بازدید از ۵۹ کشور در طولانی ترین سفر دریایی دور دنیا با کروز

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰
بازدید از ۵۹ کشور در طولانی ترین سفر دریایی دور دنیا با کروز

انجام سفری ارزان‌قیمت به دور دنیا در ابتدا خیلی رمانتیک به نظر می‌رسد؛ ولی خبر خوب این است که این کار را در واقعیت هم می‌توان انجام داد.

طولانی‌ترین سفر پیوسته‌ی تفریحی و دریایی با استفاده از کشتی کروز در سطح جهان از ماه اوت سال ۲۰۱۹ و از شهر لندن آغاز می‌شود و بعد از گذشت هشت ماه و بازدید از ۵۹ کشور در قاره‌های مختلف، به استثنای قطب جنوب، به اتمام خواهد رسید. با این حال، برای اینکه بتوانید یکی از ۹۳۰ مسافر خوش‌شانس این کروز باشید، باید بلیطی با قیمت حداقل ۶۶۹۹۰ پوند تهیه کنید.

این سفر توسط خط کشتیرانی نروژی وایکینگ (Viking) تدارک دیده شده است و طی مدت ۲۴۵ روز در ۱۱۳ بندر توقف خواهد کرد. مسافران این سفر که از گرینویچ آغاز می‌شود، با گذر از انگلستان و نروژ وارد اقیانوس اطلس می‌شود تا به گرینلند برود.

پس از گذشتن از کانادا و ایالات متحده و توقف در مونترآل، نیویورک و برمودا و قبل از رفتن به رودخانه‌ی آمازون و گشتن در جنوب آمریکا، این کشتی کروز سری هم به باربادوس خواهد زد. فیجی، نیوزیلند، استرالیا، چین، سنگاپور، سریلانکا، هند و تایلند هم مقصدهای دیگر این سفر هستند.

این کشتی شامل دو استخر شنا، یک اسپای آب گرم نروژی و هشت رستوران است که انواع غذاهای جهان را سرو می‌کنند.

مسیر سفر کروز وایکینگ

این سفر با گذر از سواحل غربی اسپانیا و پرتغال به انتهای راه خود نزدیک می‌شود و سرانجام، در پایان سفر در انگلستان لنگر خواهد انداخت.

امکانات متنوع با سطح‌های مختلفی در این کشتی وجود دارد که تعداد زیادی از آن تابه‌حال فروش رفته است؛ ارزان‌ترین نوع این امکانات با قیمت ۶۶٬۹۹۰ پوند در ازای اتاقی با ۲۷۰ مترمربع عرضه می‌شود.

علاوه بر سوئیت‌های مختلف پنت هاوس که قیمت آن‌ها از ۸۱٬۳۹۰ پوند تا ۱۰۰٬۰۹۰ پوند متغیر است، «سوئیت‌های مالک» هم در این کشتی‌های کروز تعبیه شده‌اند که علاوه بر اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری، یک کتابخانه‌ی خصوصی هم دارد. قیمت این سوئیت‌ها، ۱۹۴٬۳۹۰ پوند است که همه‌ی آن‌ها تا به الان رزرو شده‌اند.

توراشتاین هاگن، رئیس کروز وایکینگ، گفت:

بیشتر از ۲۰ سال است که جامع‌ترین سفرها را برای مهمانان‌مان تدارک می‌بینیم و مفتخریم که اکنون، گسترده‌ترین برنامه و خط سیر در طول تاریخ خود را اعلام می‌کنیم.

کروز‌های جهانی ما، فرصتی نادر را برای مهمانان مهیا می‌کنند تا ده‌ها مورد از بهترین مقصدهای گردشگری روی زمین را بگردند و کشف کنند.این کار با هزینه‌ای انجام می‌شود که در کل صنعت گردشگری بی‌سابقه است.

طبق پژوهش‌هایی که توسط سایت Booking.com انجام شده است، ۷۱٪ از مسافران حسرت فرصت‌های طلایی که برای سفر از دست می‌دهند را می‌خورند و شکی نیست که سفر دور دنیای کروز وایکینگ می‌تواند هرگونه ترس ناشی از این‌گونه موارد را از بین ببرد.

مطالب مرتبط:

منبع independent

دیدگاه