عدم تمایل آمریکایی ها برای بازدید از مکان های دیدنی کشور خود

زینب موحدی
زینب موحدی یکشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
عدم تمایل آمریکایی ها برای بازدید از مکان های دیدنی کشور خود

حدود ۷۰٪ از آمریکایی‌ها هنوز نه گرند کنیون را دیده‌اند و نه آبشار نیاگارا!

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۲۵٪ از آمریکایی‌ها هنوز از بزرگ‌ترین جاذبه‌ی گردشگری شهر خود بازدید نکرده‌اند. این نظرسنجی جدید که توسط «OnePoll» و «Zipcar» انجام شده است نشان می‌دهد که ۲۳٪ از آمریکایی‌ها، هیچ وقت به دیدن مهم‌ترین مکان دیدنی کشور خود نرفته‌اند. فقط ۳۳٪ از آمریکایی‌ها، آبشار نیاگارا و ۳۲٪ از آن‌ها گرند کنیون را دیده‌اند.

علاوه بر این، هفت نفر از هر ۱۰ نفری که در این پژوهش شرکت کرده بودند هرگز از امپایر استیت نیویورک دیدن نکرده‌اند؛ ۷۸٪ از شرکت کنندگان هرگز برای دیدن نشنال مال به واشینگتن دی سی نرفته‌اند. ۵۵٪ هم گفته‌اند که دوست دارند از یک مکان دیدنی بازدید کنند و ۵۳٪ هم تمایل داشتند که به یک کتابخانه‌ی محلی بروند؛ اما وقت این کار را نداشتند.

علی‌رغم این موضوع که حدود نیمی از کسانی که در این نظرسنجی شرکت داشتند ادعا می‌کردند که معمولا برای انجام کارهایشان برنامه‌ریزی نمی‌کنند؛ اما تنها ۲۰٪ از آن‌ها برای مسافرت انگیزه داشتند و ۴۹٪ دیگر بر حسب عادت این کار را انجام می‌دادند. ۵۲٪ از پاسخ‌دهندگان گفتند که دوست داشتند بیشتر سفر می‌کردند.

همچنین، این نظرسنجی ۱۰ مقصد برتر گردشگری در آمریکا را به این صورت معرفی می‌کند: امپایر استیت نیویورک، گتیسبرگ، پارک ملی نظامی، پل گلدن گیت، گرند کنیون، کوه راشمور، آکواریوم نیویورک، مرکز تجارت جهانی یک، برج اسپیس نیدل (Space Needle: برج سوزن فضایی)، مجسمه‌ی آزادی، پارک ملی یلوستون.

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه