آتش سوزی در فرودگاه فرانکفورت آلمان

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان سه شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
آتش سوزی در فرودگاه فرانکفورت آلمان

در پی آتش سوزی فرودگاه فرانکفورت آلمان، ۱۰ نفر از خدمه فرودگاه که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند، مجروح شدند.

آتش گرفتن یک خودروی کِشنده ??????? روز گذشته (دوشنبه) به هواپیمای ایرباس لوفت هانزا در فرودگاه فرانکفورت آلمان به شدت آسیب زد و در پی آن ۱۰ نفر زخمی شدند.

آتش گرفتن این خودروی کشنده هواپیما سبب شد که حریق به هواپیما نیز سرایت کند. خودروهای آتش نشانی فرودگاه به سرعت خود را به محل حریق رسانده و پس از ۱۰ دقیقه موفق شدند آتش را خاموش کنند.

به گزارش دویچه‌وله، خودروی کشنده هواپیما ساعت حدود هشت صبح هواپیمای ایرباس مدل A 340-300 را به گیت پرواز هدایت می‌کرد که دچار آتش‌سوزی شد. مسافران آماده سوار شدن به این هواپیما و پرواز به سوی فیلادلفیا بودند.

یک سخنگوی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اعلام کرد که خوشبختانه در زمان حادثه، مسافر یا خدمه‌ای در هواپیما نبوده اما ۱۰ نفر از خدمه فرودگاه که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند به مشکلات تنفسی دچار و به بیمارستان منتقل شدند.

میزان خسارت‌های ناشی از این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده اما سخنگوی شرکت لوفت هانزا گفته که خسارت‌های بسیاری در پی این حادثه به وجود آمده است، زیرا به خاطر حرارت زیاد شعله‌های آتش به بدنه هواپیما آسیب رسانده و دود ایجاد شده به درون هواپیما سرایت کرده است.

هم خودروی کشنده هواپیما و هم هواپیمای ایرباس به ناوگان خطوط هوایی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا تعلق داشتند. هنوز دلیل آتش گرفتن خودروی کشنده هواپیما مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه