بهترین رستوران ها و کافه های فست فود مسکو

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی جمعه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
بهترین رستوران ها و کافه های فست فود مسکو

رستوران‌های فست فود متعددی نظیر رستوران مردم و پاستا، لافا لافا، شوک مارکت و... در مسکو وجود دارد که در زمان‌های عجله‌ای می‌تواند گزینه مناسبی برای برطرف کردن گرسنگی باشد

ریتم زندگی در شهر مدرن مسکو گاهی اوقات به حدی سریع می‌شود که وقت کافی برای خوردن یک ناهار یا شام ساده را ندارید و مجبورید در حال دویدن، غذا بخورید. رستوران‌های فست فود محلی نه تنها شکم شما، بلکه روح‌تان را نیز سیر می‌کنند. به عبارتی منظورمان رضایت کامل از وعده‌های غذایی سریع و مغذی بین‌المللی و محلی است که مورد توجه قشرهای مختلف مردم روسیه بوده است.

طعم و مزه غذاهای خیابانی، نودل‌هایی که به صورت ایستاده میل می‌شود و غذاهای فست فود آمریکایی، طرفداران زیادی دارد و در اینجا بیشتر از دکوراسیون رستوران، به فست فود اهمیت می‌دهند. در ادامه تعدادی از این رستوران‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا در تور مسکو از آنها لذت ببرید.

مردم و پاستا

رستوران های فست فود مسکو

تا به حال در مورد رستوران پاستای سریع، چیزی شنیده‌اید؟ رستوران مردم و پاستا (People & Pasta)، نسخه روسی یک رستوران پاستای سریع ایتالیایی است که به یکی از سالم‌ترین رستوران‌های مسکو تبدیل شده است. در اینجا می‌توانید بشقاب خود را پر از پاستای ایتالیایی کرده و روی آن را با مخلفاتی مثل مرغ، تن ماهی، سس پستو، میگو و قطعاً پنیر متزارلا و گوجه پر کنید.

ساعت کار: هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شوک مارکت

رستوران های فست فود مسکو

لحظاتی در زندگی وجود دارد که فقط می‌خواهید یک غذای سریع و در عین حال خیلی لذیذ میل کنید. خوب رستوران شوک مارکت (Shuk Market)، یک فود کورت خاورمیانه‌ای است که درست در مرکز مسکو قرار گرفته و غذاهای سریع منطقه خاورمیانه را با قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می‌کند. پای با گوشت از غذاهای خوشمزه این رستوران بوده که مناسب یک وعده سریع است.

ساعت کار: هر روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب

AC/DC 

رستوران های فست فود مسکو

در رستوران AC/DC، همه چیز نصف روسی و نصف گرجستانی است. برای یک تجربه غذایی فوق‌العاده، برگر انتخاب کرده و آن را با مخلفات تند و فلفلی پر کنید. کارکنان آشپزخانه با سرعت زیادی غذاها را طبخ می‌کنند، اما از آنجا که این رستوران در یکی از معروف‌ترین نقاط مسکو قرار گرفته، آخر هفته‌ها باید یک ساعتی را در صف طولانی آن بگذرانید. با این حال ارزشش را دارد!

ساعت کار: هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

لافا لافا

رستوران های فست فود مسکو

لافا لافا (Laffa Laffa)، یک کافه غذاهای خیابانی خاورمیانه‌ای است که در مرکز شهر مسکو واقع شده است. نان لافا که در منطقه خاورمیانه به وفور برای شاورما به کار می‌رود و همینطور دیپ‌های ترکیبی، نماد غذاهای این کافه هستند. همه غذاها توسط سرآشپز خاورمیانه‌ای آن روی زغال کبابی می‌شود. فراموش نکنید که حتماً هوموس، بابا غنوش و فلافل این کافه را امتحان کنید. در اینجا می‌توانید همه غذاهای خود را به صورت سفارشی درآورید و به همین دلیل واقعاً با سایر رستوران‌ها فرق دارد.

ساعت کار: هر روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

 

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه