بهترین هتل های سمنان؛ جزیره لهجه ها در ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های سمنان؛ جزیره لهجه ها در ایران

اگر فامیل یا دوستی در شهر سمنان ندارید، نیاز نیست نگران باشید، زیرا در این شهر متناسب با هر بودجه‌ای، می‌توانید هتل مناسبی پیدا کنید.

سمنان یکی از شهرهای قدیمی ایران و مرکز استان سمنان است که در جنوب رشته‌کوه البرز و شمال دشت کویر قرار دارد. کارشناسان سمنان را جزیره لهجه‌ها می‌دانند، زیرا در این شهر تنوع گویش خاصی وجود دارد، بدین صورت که حتی در محله‌های این شهر نیز نوع گویش‌های متفاوت دیده می‌شود. طبیعت بکر و دست‌نخورده این شهر بسیار جذاب است و از جاذبه‌های گردشگری آن می‌توان به قلعه‌ها، روستاهای کویری، چشمه‌های آب‌گرم، بقعه پیغمبران، سوغاتی‌های فراموش‌نشدنی و کاروانسراها اشاره کرد.

سمنان

اگر در شهر سمنان، دوست یا آشنایی دارید که راحت می‌توانید مهمان آن‌ها باشید و از سفر به سمنان لذت ببرید. اگر هم فامیل یا دوستی در این شهر ندارید، نیاز نیست نگران باشید، زیرا در سمنان متناسب با هر بودجه‌ای، می‌توانید هتل مناسبی پیدا کنید. برای اقامت در این شهر، تنوع چندانی ندارید، اما این گزینه‌های نامحدودی که وجود دارند، خوب و مناسب هستند که با توجه به بودجه یا سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه به بهترین هتل‌های شهر سمنان اشاره‌ای کوتاه کرده‌ایم که اگر قصد سفر و اقامت در این شهر را دارید، می‌توانید با ما همراه باشید.

ارگ سمنان

هتل گوتکه مال

هتل گوتکه مال

هتل تازه تاسیس گوتکه مال، بهترین هتل سمنان و اولین مرکز اقامتی تفریحی پنج ستاره با پارک آبی در کشور است که در خیابان دانشگاه این شهر، در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده است. این هتل با ارائه خدماتی نوین و به‌روز دنیا و با به کارگیری پرسنلی مجرب، آماده خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان شهر سمنان است. از نکات جالب توجه این هتل می‌توان به مجتمع تجاری بیست واحدی که از صنوف مختلفی چون بانک، صرافی، آژانس مسافراتی، فروشگاه پوشاک و آرایشگاه و پارک آبی با ظرفیت پانصد نفر و شامل فضای اختصاصی کودکان، چاله فضایی، بومرنگ، سرسره‌های تند و کند، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، آب درمانی، رودخانه آرام، دریاچه موج اشاره کرد. هتل گوتکه مال فاصله نزدیکی به پایانه مسافربری سمنان، ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، رستوران فرنگی با ظرفیت ۴۰۰ نفر، رستوران ایرانی با ظرفیت ۴۰۰ نفر، سالن ویژه عقد و جشن تولد، بزرگترین تالار پذیرایی سمنان با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات، صرافی، آژانس مسافرتی، بانک، فروشگاه پوشاک، آرایشگاه

  • آدرس: سمنان، بلوار قائم، خیابان دانشگاه

هتل دربند

هتل دربند

هتل چهار ستاره دربند در منطقه گردشگری دربند با زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد. این مجموعه از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که یکی از آن‌ها ساختمان اصلی هتل با امکانات و اتاق‌های هتل است و دیگری شامل سوئیت‌ها و ویلاها می‌شود. در برخی از اتاق‌های هتل دربند، گردشگران و مسافران می‌توانند چشم‌اندازی کوهستانی و زیبا را از پنجره اتاق خود تماشا کنند. هتل دربند به دلیل قرارگیری در منطقه گردشگری دربند، دسترسی آسانی به مناطق مهدیشهر و شهمیرزاد و غار آهکی دربند دارد.

امکانات هتل: فروشگاه، غرفه، پارکینگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، کتابخانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، تالار عروسی چند منظوره، سالن بدنسازی، استخر، زمین تنیس، فوتبال دستی، شطرنج، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، شبکه پخش فیلم داخلی، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، فکس، فتوکپی، روم سرویس ۲۴ ساعته

  • آدرس: ۲۳ کیلومتری سمنان، مهدیشهر، منطقه گردشگری دربند، نزدیک غار دربند

هتل جهانگردی سمنان

هتل جهانگردی سمنان

هتل سه ستاره جهانگردی سمنان، از هتل‌های میان رده این شهر است در که سال ۱۳۶۴ در میدان معلم سمنان افتتاح شده است. این هتل با امکانات رفاهی مناسب و در خور هتل‌های سه ستاره، آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران شهر سمنان است. هتل جهانگردی سمنان مثل تمام هتل‌های جهانگردی دیگر در شهرهای مختلف، خدمات خوب و امکانات با کیفیتی را به میهمانان ارائه می‌دهد. با اقامت در این هتل، مسافران می‌توانند به تمامی جاذبه‌های سمنان و اطراف آن از جمله دروازه ارگ، بازار سمنان، مسجد جامع سمنان و منطقه ییلاقی شهمیرزاد، دسترسی آسانی داشته باشند.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، رستوران، اتاق چمدان، فضای سبز، سالن ورزشی، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات

  • آدرس: سمنان، میدان معلم، بلوار بسیج، جنب جهاد کشاورزی

هتل سنگسر

هتل سه ستاره سنگسر

هتل سه ستاره سنگسر، در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای مهدیشهر در بیست کیلومتری شهر سمنان جای گرفته است. این هتل در زیر بنایی ۲۵ هزار مترمربعی، در سال ۱۳۵۷ در دو ساختمان مجزا شروع به فعالیت کرده است. در یکی از ساختمان‌های این مجموعه چهارده باب اتاق قرار دارد و دیگر ساختمان، سالن‌های همایش و تشریفات واقع شده است.

امکانات هتل: پارکینگ، ماهواره، تراس، روزنامه، اتاق عقد، صندوق امانات، کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه سنتی در فضای بسته ویژه تمام فصول، کافی شاپ ۲۴ ساعته، سالن همایش، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، تلویزیون در لابی، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، خدمات تور، فکس، اجاره ماشین با راننده، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی، خدمات ترانسفر پولی، خدمات راهنمای تور

  • آدرس: سمنان، مهدیشهر، خیابان صاحب‌الزمان

هتل سنتی خانه گل

هتل سنتی خانه گل

هتل سنتی خانه گل در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای شهمیرزاد در سی کیلومتری شهر سمنان در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده است. بافت سنتی این هتل به همراه اتاق‌های مدرن آن، اقامتی خاطره‌انگیز را در ذهن گردشگران ثبت خواهد کرد. هتل سنتی خانه گل با قرارگیری در خیابان ساری، دسترسی آسانی به مناطق مختلف شهر برای میهمانان فراهم کرده است.

امکانات هتل: پارکینگ، تراس، فروشگاه صنایع‌دستی، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، رستوران سنتی، فضای نشستن سنتی در فضای سبز هتل با حوض آب، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی

  • آدرس: آدرس: سمنان، شهميرزاد، خيابان ساری، خانه گل شهميرزاد

مطالب مرتبط:

دیدگاه