بهترین هتل های ارزان کالینینگراد؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان کالینینگراد؛ روسیه

کالینینگراد شهری بندری و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است؛ این شهر دارای هتل‌های متنوعی است که هتل‌های ارزان و 3 ستاره آن با امکانات عالی و با کیفیت از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

اگر برای تعطیلات می‌خواهید تور روسیه رزرو کنید یا برای تماشای بازی‌های جام جهانی، می‌خواهید در تورهای جام جهانی روسیه شرکت کنید، حتما این مقاله را دنبال کنید. 

روسیه سرزمینی زیبا با شهرهای تاریخی مانند مسکو و سن پترزبورگ است؛ در این میان بسیاری از شهرهای این کشور پهناور، کمتر شناخته شده بودند، اما بواسطه برگزاری جام جهانی 2018 توجه بیشتری به شهرهای دیگر این کشور شده است. کالینینگراد که یکی از شهرهای میزبان این رویداد مهم ورزشی است، شهری بندری است که تاریخ پر فراز و نشیبی داشته و در گذشته‌های دور به کشورهای مختلفی تعلق داشته است. این شهر دارای جاذبه‌های منحصر به فرد و خاصی است و با توجه به میزبانی جام جهانی، محل اقامت در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های ارزان کالینینگراد آشنا شوید.

هتل ارزان کالینینگراد

هتل توریست (Tourist Hotel)

هتل توریست (Tourist Hotel)

هتل توریست هتلی 3 ستاره و میان‌رده در شهر کالینینگراد است که با امکانات بسیار عالی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌های هتل بسیار دل‌باز و زیبا است و با دکوری شاد و مدرن مبله شده‌ است؛ اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ هستند که با پرده‌های حریر پوشیده شده‌اند و نور کافی را به اتاق‌ها می‌رسانند. همه اتاق‌ها در این هتل اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی دارند.

صبحانه متنوع هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ روسی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و با انتخاب یک نوشیدنی عالی طعم آن دلچسب‌تر خواهد شد.

این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است و علاقه‌مندان به ورزش در مدت اقامت خود می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. این هتل یک گزینه عالی برای سفرهای کاری است و اتاق کنفرانس آن برای جلسات اداری بسیار مناسب است.

از این هتل تا باغ وحش کالینینگراد (Kaliningrad Zoo) حدود ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ (Königsberg Cathedral) حدود ۳٫۱ کیلومتر، تا موزه اقیانوس جهان (World Ocean Museum) حدود ۳٫۴، تا استادیوم کالینینگراد ۳٫۷ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس (Church of the Holy Family) حدود ۴ کیلومتر، تا موزه کهربا (Amber Museum) تقریبا ۱٫۲ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی (Botanical Garden) نیز ۱٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Alexander Nevsky Str.53, 236041 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۹۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، مرکز تناسب اندام، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کلاب شبانه، کرایه دوچرخه، بار، رستوران، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، سوئیت ماه عسل، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل ناویگیتور (Hotel Navigator)

هتل ناویگیتور (Hotel Navigator)

هتل ناویگیتور هتلی اقتصادی و میان‌رده است که کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، بسیار عالی و قابل قبول است و مهمانان نه تنها سفری خوب را در این شهر تجربه خواهند کرد، بلکه محل اقامت آنان نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. از این هتل تا مرکز شهر تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد و مهمانان با طی کردن فاصله‌ای اندک به بسیاری از بخش‌ها دسترسی خواهند داشت.

اتاق‌های هتل دارای دکوری ساده و زببا هستند و مبل‌های راحتی برای آسایش مهمانان در نظر گرفته شده است. همه اتاق‌ها در این هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام هستند. اتاق‌ها دارای پنجره‌هایی با چشم‌انداز شهری هستند و در شب این منظره بی‌نظیر است.

صبحانه روزانه در طیف وسیعی برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با پیشنهاد غذاهای محلی برای ناهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل دارای مرکز اسپا و ماساژ نیز است که یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی ناشی از گشت و گذار است.

از این هتل تا دروازه روسگارتن (Rossgarten Gate) حدود ۶٫۹ کیلومتر،‌ تا قلعه ۵ (Fort 5) نزدیک به ۱ کیلومتر، تا باغ وحش کالینینگراد حدود ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ ۷٫۶ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۹٫۲ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس ۸٫۳ کیلومتر، تا موزه کهربا ۶٫۸ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی ۵٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Sovetsky Prospekt 285, 236023 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب شبانه، کتابخانه، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، سوئیت ماه عسل، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل سانتوریا یانتار (Sanatoriy Yantar)

هتل سانتوریا یانتار (Sanatoriy Yantar)

هتل سانتوریا یانتار یک انتخاب فوق‌العاده در شهر کالینینگراد است و اگر به دنبال اقامتی مملو از آرامش هستید، این هتل میان‌رده، انتخابی هوشمندانه است. این هتل در یک فضای سرسبز و پارکی ۲ هکتاری قرار دارد که آب‌نماها و حوض‌های زیبایی در آن وجود دارد که همه این عناصر در کنار هم محیط روح‌نوازی را ایجاد کرده است. مسافرین در مدت اقامت خود می‌توانند از این فضای فوق‌العاده و آلاچیق‌هایی که در گوشه و کنار آن وجود دارد، استفاده کنند و لحظاتی با خاطرات شیرین را در کنار خانواده و دوستان خود ثبت کنند.

تمامی اتاق‌ها در این هتل دارای تراس با منظره‌ای زیبا از پارک هستند و همه مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. این هتل دارای امکانات تفریحی بسیار است که از آن می‌توان به استخر سرپوشیده و میز بیلیارد اشاره کرد که برای اوقات فراغت مهمانان گزینه‌ای عالی خواهد بود.

صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از رستوران هتل برای وعده‌های ناهار و شام خود استفاده کنند. این هتل یک گزینه عالی برای زوج‌های جوان است.

  • آدرس: Lenina Street 50, 238560 Svetlogorsk, Russia
  • این هتل 2 ستاره است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، سولاریوم، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، میز تنیس، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هاستل سوفیکس (Hostel Suffix)

هاستل سوفیکس (Hostel Suffix)

هاستل سوفیکس هاستلی دو ستاره و میان‌رده در شهر کالینینگراد است که طراحی آن مدرن است و رنگ‌های متنوعی در بخش‌های مختلف آن استفاده شده و این رنگ‌آمیزی محیط شاداب و با طراوتی را برای مهمانان ایجاد کرده است. فضای مدرن هتل و نورپردازی ظریفی که در هر بخش آن تعبیه شده، در شب‌ها محیط رویایی را ایجاد کرده و یک گزینه عالی برای شب‌نشینی‌های دوستانه یا آشنایی با سایر مهمانان است.

این هتل دارای اتاق‌های چند تخته است و یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون است. این هتل دارای یک آشپزخانه با لوازم کامل است که مهمانان در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده کنند.

از این هتل تا دروازه روسگارتن حدود ۲٫۶ کیلومتر،‌ تا موزه اقیانوس جهان ۰٫۵ کیلومتر، تا باغ وحش کالینینگراد حدود ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ ۱٫۳ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۹،۲ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه کهربا ۲٫۶ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی ۳٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Marshala Bagramyana 36, office 12, 236006 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۷ اتاق است.
  • امکانات هاستل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کتابخانه، کرایه دوچرخه، بورد بازی، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هاستل اوه مای کانت (Oh My Kant on Olshtynskaya)

هاستل اوه مای کانت (Oh My Kant on Olshtynskaya)

هاستل اوه مای کانت خوابگاهی دنج در کالینینگراد است که یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی است و اتاق‌های آن دارای تخت‌های چند طبقه است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و آشپزخانه‌ای مجهز است که مهمانان به صورت مشترک می‌توانند از آن استفاده کنند. از این هتل تا جاذبه‌های شهر فاصله اندکی است به طور مثال تا کلیسای خانواده مقدس ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.

  • آدرس: 44B-1 Olshtynskaya St. Kaliningrad
  • این هاستل دارای ۳ اتاق است.
  • امکانات هاستل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آرتیل‌لرسیکایا ۶۳ (Artilleriyskaya 63)

هتل آرتیل‌لرسیکایا ۶۳ (Artilleriyskaya 63)

هتل آرتیل‌لرسیکایا ۶۳ هتلی میان‌رده و اقتصادی است که در یک منطقه خوش آب و هوا واقع شده است و علاقه‌مندان به ماهگیری می‌توانند لحظات نابی را در آن تجربه کنند. این هتل دارای یک موقعیت فوق‌العاده است و فضای سرسبز و آرامی دارد.

همه واحدها در این هتل بسیار مجهز هستند همه وسایل رفاهی مسافرین در آن لحاظ شده است. همه اتاق‌ها دارای دکوری مدرن اما ساده هستند و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

از این هتل تا دروازه شاه ۲٫۲ کیلومتر، دروازه روسگارتن حدود ۱٫۹ کیلومتر،‌ تا موزه اقیانوس جهان ۴٫۲ کیلومتر، تا باغ وحش کالینینگراد حدود ۴٫۱ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ ۳٫۷ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۳٫۹ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس ۴٫۵ کیلومتر، تا موزه کهربا ۲٫۶ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی ۲٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Artilleriyskaya Ulitsa 63, 238038 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 3 ستاره است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه با تجهیزات کامل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ماهیگیری، وسایل بازی کودکان در محوطه هتل، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آمبر هوم (Amber-Home)

هتل آمبر هوم (Amber-Home)

هتل آمبر هوم هتل آپارتمانی 3 ستاره و میان‌رده است که اغلب اتاق‌های دو خوابه و یک خوابه دارد. این هتل آپارتمان یک گزینه عالی برای سفرهای طولانی است و امکانات آن با توجه به هزینه آن معقول است. همه واحدها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی اختصاصی هستند. از این هتل تا موزه آمبر ۰٫۹ کیلومتر فاصله است و یک انتخاب مناسب برای شروع گشت و گذار در این شهر است.

  • آدرس: Mira ave, 159aKaliningrad 236010, Russia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۵۰ واحد است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه با تجهیزات کامل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آپارتمان پرولتارسکایا ۴۱ (Apartment Proletarskaya 41)

هتل آپارتمان پرولتارسکایا ۴۱ (Apartment Proletarskaya 41)

هتل آپارتمان پرولتارسکایا ۴۱ هتل آپارتمانی اقتصادی با تجهیزات کامل است و مسافرین در این هتل تمام لوازم برای اقامتی معمولی را دارا هستند. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و بسیاری از جاذبه‌ها تاریخی، مراکز خرید و رستوران‌ها در نزدیکی آن قرار دارد. همه واحدها با لوازم چوبی زیبا و ساده مبله شده‌اند و تجهیزات آشپزخانه آن بسیار کامل است. مهمانان در این هتل می‌توانند دوچرخه یا ماشین نیز کرایه کنند.

از این هتل تا دروازه روسگارتن ۱ کیلومتر،‌ تا موزه اقیانوس جهان ۴٫۲ کیلومتر، تا باغ وحش کالینینگراد حدود ۴٫۱ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ ۱ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۲،۳ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس ۱٫۹ کیلومتر، تا موزه کهربا ۱ کیلومتر و تا باغ گیاه شناسی ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Proletarskaya ulitsa 41, 236040 Kaliningrad, Russia
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه با تجهیزات کامل، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، گاو صندوق، خدمات اتاق.

هتل مایاک (Hotel Mayak)

هتل مایاک (Hotel Mayak)

هتل مایاک هتلی در محیطی سبز و آرام است و یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال اقامتی آرام در محیطی با طراوت هستند. اتاق‌ها در این هتل تمام وسایل رفاهی مسافرین را دارا هستند و فضایی دلباز دارند. همه اتاق‌ها با دکوری چوبی و زیبا مبله شده‌اند و همه دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و حمامی اختصاصی هستند.

تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به مراکز خرید و رستوران‌ها دسترسی داشته باشید و برای وعده‌های غذایی خود از غذاهای محلی روسی که در رستوران‌های آن طبخ می‌شود، نوش جان کنید و با قرارگیری در یک محیط بومی رنگ دیگری به سفر خود بدهید.

از این هتل تا دروازه روسگارتن ۳٫۳ کیلومتر،‌ تا موزه اقیانوس جهان ۴٫۲ کیلومتر، تا باغ وحش کالینینگراد حدود ۲ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ ۴٫۱ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۵٫۶ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس ۴٫۸ کیلومتر، تا موزه کهربا ۳٫۲ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی ۲٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Soldatskaya Street 2, 236023 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۴۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ارزان کالینینگراد

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های ارزان کالینینگراد بود و تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین هستند؛ اگر به این شهر که میزبان جام جهانی 2018 است، سفر کردید ما را با تجریبات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه