خطوط هوایی اتیوپی برنده جایزه منتخب مسافران سایت TripAdvisor شد

بهاره غنچه
بهاره غنچه یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
خطوط هوایی اتیوپی برنده جایزه منتخب مسافران سایت TripAdvisor شد

جایزه منتخب ۲۰۱۸ مسافران سایت گردشگری معتبر تریپ ادوایزر به خطوط هوایی اتیوپی رسید.

تریپ ادوایزر (TripAdvisor) یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های گردشگری جهان، خطوط هوایی اتیوپی را به عنوان بهترین کلاس هوایی تجاری در آفریقا و اقیانوس هند معرفی کرد. این درحالی است که خطوط هوایی اتیوپی، بزرگ‌ترین خطوط هوایی آفریقا و اسکای‌ترکس است که چهار ستاره دارد.

سایت تریپ ادوایزر براساس نظرات یکساله مسافران از سراسر جهان به ارزیابی بهترین شرکت‌های حمل و نقل جهانی می‌پردازد و امسال اتیوپی توسط این سایت به دلیل خدمات ارزنده، کیفیت و ارزش بالای خدمات به عنوان بهترین کلاس تجاری آفریقا و اقیانوس هند انتخاب شده است.

گابرماریام مدیرعامل شرکت هوایی اتیوپی در این باره گفته است:

ما مفتخریم که جایزه‌ای از معتبرترین سایت گردشگری جهان دریافت کرده‌ایم. من از گروه تریپ ادوایزر به دلیل انتخاب و اعتمادشان به خدمات شرکت تشکر می‌کنم. ما به مسافران از هر دولت و کشوری بهترین خدمات با متناسب‌ترین هزینه‌ها را ارائه می‌دهیم. بر روی پیشرفت و بهبود آخرین تکنولوژی‌های هواپیماهای خود A350 و B787 سرمایه‌گذاری خواهیم کرد تا بهترین خدمات را همگام با انتظارات مشتریان فراهم کنیم تا همیشه به عنوان انتخاب آن‌ها باقی بمانیم.

بریان سالتزبورگ معاون ارشد و مدیر پروازهای تریپ ادوایزر نیز اذعان داشته است:

ما برای شناسایی محبوب‌ترین و بهترین خطوط هوایی در سراسر جهان سر از پا نمی‌شناسیم و بهترین خطوط هوایی همچون اتیوپی را برای تجربه پروازهای بی نقص به مخاطبان معرفی خواهیم کرد. همچنان که خطوط هوایی به معرفی خدمات متنوع خود مشغول هستند، مسافران نیز درصدد پیداکردن بهترین شرکت‌ها برای تجربه‌ی بی‌نقص و باکیفیت هستند. جایزه منتخب ۲۰۱۸ مسافران که به اتیوپی رسید نشان می‌دهد که این شرکت در برآوردسازی انتظارات مشتریانش چه میزان تلاش کرده است.

خطوط هوایی اتیوپی چندین بار جایزه برده است. در نوامبر سال ۲۰۱۷ این خطوط هوایی از اسکای‌ترکس (SKYTRAX)، معتبرترین استاندارد بین‌المللی و سازمان رتبه‌بندی کیفیت چهار ستاره دریافت کرد. همچنین اسکای‌ترکس به خطوط هوایی اتیوپی دوبار جایزه بهترین کارمندان هوایی را اهدا کرده است و در سال ۲۰۱۷ نیز اتیوپی را بهترین خطوط هوایی آفریقا معرفی کرد. خطوط هوایی اتیوپی یکی از موفق‌ترین خطوط هوایی آفریقا است که پس از هفتاد سال فعالیت همچنان رشدش به طور مداوم افزایش می‌یابد و از خطوط اصلی پرواز در قاره آفریقا محسوب می‌شود که موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

خطوط هوایی اتیوپی یکی از جوان‌ترین و مدرن‌ترین خطوط هوایی آفریقا است که بیش از ۱۱۰ کشور و ۵ قاره را پوشش می‌دهد. هواپیماهای این خطوط هوایی کاملا مدرن و سازگار با محیط زیست هستند. ایرباس A350، بویینگ 787-8، بویینگ 787-9، بویینگ 777-300ER، بویینگ 777-200LR، بویینگ 777-200 و بمباردیر Q-400 از هواپیماهای پیشرفته‌ی این خطوط هستند که در آفریقا تنها این شرکت از آن‌ها استفاده می‌کند.

این خطوط هوایی برای ۱۵ سال آینده خود برنامه‌ریزی استراتژیکی درنظر گرفته است. طبق این برنامه که (Vision 2025) نامیده می‌شود، خطوط هوایی اتیوپی قصد دارد در هشت کسب و کار همچون حمل و نقل، خدمات زمینی، باربری و تدارکات در آفریقا وارد شود. در هفت سال گذشته نرخ رشد این شرکت ۲۵ درصد بوده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه