای ارزان اطلاعات نداردStudencheskaya Stolovaya یک رستوران سنتی روسی است که در محوطه یک دانشگاه قرار دارد و غذاهای سنتی کشور روسیه را سرو می‌کند. اکثر غذاها، در معرض دید قرار داده شده تا حتی افرادی که به زبان روسی تسلط ندارند، تصویر کلی از غذایی که قرار است میل کنند، داشته باشند.

ساعت کار:

  • کل ایام هفته از ۱۰ صبح تا ۵ عصر

رستوران Oliva Pizza

رستوران های سارانسک

Oliva Pizza، یک رستوران کلاسیک بیرون‌بر است که غذاهای ارزانی را پیشکش مشتریان خود می‌کند. بعد از یک سفر طولانی در یک کشور خارجی، قطعا هر کسی به غذایی دلچسب و آشنا مثل پیتزا نیاز دارد. این رستوران به عنوان محل عرضه پیتزا در سارانسک به شمار می‌رود که به همه شهر، ارسال دارد و اگر  مدت زمان تحویل غذا از ۶۰ دقیقه بیشتر شود، غذای شما مجانی خواهد بود.

ساعت کار:

  • کل ایام هفته از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

رستوران Sports complex Mordovia

رستوران های سارانسک

یکی دیگر از مکان‌های فوق‌العاده برای صرف یک غذای محلی، مجموعه ورزشی Sports complex Mordovia است که رستوران روسی خود را دارد. رستوران stolovaya در این مجموعه بهترین غذاهای خانگی روسی را ارائه می‌کند. افراد تنبل خیال‌شان راحت باشد که در اینجا قبولی در امتحان ورزش، اجباری نیست.

ساعت کار:

  • کل ایام هفته از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

رستوران Maska

رستوران های سارانسک

رستوران Maska، یک کسب و کار چند منظوره است که نه تنها صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند، بلکه انواع چای، قهوه و نوشیدنی را نیز تقدیم مشتری می‌کند. از آنجا که فضایی هنری دارد، محلی عالی برای هنرمندان محلی محسوب می‌شود. این گوهر پنهان را در سفر خود به سارانسک از دست ندهید.

ساعت کار:

  • دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
  • شنبه: ۱۲ شب تا ۱۲ صبح

رستوران Sonata

رستوران های سارانسک

رستوران Sonata محیطی دنج و بزرگ دارد که در مرکز شهر قرار گرفته و شهرت خود را بابت شام‌ آخر هفته‌ها بدست آورده است. قیمت غذاهای منو خیلی مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل مکانی عالی برای صرف ناهار و شام در هر روز هفته محسوب می‌شود.

ساعت کار:

  • یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۱:۴۵ صبح تا ۱ صبح
  • جمعه و شنبه از ساعت ۱۱:۴۵ صبح تا ۲ صبح

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه