افتتاح ساحل تفریحی ابوظبی؛ میزبان رویدادهای ورزشی جهانی

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی چهار شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
افتتاح ساحل تفریحی ابوظبی؛ میزبان رویدادهای ورزشی جهانی

ابوظبی پایتخت امارات، مجموعه بی‌نظیری از تفریحات و جاذبه‌های گردشگری است که هر گردشگری را از هرجایی از جهان شیفته خود می‌کند. از طرح‌های جدید گردشگری آن ساخت ساحل تفریحی Hudayriat است.

سازمان برنامه‌ریزی شهری و شهرداری‌ها (DPM) راه‌اندازی ساحل تفریحی Hudayriat، واقع در جزیره ۳۰۰۰ هکتاری Hudayriat در جنوب‌غربی ابوظبی را اعلام کرده است. طبق گزارش خبرگزاری امارات، این ساحل دارای ۴ زمین فوتبال، ۴ زمین والیبال، ۴ زمین بسکتبال، ۲ زمین فوتبال ساحلی، ۲ زمین والیبال ساحلی و یک باغ سرباز است. مقامات اعلام کرده‌اند که این جزیره طوری طراحی و ساخته شده که برای برگزاری رویدادهای ورزشی بسیار مناسب است.

ساحل تفریحی Hudayriat 

پارک تفریحی Hudayriat ابوظبی

در سال ۲۰۱۷ برنامه‌های مختلفی که برای جزیره طراحی شده بود، اعلام شد که ساحل ۳۰ کیلومتری در وسط همه آن‌ها قرار دارد. فلاح محمد الاحبابی، رئیس DPM چنین توضیح داد که افتتاح ساحل تفریحی Hudayriat بخشی از چشم‌انداز  شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان برای ساختن شهری مدرن و تحکیم پیشرفت شهری ابوظبی است. او سپس اضافه کرد که این ساحل تفریحی لوکس با هدف اصلی جذب گردشگران بسیار، ابوظبی را به عنوان یک منطقه گردشگری در دنیا حمایت می‌کند.

سیف بدر القبیسی، مدیر اصلی شهرداری ابوظبی توضیح داد که کارهای زیرساخت جزیره در اواسط ماه مارس آغاز و در اوایل ماه مه به پایان رسید. سپس ادامه داد:

هدف پروژه ساحل Hudayriat ایجاد یک مقصد تفریحی جدید است که شامل تفریحات مختلفی چون مکان‌های ورزشی، مغازه‌ها و رستوران‌هایی است که این ساحل را به مکانی ایده‌آل برای گردشگری و سرگرمی تبدیل کرده‌اند. این مکان همچنین میزبان خوبی برای رویدادهای ورزشی جهانی باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه