دستور جدید دولت روسیه به مسافران این کشور در ایام برگزاری جام جهانی فوتبال

سیامک احدی
سیامک احدی سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰
دستور جدید دولت روسیه به مسافران این کشور در ایام برگزاری جام جهانی فوتبال

بنا بر اعلام دولت روسیه کلیه مسافران خارجی که از تاریخ ۴ خرداد لغایت ۳ مرداد ماه سال جاری به تعدادی از شهرهای روسیه وارد می‌شوند، باید از دستور جدید این کشور با عنوان «اتخاذ تدابیر امنیتی تکمیلی در مدت زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در فدراسیون روسیه» تبعیت کنند.

بر اساس دستور شماره ۲۰۲ رئیس‌جمهور روسیه با عنوان «اتخاذ تدابیر امنیتی تکمیلی در مدت زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در فدراسیون روسیه» از تاریخ ۴ خرداد لغایت ۳ مرداد ماه سال جاری کلیه مسافران خارجی که به شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، یکاترینبورگ، قازان، سوچی، راستوف-نا-دانو، ولگا گراد، نیژنی نووگراد کالینگراد، ساماراو سارانسک وارد می‌شوند، ملزم به ثبت ورود خود در مراکز مهاجرتی پلیس ظرف مدت یک شبانه روز پس از ورود به این شهرها هستند.

ایران نیز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و پیش‌بینی می‌شود تعدادی از هموطنان برای تماشای مسابقات تیم ملی از نزدیک به کشور روسیه سفر کنند.

ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود و در نهایت ایران در سومین بازی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه