اینترنت وای فای در پروازهای بین المللی ایر کانادا

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
اینترنت وای فای در پروازهای بین المللی ایر کانادا

سریع‌ترین اینترنت وای فای موجود در میان شرکت‌های هواپیمایی کانادا در پروازهای بین المللی بوئینگ ER777-300 ایر کانادا راه اندازی شد.

ایر کانادا اعلام کرده است که عرضه نسل بعدی ارتباطات ماهواره‌ای در ناوگان بین المللی هواپیماهای پهن پیکر خود را با معرفی اینترنت وای فای ایر کانادا آغاز کرده است. اینترنت این شرکت هواپیمایی را شرکت اینرنتی «گوگو» (Gogo) ارائه می‌دهد.

سرویس وای فایی که در هواپیمای بوئینگ ER777-300 ایر کانادا راه‌اندازی شده است، سریع‌ترین اینترنت موجود در شرکت‌های هواپیمایی کانادایی است؛ همچنین این شرکت تنها شرکت هواپیمایی در کانادا است که فیلم و برنامه‌های زنده‌ی تلویزیونی در پرواز را از طریق اینترنت در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد.

مقامات اعلام کرده‌اند که کل ناوگان هواپیماهای پهن پیکر «روژ ایر کانادا» و «ایر کانادا» تا اواسط سال ۲۰۱۹ به سیستم وای فای جدید مجهز خواهند شد. همچنین، این شرکت هواپیمایی تصمیم گرفته است که با استفاده از یک سیستم مستقر روی زمین، امکان اتصال به اینترنت را برای مشتریان پروازهای شمال آمریکای این ایرلاین در هواپیمای باریک پیکر ایرباس A319/320/321، امبرائیر 175/190 و بومباردیه CRJ-900 فراهم کند.

ایر کانادا

کلاس اقتصادی بوئینگ 737 MAX – ایر کانادا

بنجامين اسميت، رئيس ایر کانادا، در بيانيه‌ای اعلام کرد:

مشتريان پروازهای بين المللی این ایرلاین که با استفاده از هواپیماهای پهن پیکر انجام می‌شود، به سریع‌ترین خدمات اينترنتی موجود در میان هواپیمایی‌های کانادا دسترسی خواهند داشت. این سرویس، مسافرت را لذت بخش‌تر خواهد ساخت و امکان برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، تماشای یک فیلم یا برنامه مورد علاقه‌ی تلویزیونی و یا گشت و گذار در رسانه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

در ادامه‌ی این بیانیه آمده است:

سرعت و قابلیت اطمینان اینترنت وای فای ایر کانادا موجب شده است که این سرویس، یک ابزار عالی بهره‌وری برای مسافرین تجاری فراهم کند تا بتوانند در طول سفر خود همواره در دسترس باشند و به فعالیت خود ادامه بدهند تا خود را برای هر جلسه یا رویدادی آماده کنند و به روز نگه دارند.

مسافران ایر کانادا این اختیار را دارند که با توجه به نیاز خود، یک گزینه را از میان بسته‌های وای فای انتخاب کنند. این شرکت هواپیمایی، همچنین، نرخ ویژه‌ای را برای این خدمات در نظر گرفته است که از ۵ دلار آغاز می‌شود و این تخفیف تا ۳۱ اوت ادامه خواهد داشت. همچنین، آن‌ها می‌توانند در هنگام رزرو بلیط هواپیما از طریق وب سایت رسمی ایر کانادا، تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند در حین پرواز به اینترنت دسترسی داشته باشند یا خیر.

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه