بازدید از ۱۲ پارک‌ دیزنی در دور دنیا در کمتر از ۸۰ ساعت

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۰
بازدید از ۱۲ پارک‌ دیزنی در دور دنیا در کمتر از ۸۰ ساعت

طرفدار پر‌و‌پاقرص دیزنی با بازدید از ۱۲ پارک این شرکت در ۷۵ ساعت رویایش را به واقعیت تبدیل می‌کند.

شانس بازدید از هر یک از پارک‌های دیزنی می‌تواند رویایی باشد که برای هر کودک یا بزرگسال به حقیقت تبدیل ‌شود. این بار لیندزی نِمِث کانادایی تنها در ۷۵ ساعت و ۶ دقیقه از تمام این پارک‌ها دیدن کرده است، که او را به ثبت رکورد سریع‌ترین زمان بازدید از تمام پارک‌های دیزنی رسانده است. این برنامه دقیق که از کالیفرنیای آمریکا شروع شده بود، او را در کمتر از ۴ روز دور دنیا چرخاند و در ژاپن به زمین نشاند. او می‌گوید:

از زمانی که کودک بودم، همیشه دلم می‌خواست رکوردی را به نام خودم ثبت کنم. علاوه بر آن من یک طرفدار پر‌و‌پاقرص دیزنی هستم. دیزنی به من یاد داد که چیزی با عنوان «غیر ممکن» وجود ندارد و «آنگونه رفتار کنم که رویاپردازان رفتار می‌کنند».

او می‌گوید که هیچ چیز به اندازه سفر برای او لذت ندارد، به خصوص طی کردن مسافت‌های طولانی در مدت زمان کم.

لازم به ذکر است که بگوییم این خانم ۳۱ ساله کانادایی چگونه به فکر ثبت این رکورد افتاد:

سال گذشته، من و شریک کاری‌ام یک وبلاگ سفری را راه‌اندازی کردیم که نام آن «مستندسازی از ماجراجویی‌های جهانی ما» بود. من حتی سفر از شمال آمریکا به اروپا، آسیا و حتی آمریکای جنوبی را در کمتر از ۴۸ ساعت انجام داده‌ام، رفت و برگشت!

سفر لیندزی در دیزنی‌لند کالیفرنیا، آمریکا، آغاز شد. جایی که او اولین پرواز از سری پروازهای خود را انجام داد تا دور دنیا سفر کند. او سپس به فلوریدا رفت و حضور خود را در تمام پارک‌های دیزنی به ثبت رسانید. این پارک‌ها شامل: سرزمین پادشاهی جادویی، استودیوی هالیوود و سرزمین پادشاهی حیوان می‌شود.

بازدید از دیزنی

از آنجایی که لیندزی نمی‌توانست هیچ توقفی در مسیر داشته باشد، تنها گزینه او برای خوابیدن در داخل هواپیماها بود. یکی از مشکلات بزرگ او این بود که مطمئن شود از هیچ کدام از پروازهای برنامه‌اش جا نمی‌ماند. پس از بازدید از تمام پارک‌های دیزنی در آمریکا، توقف بعدی او در اروپا بود، جایی که از دیزنی‌لند و استودیوی والت دیزنی در پاریس، فرانسه بازدید کرد.

در آخرین مراحل مسابقه لیندزی با گذر زمان، او از پارک‌های شانگهای، هونگ کونگ، دیزنی لند توکیو و دیزنی سی توکیو دیدن کرد.

راهنمایان رکورد گینس برای ثبت این اقدام لیندزی خاطر نشان کرده بودند که او باید در هر مقصد حداقل یکبار از وسیله نقلیه سواری استفاده کند و مدرکی از دو نفر شاهد را در دست داشته باشد. این موارد سفر او را دشوارتر می‌ساخت، اما با این وجود، لیندزی توانست بازدید از مکان‌های مورد علاقه‌اش در کمتر از ۸۰ ساعت را به خود هدیه دهد. منفعت‌ این اقدام در اینجا تمام نمی‌شود، لیندزی در این سفر همچنین سفیر یک بنیاد خیریه برای جمع‌آوری پول به نفع‌شان بود.

پس از اتمام سفر لیندزی، می‌توان گفت که او اهداف سفر را به مرحله جدیدی ارتقا داده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه