بهترین رستوران های ارزان روستوف نادونو کجاست؟

الهام نجفی
الهام نجفی یکشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
بهترین رستوران های ارزان روستوف نادونو کجاست؟

تامین وعده‌های غذایی ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر از مهم‌ترین دغدغه‌های هر مسافری است. در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌های ارزان روستوف نادونو را به شما معرفی می‌کنیم.

روستوف نادونو یکی از شهرهای میزبان جام‌جهانی 2018 روسیه است.اگر شما هم عازم تورهای جام‌جهانی هستید، بهتر است پیش از شروع سفر برای وعده‌‌های غذایی با توجه به بودجه سفرتان برنامه‌ریزی کنید.

این شهر، به‌عنوان مکانی آرامش‌بخش، راحت و البته گران‌قیمت برای زندگی و بازدید شهرت دارد. با وجود اینکه غذاهای روستوف نادونو معمولا خوشمزه و دلچسب هستند، گاهی پیدا کردن یک وعده غذا با قیمت مناسب سخت‌ترین کار ممکن می‌شود. برای حل این مشکل در ادامه تعدادی از رستوران‌های ارزان و باکیفیت روستوف نادونو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید در این سفر کمتر ولخرجی کنید، گزینه‌ی یک ناهار کاری ساده که در همه بخش‌های روسیه متعارف است، همیشه در دسترس شما است.

برگر اند اسموک

برای صرف یک وعده ناهار یا شام با قیمت مناسب، حتما به رستوران‌های مینی‌زنجیره‌ای برگر اند اسموک (Burger & Smoke) واقع در مرکز شهر، سری بزنید. انواع برگر کلاسیک آمریکایی، نوشیدنی و دسرهای خوشمزه از گزینه‌های پیش رویتان خواهند بود.

همه مواد اولیه روزانه از مزارع محلی نزدیک روستوف نادونو تهییه می‌شوند، که این کیفیت متبوع گوشت و سبزیجات را تضمین می‌کند. این مکان مناسب کسانی است که ترجیح می‌دهند سریع غذایشان را بخورند یا سفارش را بیرون ببرند.

ساعت کاری:

  • دوشنبه تا یکشنبه تا ۱۲ بامداد

آدرس: 42/50 Budennovsky Prospect, Rostov-On-Don, Russia

تلفن: 79282797373+

رد برگر بار

Red Berger

درست است که رد برگر بار (Red Burger Bar) یک منوی همبرگر و ساندویچ معمولی در اختیار شما قرار می‌دهد، اما در عوض فرصت انتخاب بین انواع طعم‌ها و حتی ساخت همبرگر سفارشی خودتان را به شما می‌دهد. منو ساده است، با همبرگرهایی که از گوشت گاو، خیارشور، پنیر، کاهو، گوجه و چاشنی‌های دیگر تشکیل شده است.

ساعت کاری:

  • سه‌شنبه تا دوشنبه ۱۶ تا ۲ بامداد
  • جمعه ۱۶ تا ۵ بامداد
  • شنبه ۱۲  تا ۵ بامداد
  • یکشنبه ۱۲ تا ۲ بامداد

آدرس: 16A Beregovaya Street, Rostov-On-Don, Russia

کتلت 

The cutlet

اگر شما هم از کسانی هستید که به‌شدت در جستجوی برگرهای لذیذ با چاشنی‌های خوش‌طعم، پنیر آمریکایی که با بیکن همراه شده هستید، کتلت (The Cutlet) پایان جستجوی شما است. قیمت‌های منو بسیار منصفانه است و تیم کتلت در تمام طول روز و برای همه وعده‌های غذایی آماده‌ی پذیرایی از شما هستند.

ساعت کاری:

  •  دوشنبه تا یکشنبه ۱۲ بامداد تا ۲۳ روز بعد

آدرس: 144A Pushkinskaya Street, Rostov-On-Don, Russia

تلفن: 78632964624+

سیلا

korean food

گروه سیلا (Silla) سخت کار می‌کنند تا یک وعده غذای اصیل کره‌ای را مستقیما از آشپزخانه‌ی سیلا سر میز شما بیاورند. بنابراین شما می‌توانید در مرکز شهر روستوف نادونو با آرامش از صرف یک غذای آسیایی لذت ببرید.

سیلا یک رستوران کره‌ای نیست، چون در منوی خود برای افرادی که اهل تجربه‌های جدید در سفر نیستند هم گزینه‌هایی مانند سوشی ژاپنی در نظر گرفته است. با این وجود همچنان بهترین و به‌صرفه‌ترین رستوران آسیایی در مرکز روستوف نادونو است.

ساعت کاری:

  • دوشنبه تا جمعه ۱۱ صبح تا ۲۳ شب

آدرس: 92 Pushkinskaya Street, Rostov-On-Don, Russia

تلفن: 78632559659+

یالا

plov

یالا (Yalla) مکانی است که شما می‌توانید در آن غذاهای ازبک رایج مانند سامسا (samsa)، پلو (plov)، سیمرد رایس پیلاف (برنج نیم‌دانه‌ی پخته شده با سبزیجات و گوشت) و منتی (manti) که با گلوله‌های گوشتی و سبزیجات همراه شده است. رستوران مقابل پارک طبیعی مرکز روستوف نادونو واقع شده و  وسعتی به‌اندازه‌ی پذیرایی از تعداد زیادی مهمان را دارد.

به خاطر فضای داخلی دنجی که دارد، عموما پر از افراد محلی است. به خاطر محبوبیت و قیمت‌های مناسب رستوران خیلی زود پر می‌شود و یالا آماده‌ی پذیرش و رزرو قبل از حضورتان در رستوران است. به یاد داشته باشید که یالا احتمالا تنها رستوران با این سطح از کیفیت غذا و قیمت مناسب است. اگر گذرتان به یالا افتاد، حتما «چک چک»، غذای ازبک، که از نودل سرخ شده و عسل تهیه می‌شود را امتحان کنید.

ساعت کاری:

  •  یکشنبه تا سه‌شنبه ۱۱ صبح تا ۲۳ شب
  • جمعه تا شنبه ۱۱ صبح تا ۲ بامداد روز بعد

آدرس: 3 Tetralnaya Square, Rostov-On-Don, Russia

تلفن: 78632706787+

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه