هزینه سفر به کازان چقدر است؟

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
هزینه سفر به کازان چقدر است؟

کازان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه و محل برگزاری بازی ایران و اسپانیا است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، حتما می‌خواهید هزینه سفر به کازان تقریبا چقدر است؟

کازان میزبان دو بازی بسیار مهم جام جهانی 2018 روسیه یعنی بازی ایران و اسپانیا و بازی فرانسه و استرالیا در ورزشگاه کازان آرنا است.

بازی ایران و اسپانیا روز چهارشنبه ۳۰ خرداد در ساعت ۱۹:۳۰ و بازی فرانسه و استرالیا روز شنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

با سفر به این شهر می‌توانید علاوه بر تماشای این دو بازی مهیج، از جاذبه‌های متنوع آن بازدید کنید و از فعالیت‌های تفریحی آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی هزینه سفر به کازان از ابعاد مختلف می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

هزینه اقامت در کازان

هتل های کازان

به‌طور کلی متوسط هزینه اقامت در هتل‌های کازان ۱۳ دلار برای هر شب است. متوسط هزینه اقامت در یک هتل تک ستاره در یک شهر ۲۰ دلار، هتل دو ستاره ۲۹ دلار، هتل سه ستاره ۳۹ دلار، هتل چهار ستاره ۶۶ دلار و هتل پنج ستاره ۱۳۷ دلار است.

شما می‌توانید از طریق سایت بوکینگ هتل‌های د میراژ (The Mirage) با قیمت ۴۴۸۰ تا ۱۵۰۰۰ روبل روسیه، هتل فاطیما (Fatima) با قیمت ۱۲۹۴٫۷۵ تا ۵۸۹۰ روبل و هتل بریسون (Berison) را با قیمت ۵۰۰ تا ۴۰۰۰ روبل روسیه را از قبل رزرو کنید.

هزینه رستوران و غذا

رستوران های کازان

متوسط قیمت هر وعده غذا در یک رستوران ارزان‌قیمت در کازان ۸ دلار (۵٫۶۰ تا ۱۱ دلار)، در یک رستوران میان‌رده برای دو نفر همراه با پیش‌غذا و دسر ۲۴ دلار (۲۲ تا ۳۷ دلار) و متوسط قیمت در رستوران های مک دونالد (غذای ترکیبی) حدود ۵ دلار (۴ تا ۶٫۴۰ دلار) است. به‌طور کلی یک وعده غذا در یک رستوران مقرون‌به‌صرفه ۱۱ دلار و قیمت دو وعده غذا در یک رستوران میان‌رده ۴۲ دلار است.

هزینه حمل و‌ نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در کازان

قیمت بلیط یک طرفه مترو در داخل شهر کمتر از یک دلار (۰٫۶۹) و قیمت ماهانه استفاده از وسایل حمل و‌ نقل‌ عمومی در داخل کازان ۴٫۳۰ دلار است. کرایه تاکسی در کازان از ۴٫۳۰ دلار آغاز می‌شود و کرایه هر کیلومتر هم ۰٫۵۵ دلار و کرایه تاکسی در اختیار برای هر ساعت ۸٫۴۰ دلار است.

هزینه بازدید از جاذبه‌ها

کازان

هزینه استفاده از تور شهری یک یا دو روزه کازان با استفاده از اتوبوس‌های روباز جهت بازدید از شاخص‌ترین جاذبه‌ها ۱۸٫۸۲ دلار است که شامل بازدید از مناطق آسیایی و اروپایی کازان و دو میدان اصلی شهر می‌شود.

تور خیابان بومانا و قلعه تاریخی کرملین کازان یکی دیگر از تورهای کازان است که هزینه شرکت در آن ۳۵٫۵۹ دلار است. این قلعه و بنای یادبود در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو ثبت شده است.

تور بزرگ شهر کازان یکی دیگر از تورهای شهری این شهر است که هزینه شرکت در آن ۲۰۱٫۷۰ دلار است و با شرکت در این تور می‌توانید از تمام اماکن گردشگری شاخص کازان دیدن کنید.

تور جزیره سویازسک (Sviyazhsk) یکی دیگر از تورهای شهر کازان است که هزینه شرکت در آن ۱۶۹٫۷۰ دلار است.

تورهای کازان

معمولا باید برای سفر به کازان از تورهای ترکیبی جام جهانی استفاده کنید. در حال حاضر قیمت ارزان‌ترین تور ترکیبی جام جهانی ۹،۹۹۰،۰۰۰ تومان برای اتاق دو تخته و ۱۳،۰۹۰،۰۰۰ تومان برای اتاق یک تخته در هتل ۲ ستاره (۷ شب) تا ۲۱،۹۰۰،۰۰۰ برای اتاق دو تخته و ۳۹،۹۰۰،۰۰۰ برای اتاق یک تخته در هتل چهار یا پنج ستاره (۱۲ شب) متفاوت است. با شرکت در این تورها علاوه بر کازان، به شهرهای دیگر روسیه مثل مسکو، سارانسک، اولیانوفسک یا سن پترزبورگ هم سفر می‌کنید. البته قیمت تور اختصاصی شهر کازان برای تماشای بازی ایران و اسپانیا ۷،۹۹۰،۰۰۰ برای اتاق دو تخته و ۸،۶۵۰،۰۰۰ برای اتاق یک تخته در هتل دو ستاره است. البته مدت زمان این تور تنها دو شب است. 

برای اطلاع از تورهای جام جهانی روسیه، شرایط آن‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر به صفحه ??? ??? ????? ????? در بخش تورهای کجارو مراجعه کنید

مطالب مرتبط:

دیدگاه