بهترین هتل های ایلام؛ سومین شهر بزرگ کردنشین ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ایلام؛ سومین شهر بزرگ کردنشین ایران

ایلام از هتل‌های قابل قبول و محدودی برخوردار است که با نگاهی به بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید. 

ایلام یکی از شهرهای غرب ایران، مرکز استان ایلام و سومین شهر بزرگ کردنشین پس از شهرهای کرمانشاه و سنندج به شمار می‌رود. این شهر زیبا به دلیل سرسبزی فراوان، طبیعتی زیبا و چشم‌اندازهای مسحور‌کننده، لقب «عروس زاگرس» را با خود به دوش می‌کشد. ایلام به خاطر داشتن تفرجگاه‌های جنگلی و همچنین آثار تاریخی بسیار از جمله شهرهای گردشگرپذیر کشورمان محسوب می‌شود.

ایلام دارای هتل‌های محدود ولی مقبولی است که باتوجه به هزینه‌ها و سلیقه‌تان می‌توانید هتل مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید. در این مطلب سه هتل برتر این شهر را به شما معرفی کرده‌ایم تا در سفر به ایلام زیبا یکی از آنها را برای اقامت برگزینید.  

ایلام

هتل زاگرس

هتل زاگرس

هتل سه ستاره زاگرس بهترین هتل شهر ایلام است که در میدان امام حسین این شهر در سه طبقه بنا شده است. این هتل در میان هتل‌های شهرهای ایران، هتلی میان‌رده و اقتصادی به شمار می‌رود.

هتل زاگرس باتوجه به نزدیک بودن به پارک جنگلی چغاسبز از آب و هوای مطبوعی برخوردار است و دسترسی خوبی به پایانه مسافربری، جاذبه‌های گردشگری شهر مانند کاخ فلاحتی، قلعه والی و دریاچه تفریحی توریستی سرابله، و همینطور نزدیکترین هتل به فرودگاه ایلام به شمار می‌رود. این هتل سه ستاره با کارکنانی مجرب و آزموده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، روزنامه، فضای سبز، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

آدرس: ایلام، میدان امام حسین، جنب پارک جنگلی چغاسبز

هتل خلاش

هتل خلاش

هتل خلاش یکی از هتل‌های دو ستاره و اقتصادی شهر ایلام و کشور ایران است. این هتل در دو طبقه در خیابان آیت الله حیدری این شهر احداث شده است. هتل خلاش با پرسنلی آموزش دیده و امکانات و خدماتی مطلوب و مناسب پذیرای میهمانان گرامی خود است. هتل خلاش تا فرودگاه و پایانه مسافربری شهر ایلام فاصله اندکی دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، کتابخانه، زنگ هشدار، پارکینگ، دستگاه واکس کفش، خدمات تشریفات ویژه CIP، کپسول آتش‌نشانی، اینترنت در لابی

آدرس: ایلام، خیابان آیت الله حیدری، میدان کشوری

هتل دالاهو

هتل دالاهو

هتل دو ستاره دالاهو یکی از مناسب‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های شهر ایلام است که قدمتی به درازای پنجاه سال دارد. این هتل، به تازگی یعنی در سال ۱۳۹۶ برای رفاه بیشتر میهمانان مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر با امکانات و خدمات به روزتر آماده خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز است. هتل دالاهو دسترسی آسانی به قلعه والی یا موزه مردم‌شناسی ایلام، کاخ فلاحتی، پایانه مسافربری ایلام، فرودگاه بین‌المللی ایلام و دریاچه تفریحی توریستی سرابله دارد.

امکانات هتل: لابی، نمازخانه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، رستوران، آسانسور، صندوق امانات، کتابخانه، پله اضطراری، زنگ هشدار، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، کپسول آتش‌نشانی، خدمات برای معلولین، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات

آدرس: ایلام، خیابان فردوسی، نبش خیابان واسطی 

مطالب مرتبط:

دیدگاه