محبوب ترین مقاصد گردشگری غذایی کدامند؟

سحر مردانه
سحر مردانه سه شنبه، ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
محبوب ترین مقاصد گردشگری غذایی کدامند؟

غذا، قسمتی از فرهنگ هر کشور را تشکیل می‌دهد و هر مقصدی غذا‌های منحصر‌به‌فرد خویش را دارد. علاوه بر این غذا قسمت مهمی از زندگی ما را هم تشکیل می‌دهد.

هدف برخی از افراد از سفر، خوردن غذا‌های جدید و کسب تجربه در این زمینه است. در نظر این افراد، غذا خوردن نوعی تفریح محسوب شده و برنامه‌ی سفر خود را با توجه به این موضوع پیش می‌برند. به همین دلیل تور‌های غذایی نیز برای راهنمایی و بالا بردن تجربه مسافران، ایجاد شده‌اند. حال محبوب‌ترین مقاصد گردشگری غذا با توجه به تجریه و تحلیل مسافران، کدامند؟

۱. بانکوک، تایلند

غذا

طبق الگوریتم TripAdvisor با توجه به رزرو‌های انجام شده، بررسی مسافران و رتبه‌بندی آن‌ها، تور غذایی بانکوک به‌عنوان محبوب‌ترین مقصد شناخته شده است. همچنین این موضوع برای تایلند هم به‌عنوان یک سرمایه به حساب می‌آید. مسافران می‌توانند تور غذایی را برای ناهار یا شام انتخاب کنند. پیشنهاد ما برای غذا‌های محلی، سالاد پاپایای سبز و سالاد گوشت خرد شده است.

۲. توکیو، ژاپن

غذا

با تور غذایی ژاپن، نمایشگاه شبانه‌ی غذا‌ها در توکیو را طی دو تا سه ساعت بررسی کنید. تور‌هایی که به صورت پیاده انجام می‌شود، بسیار محبوب‌تر هستند. یاکیتوری، مونجایاکی و واگاشی از جمله غذا‌های محلی ژاپنی هستند که بیشتر مورد پسند مسافران قرار می‌گیرند.

۳. مادرید، اسپانیا

غذا

با خوردن غذا‌های محلی و اصیل در اسپانیا، گویی به درون فرهنگ آن‌ها شیرجه می‌زنید. تور‌ها به‌خوبی شما را به‌سمت بهترین غذا‌ها در مادرید هدایت می‌کنند. در این راه حتما تاپاس، تاس کباب نخود و ماهی کاد نمکی را امتحان کنید.

۴. ونیز، ایتالیا

در تور‌های محبوب گردشگری غذایی در ونیز، معمولا بهترین رستوران‌ها، غذاها و نوشیدنی‌ها معرفی و توصیه می‌شود. ما پیشنهاد می‌کنیم حتما غذای محلی و معروف ونیز یعنی سیچکتی که همانند تاپاس اسپانیایی‌ها است را امتحان کنید.

۵. نیویورک

غذا

بازدید‌کنندگان شهر نیویورک با در اختیار داشتن بهترین امکانات در تور‌های غذایی، قطعا عاشق آن خواهند شد. پیتزا، پیروگی، کاننولی، شکلات و هر چیز دیگری ارزش امتحان کردن را دارند.

۶. نیواورلئان (New Orleans)، لوئیزیانا (Louisiana)

غذا

نیواورلئان، بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا در ایالات متحده آمریکا است. این شهر دارای تعداد زیادی رستوران فوق‌العاده و استثنایی است. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین مقصد‌های گردشگری غذایی محسوب می‌شود و همراه شدن با تور، بهترین راه برای کسب تجربه در این زمینه است.

۷. بارسلونا، اسپانیا

غذا

اگر می‌خواهید هم خوردن غذا‌های جدید و لذیذ را تجربه کنید و هم یاد بگیرید که چگونه تاپاس فوق‌العاده‌ی اسپانیایی را بپزید، با کلاس‌های آشپزی چند ساعته در بارسلون که به‌منظور یادگیری مسافران ایجاد شده است، همراه شوید.

۸. پاریس، فرانسه

غذا

هنگام سفر به پاریس، سری هم به محله‌های اطراف مونت مارتر (Montmartre) بزنید. در این محله‌ها حین راه رفتن و لذت بردن از اطراف، می‌توانید از طعم بی‌نظیر شکلات فرانسوی، پنیر و باگت هم بهره‌مند شوید.

هر زمانی که قصد سفر به پاریس را دارید، می‌توانید ??? ????? ????? را از طریق آژانس‌های مسافرتی که با ما همکاری دارند، خریداری کنید. ما در کجارو این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

۹. فلورانس، ایتالیا

غذا

مسافرانی که به‌تنهایی به فلورانس سفر می‌کنند، می‌توانند از کلاس‌های آشپزی که در مزرعه توسکان برگزار می‌شود، لذت ببرند. مسافرانی که با تور‌های محلی همراه می‌شوند، معمولا مواد غذایی تازه را از بازار خریداری کرده و در مزرعه مشغول پخت و پز می‌شوند.

۱۰. رم، ایتالیا

غذا

هنگامی که در رم هستید، همانند رمی‌ها رفتار کنید. بهتر است در ایتالیا، تور غذایی همراه با پیاده‌روی را انتخاب کنید تا هم از تماشای غروب خورشید در محله‌های زیبا و هم از خوردن غذا‌های محلی و خوش‌طعم، لذت ببرید. دوست‌داران پیتزا، خوردن پیتزا در رم را فراموش نکنند.

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه