افتتاح بزرگترین رستوران اروپا در محبوب ترین منطقه پاریس

سحر ارجمند
سحر ارجمند چهار شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
افتتاح بزرگترین رستوران اروپا در محبوب ترین منطقه پاریس

رستوران جدیدی در پاریس افتتاح شده است که نیاز نیست شکم‌پرستان مشتاق برای امتحان کردن غذاهای لذیذ و رزرو آن چندین ماه صبر کنند.

رستوران لا فلیسیتا (La Felicità) با مساحت ۴۵۰۰ مترمربع، ادعا می‌کند که بزرگ‌ترین رستوران در اروپا است، بنابراین فضای زیادی برای میزبانی از مهمانان دارد.

بزرگ ترین رستوران اروپا در پاریس

درون محوطه‌ی زیبای این رستوران، پنج آشپزخانه، بیرگارتن، فروشگاه مواد غذایی و یک تراس بزرگ آفتاب‌گیر، وجود دارد.

بزرگ ترین رستوران اروپا در پاریس

منوی این رستوران بر پایه غذاهای ایتالیایی است. نان تازه و پاستا در محل آماده می‌شود و یک اجاق چوبی بزرگ برای تهیه‌ی پیتزا و یک کافه‌تریا در محوطه وجود دارد. هر روز صبح یک گاری سیار هم بستنی‌های دست‌ساز و تازه آماده می‌کند. برای کمی تنوع، در این رستوران برگرهای آمریکایی هم سرو می‌شود.

این رستوران برنامه‌ای کامل از رویدادهای سالانه، از جمله اجرای موزیکال در تعطیلات آخر هفته، جشنواره‌های فضای باز، سرگرمی‌های کودکانه، موسیقی زنده و حتی نمایش بازی‌های جام‌ جهانی در تابستان را فراهم می‌کند.

بزرگ ترین رستوران اروپا در پاریس

لا فلیسیتا در هفته اول ماه ژوئن به همراه جمعیتی از شخصیت‌های کارتونی محبوب کودکان و پخش زنده موسیقی افتتاح می‌شود و در طول سال در سالن موزیکال ۵۰۰ نفره آن، چندین کنسرت زنده برگزار خواهد شد.

این رستوران در منطقه سیزدهم پاریس قرار دارد. این منطقه پیش از این به عنوان مرکز صنعتی شناخته می‌شد، اما در سا‌ل‌های اخیر، مرکز خلاقیت و نوآوری نام گرفت و به طور کلی فاقد هرگونه ویژگی نمادینی است که تعداد زیادی از گردشگران را جذب می‌کند.

با این حال، با توجه به هنر خیابانی فوق‌العاده، شهرک شلوغ چینی‌ها و جاذبه‌های جدید در این منطقه، روز به روز بر تعداد گردشگران آن افزوده می‌شود.

بزرگ ترین رستوران اروپا در پاریس

لا فلیسیتا هر روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد باز است، اگرچه برخی از بخش‌ها و رستوران‌های آن در روزهای دوشنبه و سه شنبه، فقط در زمان ناهار به فعالیت می‌پردازند.  

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه