بهترین هتل های ارزان سارانسک؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان سارانسک؛ روسیه

سارانسک یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است که مسافرین بسیاری برای شرکت در این رویداد مهم ورزشی به آن سفر می‌کنند؛ با انتخاب هتل‌های ارزان در این شهر سفری مقرون به صرفه و با کیفیت را تجربه خواهید کرد.

اگر برای تعطیلات قصد دارید تور روسیه رزرو کنید، یا در تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت کنید، بهتر است با بهترین هتل‌های شهر سارانسک که شهری مهم در روسیه است، بیشتر آشنا شوید.

سارانسک شهری در بخش اروپایی روسیه است که آن را شهر اسطوره‌ها و افسانه‌ها می‌دانند و شهری با جاذبه‌های بسیار است. این شهر زیبا میزبان بسیاری از جشنواره‌های قومی و ملی است و همین موضوع آن را به شهری برجسته تبدیل کرده است. این شهر از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و بسیاری برای بازدید از مسابقات و شرکت در این رویداد مهم به این شهر سفر می‌کنند. سارانسک هتل‌های متنوعی دارد، اما با انتخاب هتل‌های ارزان و اقتصادی می‌توان سفری مناسب را در این شهر تجربه کرد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های ارزان سارانسک آشنا شوید.

هتل ارزان سارانسک

هتل سورنی زاموک (Severny Zamok Hotel)

هتل سورنی زاموک (Severny Zamok Hotel)

هتل سورنی زاموک هتلی 3 ستاره و اقتصادی در شهر سارانسک است که امکانات خوبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اتاق‌های هتل دارای کفپوش چوبی و دیوارها با کاغذ دیواری‌های طرح دار پوشیده شده است. همه اتاق‌ها در این مجموعه دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و حمامی خصوصی است.

در این هتل همه روزه صبحانه برای مهمانان تهیه می‌شود و  امکانات تفریحی همچون میز بیلیارد و تنیس برای اوقات فراغت مهمانان در هتل نیز وجود دارد. از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۳٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۴٫۵ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۵٫۵ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۶٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Lyambirskoe Shosse, 2 Km, 430034 Saransk, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، منوی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، میز تنیس، میز بیلیارد، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل سارانسک (Saransk Hotel)

هتل سارانسک (Saransk Hotel)

هتل سارانسک هتلی با موقعیت عالی در شهر است و برای کسانیکه علاقه دارند به ساحل نزدیک باشند، گزینه‌ای عالی است و تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی خواهند داشت. اتاق‌های هتل بسیار بزرگ و جادار هستند و همه آن‌ها دکوری ساده، اما شیک دارند؛ همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

بار هتل یکی از بخش‌های پرطرفدار هتل است که با طراحی زیبایی که دارد آن را خواستنی‌تر کرده است. دکور چوبی بار در کنار مبل‌های گل‌دار و بنفش با نورپردازی ظریف روی سقف‌ها، هارمونی خاص و گیرایی را ایجاد کرده است و مهمانان قطعا از خوردن نوشیدنی خود در این فضا لذت خواهند برد. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ روسی در کنار نوشیدنی‌های خوش‌طعم از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

هتل دارای امکانات سونا و سولاریوم نیز است و مهمانان می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۳٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۳ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۰٫۴ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۰٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Kommunisticheskaya Street 35, 430000 Saransk, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات آرایشی، سونا، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، چک این/چک اوت خصوصی، میز بیلیارد، کلاب شبانه، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،سوئیت ماه عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل المپیا (Hotel Olympia)

هتل المپیا (Hotel Olympia)

هتل المپیا هتلی ساده و زیبا است که موقعیت آن باعث شده است که بسیاری از گردشگران آن را برگزینند. بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر در نزدیکی این هتل قرار دارد و می‌تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در این شهر باشد.

اتاق‌ها بسیار شیک و زیبا هستند و با رنگ‌های روشن دکور شده‌اند؛ این هتل دارای اتاق‌های چند تخته نیز است و برای سفرهای خانوادگی یا سفرهای گروهی نیز گزینه‌ای عالی خواهد بود. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، یخچال حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هستند.

مهمانان می‌توانند از غذاهای محلی رستوران نوش‌جان کنند، صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع در فضایی زیبا از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل دارای یک استخر و امکانات سونا نیز است و مهمانان در اوقات فراغت خود و برای برطرف کردن خستگی از گشت و گذار در شهر می‌توانند از خدمات این بخش استفاده کنند. از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۱٫۸ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۲٫۱ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۱٫۱ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۱٫۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Titova Street 23 A, 430000 Saransk, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات آرایشی، سونا و مرکز اسپا، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز بیلیارد، کلاب شبانه، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی،سوئیت ماه عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی)

هتل پارک (Park Hotel)

هتل پارک (Park Hotel)

هتل پارک، هتلی 3 ستاره و میان‌رده در شهر سارانسک است که امکانات خوبی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد و از موقعیت عالی برخوردار است و پارک پوشکین تنها چند قدم با آن فاصله دارد. اتاق‌های هتل زیبا و شیک هستند و با وسایلی ساده مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۳٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۲ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۰٫۵ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۰٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Krasnaya 4, 430005 Saransk, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات آرایشی، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل مینی گوستوی دوم (Mini Hotel Gostevoy Dom)

هتل مینی گوستوی دوم (Mini Hotel Gostevoy Dom)

هتل مینی گوستوی دوم هتلی اقتصادی است که امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد و با توجه به هزینه‌ای که می‌شود، امکانات خوبی را برای مسافرین خود فراهم می‌کند. اتاق‌های هتل بزرگ و دارای کفپوش چوبی هستند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون هستند.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۵٫۶ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۴٫۴ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۱٫۱ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۱٫۷ کیلومتر فاصله است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب است.

  • آدرس: Промышленная 2- ая, дом 8, корпус В, 430006 Saransk, Russia
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، میز بیلیارد، کلاب شبانه، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، روزنامه

هتل میرتا (Mirta Hotel)

هتل میرتا (Mirta Hotel)

هتل میرتا هتلی میان‌رده در یک موقعیت زیبا و سرسبز است و مهمانان اقامت خوبی را تجربه خواهند کرد. اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، کمد لباس و یخچال است. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. هتل دارای استخر نیز برای علاقه‌مندان است.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۵٫۶ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۰٫۵ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۱٫۳ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۱٫۹ کیلومتر فاصله است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب است.

  • آدرس: ул.Федосеенко,д.4, 430005 Saransk, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر، سونا، مرکز تناسب اندام، بیلیارد، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ویکتوریا (Hotel Viktoriya)

هتل ویکتوریا (Hotel Viktoriya)

هتل ویکتوریا هتلی ارزان و اقتصادی است و گزینه‌ای خوب برای سفری کم هزینه است. این هتل در سال ۲۰۱۵ ساخته شده و همه امکانات آن جدید است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و کمد لباس است.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۵٫۶ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۳٫۷ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۴٫۴ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۵٫۱ کیلومتر فاصله است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Lyambirskoye shosse 10, 430034 Saransk, Russia
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، اسنک بار، پذیرش ۲۴ ساعته، جکوزی، سونا، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه.

هتل گست هوس گروزین‌ سکایا (Guest House on Gruzinskaya)

هتل گست هوس گروزین‌ سکایا (Guest House on Gruzinskaya)

هتل گست هوس گروزین‌ سکایا یکی از هتل‌های مناسب برای سفری ارزان و در عین حال باکیفیت است. اتاق‌های هتل بزرگ و شیک هستند و با وسایل چوبی زیبا مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای امکانات تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون است. صبحانه به سبک انگلیسی هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. هتل دارای یک آشپزخانه مجهز است و امکانات باربیکیو نیز برای مهمانان در این هتل وجود دارد.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۳٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۲٫۶ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۱ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۰٫۶ کیلومتر فاصله است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب است.

  • آدرس: Ulitsa Gruzinskaya 43, 430004 Saransk, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، اسنک بار، پذیرش ۲۴ ساعته، جکوزی، سونا، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه.

هتل راسوت (Hotel Rassvet)

هتل راسوت (Hotel Rassvet)

هتل راسوت آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های ارزان سارانسک است که گزینه‌ای معقول برای سفری اقتصادی است. اتاق‌ها مبله و مرتب هستند و همه آن‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، کمد لباس و حمامی اختصاصی است.

از هتل تا ایستگاه اتوبوس ۵٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۳٫۶ کیلومتر، تا کلیسای تاریخی سنت جان ۵٫۱ کیلومتر و تا پارک پوشکین ۵٫۷ کیلومتر فاصله است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: ул.1-я Промышленная, д.47, 430034 Saransk, Russia
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، آشپزخانه مشترک، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، جکوزی، سونا، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، اتاق بازی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، اتاق خانوادگی، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی).

هتل ارزان سارانسک

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های ارزان سارانسک از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 بود؛ اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه