بهترین کافه های نیژنی نووگورود روسیه را بشناسید

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی جمعه، ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین کافه های نیژنی نووگورود روسیه را بشناسید

هرچه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک‌تر می‌شویم، تب‌وتاب فوتبال دوستان بیشتر می‌شود. نیژنی نووگورود یکی از شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ است، بدون شک مسافران جام جهانی علاقه دارند با کافه‌های خوب شهرهای مسابقات آشنا شوند.

بسیاری از طرفداران فوتبال، برای تماشای بازی‌های جام جهانی، در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت می‌کنند. نیژنی نووگورود یکی از شهرهایی است که این رقابت‌ها در آن برگزار می‌شود و در این مقاله به معرفی بهترین کافه‌های آن می‌پردازیم..

نیژنی نووگورود، یکی از شهرهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و بسیاری از بازی‌های این جام در ورزشگاه‌های نیژنی نووگورود برگزار می‌شوند. بسیاری از گردشگران از سراسر جهان در این روزها عازم کشور روسیه هستند تا این هیجان را از نزدیک لمس کنند و بازی‌های هیجان‌انگیز را مشاهده کنند.

شناخت کافه‌های خوب یک شهر، نکته بسیار مهمی است که گردشگران حرفه‌ای به آن توجه می‌کنند. شاید لازم باشد میان دو بازی در محلی نزدیک به ورزشگاه کمی استراحت کنید و نخواهید به محل سکونت‌تان بروید، در اینجا بهترین پیشنهاد نشستن در کافه‌ها و نوشیدن یک قهوه است.

در این مطلب به سراغ معرفی بهترین کافه‌های شهر نیژنی نووگورود روسیه رفته‌ایم، با ما همراه باشید:

کافه Coffee Cake

کافه Coffee Cake

Coffee Cake یکی از مشهورترین کافه‌های زنجیره‌ای نیژنی نووگورود است که در بیشتر نقاط این شهر در دسترس است و در هر نقطه‌ای، شعبه دارد. کیک‌های این کافه بسیار مشهور است و بسیاری از مراجعه‌کنندگان این کافه را به‌دلیل کیک‌های خوشمزه‌اش انتخاب می‌کنند. البته در این کافه می‌توانید ناهار هم‌میل کنید.

  • آدرس شعبه اصلی کافه:  2Bolschaja Pokrowskaja Straße, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: ۷۸۳۱۴۲۳۵۹۷۵+

کافه Chef’s Cafe

کافه Chef’s Cafe

Chef’s Cafe یکی از کافه‌های محبوب روسیه است که غذاهای بسیار لذیذی دارد. اگر قصد دارید ناهار را بیرون از محل سکونت میل کنید، این کافه یک پیشنهاد بسیار خوب است، چون غذاهای آن در میان افراد محلی به‌اندازه کافی محبوب است.

  • آدرس: 24Piskunova, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: ۷۸۳۱۲۳۰۸۰۳۳+

کافه Volkonsky

کافه Volkonsky

کافه Volkonsky یکی از کافه‌های مشهور روسیه است که در بیشتر شهرها شعبه دارد. در این کافه منو مناسبی برای انتخاب صبحانه و ناهار وجود دارد و پیشنهاد مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی است.

  • آدرس: 13Ulyanova, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: ۷۹۵۱۹۰۹۱۶۱۹+

کافه Holy Collie Muffin Shop

کافه Holy Collie Muffin Shop

کافه Holy Collie Muffin Shop، یک کافه کوچک و زیبا است که مخصوص عاشقان مافین است و در آن انواع و اقسام شکل‌های مافین با مزه‌های مختلف پیدا می‌شود. فضای داخلی کافه با آثار هنرمندان طراح گرافیک زیباتر شده است و ساعتی نشستن در این کافه حال دلتان را هم خوب می‌کند.

  • آدرس: 14Varvarskaya, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: ۷۹۲۰۰۲۸۲۸۵۸+

کافه Red Cup

کافه Red Cup

کافه Red Cup در سریع‌ترین زمان ممکن قهوه‌ای خوشمزه و داغ را به شما تحویل می‌دهد و اگر قصد دارید تا قهوه‌تان را سریع دریافت کنید و در جایی دیگر آن را میل کنید، این کافه بهترین پیشنهاد است. برای پیدا کردن این کافه نیازی نیست به‌دنبال آدرس خاصی باشید، هرجای شهر که تابلویی قرمز با نوشته‌های سفید دیدید، به قهوه گرم و خوشمزه رسیده‌اید!

این کافه در نقاط مختلف شهر شعبه دارد و در ساعات اولیه روز هم فعال است تا در صورت نیاز صبحانه خود را در آن میل کنید.

  • آدرس: 46Bolschaja Pokrowskaja Straße, Nizhny Novgorod, Russia

کافه Traveler’s Coffee

کافه Traveler’s Coffee

کافه Traveler’s Coffee یکی از کافه‌های زیبای شهر مخصوص مسافران است که علاوه بر انواع دسرها و نوشیدنی‌ها، صبحانه و ناهار هم سرو می‌کند.

  • آدرس: 20Bolshaya Pokrovskaya, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: ۷۸۳۱۲۱۶۰۰۷۸+

کافه Coffee Is A Fruit

کافه Coffee Is A Fruit

کافه Coffee Is A Fruit، دو شعبه در نیژنی نووگورود دارد و محلی خوب برای نشستن و استراحت کردن است. یکی از دسرهای خوشمزه‌ای که مخصوص این کافه است، دسر لوبیا است که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از کنسرت‌های محلی و کوچک در این کافه زیبا برگزار می‌شود.

  • آدرس: 13Alekseevskaya Street, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: ۷۹۸۷۳۳۵۸۹۳۶+

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه