امضای تفاهم نامه تبلیغاتی بین DXB و پارک موضوعی دبی

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
امضای تفاهم نامه تبلیغاتی بین DXB و پارک موضوعی دبی

فرودگاه بین‌المللی دبی، در راستای عمل به تعهدات خود نسبت به ترویج گردشگری دبی، تفاهم نامه‌ای با «پارک و تفرجگاه دبی» امضا کرد.

«فرودگاه‌های دبی» (DBX) و «DXB Entertainment PJSC»، مالک مجتمع تفریحی و سرگرمی «پارک و تفرجگاه دبی» (Dubai Parks And Resorts)، خبری مبنی بر انعقاد همکاری استراتژیک در میان خود با هدف معرفی دبی به عنوان مقصدی مهم برای سرگرمی‌های خانوادگی منتشر کردند.

بر اساس این قرارداد منحصر به فرد، آگهی‌های تبلیغاتی «پارک و تفرجگاه دبی» را در پایانه‌های مسافری فرودگاه بین‌المللی دبی منتشر می‌کند که هر سال به ۸۸٬۲۰۰٬۰۰۰ (۸۸ میلیون و ۲۰۰ هزار) مسافر خدمات‌رسانی می‌کند. پارک موضوعی دبی خواهان آن است که موقعیت خود را به عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی در منطقه تثبیت کند. همچنین، این کار به عنوان بخشی از تعهدات فرودگاه دبی مبنی بر ایجاد دبی به عنوان یک مقصد گردشگری مهم انجام می‌شود.

محمد الملا، مدیر اجرایی «DXB Entertainment PJSC» گفت:

مفتخریم که سرمایه‌گذاری مشترک خود با فرودگاه دبی را که مرحله‌ای مهم در جهت رشد بخش گردشگری داخل مرزی است، به طور رسمی اعلام کنیم.

به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع پارک موضوعی منطقه، در راستای تقویت موقعیت دبی به عنوان مرکز جهانی گردشگری و سرگرمی تلاش می‌کنیم. معتقدیم که حضور ما در پررفت و آمدترین فرودگاه بین‌المللی جهان، حداکثر تعامل و شناخت را در بین تقریبا ۸۸٬۰۰۰٬۰۰۰ (۸۸ میلیون) مسافری که به واسطه‌ی این فرودگاه مسافرت می‌کنند، به ارمغان می‌آورد.

او افزود:

راه حل‌های ویژه‌ی رسانه‌ای ما و ایده‌های جامعی که در این خصوص اندیشیده‌ایم، به شیوه‌ای استراتژیک در همه‌ی بخش‌های فرودگاه بین‌المللی دبی تعبیه شده‌اند و عنصری از تعجب و سرگرمی برای مسافران این فرودگاه ایجاد می‌کند و اطلاعاتی اجمالی در مورد آنچه که در «پارک و تفرجگاه دبی» انتظار آن‌ها را می‌کشد، به مسافران می‌بخشد.

دبی

۸۵۰٬۰۰۰ بازدیدکننده در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ از «پارک و تفرجگاه دبی» بازدید کرده‌اند که نسبت به سه ماهه‌ی قبل ۴۵٪ افزایش یافته است. این پارک موضوعی، مسافران ورودی و مسافران عبوری شهر را هدف خود قرار داده است.

«یوجین بری» (Eugene Barry)، معاون اجرایی فرودگاه‌های دبی، گفت:

این همکاری، پایبندی فرودگاه دبی نسبت به تعهد خود مبنی بر معرفی مهمان‌نوازی دبی و سرگرمی‌های جهانی آن به بازدیدکنندگان این شهر پرجنب و جوش و همچنین، ایجاد تجربه‌ی فرودگاهی منحصر به فرد برای مسافران را ثابت می‌کند.

بری افزود:

«پارک و تفرجگاه دبی» شریکی ایده‌آل برای انجام کارهای معتبر و به یاد ماندنی برای درگیر کردن مخاطب جهانی است که با هدف تحت تاثیر قرار دادن مسافران ترانزیت فرودگاه انجام می‌شوند تا آن‌ها، دبی و بازدید از «پارک و تفرجگاه دبی» را به عنوان هدف سفر بعدی خود برگزینند.

تحولات بیشتر

گویی، دبی در حال تقویت گردشگری تفریحی خود و تسهیل گردش بازدیدکنندگان در نقاط مشهور شهر است. ماه گذشته، مقامات حمل و نقل و جاده‌های شهر اقدام به راه‌اندازی یک مسیر اتوبوسرانی جدید و مستقیم به سمت «پارک و تفرجگاه دبی» کردند.

سرویس DPR1 از ایستگاه متروی ابن بطوطه به سمت پارک حرکت می‌کند. این سرویس در مسیر خود از «فود کرنر» (Food Corner) بازار ابن بطوطه و «جانکشن گاردنز» (The Gardens Junction) در کوه علی نیز عبور می‌کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه