بهترین هتل های ارزان کازان ؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان کازان ؛ روسیه

کازان از شهرهای زیبا و پربازدید در کشور روسیه است که میزبان جام جهانی 2018 است؛ با انتخاب هتل‌های ارزان در این شهر می‌توانید سفری کم هزینه را تجربه کنید.

برای کسانی که تور جام جهانی روسیه یا تور ترکیبی روسیه را انتخاب کرده‌اند و می‌خواهند مسابقات جام جهانی 2018 را از نزدیک ببینند، آشنایی با هتل‌های برتر شهرهای میزبان جذاب خواهد بود. کازان نیز یکی از آن شهرهایی است که رقابت‌های جام جهانی روسیه در آن برگزار می‌شود.

کازان پایتخت جمهوری تاتارستان در روسیه از شهرهای بزرگ و پرجمعیت این کشور است؛ شهری باشکوه و توریستی که از ویژگی‌های بارز این شهر دیدنی، هم‌زیستی مسالمت‌آمیز فرهنگ‌ها و ادیان مختلف است. این شهر با جاذبه‌های بی‌نظیر و معماری‌های خیره‌کننده، در کنار طبیعت بکر و زیبایش یکی از شهرهای مورد توجه گردشگران در روسیه است؛ همچنین کازان از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 در این کشور است و مسافرین بسیاری برای حضور در جام جهانی به این شهر سفر می‌کنند.

در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین هتل‌های ارزان کازان را به شما معرفی کنیم و با امکانات آن‌ها آشنا شویم.

هتل ارزان کازان

فهرست هتل‌ها

هتل اوسوبنیاک نا تیترالنوی (Osobnyak na Teatralnoy)

هتل اوسوبنیاک نا تیترالنوی (Osobnyak na Teatralnoy)

هتل اوسوبنیاک نا تیترالنوی هتلی ۳ ستاره و میان‌رده در شهر کازان است که با امکانات بسیار عالی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌های هتل بسیار دل‌باز و زیبا هستند و با دکوری شاد و مدرن مبله شده‌اند؛ اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ هستند که با پرده‌های حریر پوشیده شده‌اند و نور کافی را به اتاق‌ها می‌رسانند؛ بعضی از اتاق‌ها نیز دارای تراس هستند که امکان نشستن و لذت بردن از منظره شهر برای مهمانان در آن‌ها فراهم شده است.

همه اتاق‌ها در این هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

صبحانه هر روزه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ روسی در محیطی زیبا با دکوری چوبی و خاص از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و با انتخاب یک نوشیدنی عالی طعم آن دلچسب‌تر خواهد شد.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۳٫۴ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۳٫۷ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان (Kazan Kremlin) حدود ۱٫۲ کیلومتر و تا مسجد کول شریف (Qol Sharif Mosque) حدود ۱٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل اوسوبنیاک نا تیترالنوی

  • آدرس: Teatralnaya Ulitsa 3, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۷۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، سوئیت ماه عسل، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل نووینکا (Novinka Hotel)

هتل نووینکا (Novinka Hotel)

هتل نووینکا هتلی اقتصادی و میان‌رده است که کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار عالی و قابل قبول است و مهمانان نه تنها سفری خوب را در این شهر تجربه خواهند کرد، بلکه محل اقامت آنان نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل تا مرکز شهر تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد و مهمانان با طی کردن فاصله‌ای اندک، به بسیاری از بخش‌ها دسترسی خواهند داشت.

اتاق‌های هتل دارای دکوری ساده و زببا هستند و مبل‌های راحتی برای مهمانان در نظر گرفته شده است؛ رنگ آبی از رنگ‌هایی است که در این هتل بسیار استفاده شده است و همین موضوع باعث آرامش بیشتر مهمانان خواهد شد. همه اتاق‌ها در این هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام هستند. اتاق‌ها دارای پنجره‌هایی با چشم‌انداز شهری هستند و در شب این منظره بی‌نظیر است.

صبحانه روزانه در طیف وسیعی برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با پیشنهاد غذاهای محلی برای ناهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل دارای مرکز اسپا و ماساژ نیز هست که یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی ناشی از گشت و گذار است. مهمانان می‌توانند از تفریحاتی مانند بیلیارد و استخر که در این هتل وجود دارد استفاده کنند و لحظات شادی را تجربه کنند.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۷٫۹ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان حدود ۳٫۹ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۴ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل نووینکا

  • آدرس: Korolenko Street 30, 420044 Kazan, Russia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۹۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی)

هتل ولگا (Volga Hotel)

هتل ولگا (Volga Hotel)

هتل ولگا هتلی دو ستاره و میان‌رده در شهر کازان با طراحی مدرن است و از رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بخش‌های مختلف آن استفاده شده است. این هتل تا ساحل تنها ۹ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.

هتل ولگا دارای اتاق‌های چند تخته است و یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی محسوب می‌شود. دکوراسیون اتاق‌ها ساده اما به گونه‌ای است که راحتی و رفاه مسافران در آن در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون است.

هتل دارای رستورانی زیبا است که صبحانه را برای مهمانان هر روزه سرو می‌کند و غذاهای لذیذ روسی نیز در این رستوران برای مهمانان تهیه می‌شود. هتل ولگا امکانات تفریحی مانند میز پینگ پنگ و سونا نیز دارد. این هتل برای جلسات کاری نیز مناسب و دارای اتاق جلسه و کنفرانس است.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۴٫۲ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۵ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان حدود ۰٫۸ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۰٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل ولگا

  • آدرس: Said-Galeeva Street 1, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل ۲ ستاره و دارای ۱۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، سونا، میز پینگ پنگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق.

هتل دیویدف (Davidov Hotel)

هتل دیویدف (Davidov Hotel)

هتل دیویدف هتلی مدرن و مناسب برای سفری با کیفیت و در عین حال کم هزینه است. اقامت در این هتل با امکانات مناسبی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد اقامتی خوب خواهد بود. هتل در موقعیت مناسبی از شهر قرار دارد و می‌توان به بسیاری از جاذبه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید دسترسی داشت.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و رنگ زرشکی که در وسایل آن استفاده شده است به جذابیت اتاق‌ها برای مهمانان افزوده است. اتاق‌ها بزرگ و دارای پنجره‌های بزرگ یا تراس هستند. همه اتاق‌ها در این هتل اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام دارند.

صبحانه‌ای متنوع هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل با غذاهای لذیذ روسی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس نیز برای جلسات اداری است.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۰٫۶ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۵٫۷ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان حدود ۳٫۷ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۳٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل دیویدف

  • آدرس: Ulitsa Nursultana Nazarbaeva 35A (Ex Ulitsa Esperanto 35), 420059 Kazan, Russia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۷۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، سوئیت ماه عسل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آرمنیا (Armenia Hotel)

هتل آرمنیا (Armenia Hotel)

هتل آرمنیا هتلی ۳ ستاره است که در میان هتل‌های هم رده خود از محبوبیت بالاتری برخوردار است. این هتل امکانات عالی دارد و مهمانان در مدت اقامت خود هیچ کمبودی را حس نخواهند کرد.

اتاق‌های هتل اغلب با رنگ‌های تیره دکور شده که در کنار نورپردازی دقیقی که دارند، حس آرامش بسیاری را به مهمانان خود می‌بخشد؛ اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ هستند که برای نور بیشتر می‌توان پرده‌ها را کنار زد و هم از چشم‌انداز شهر لذت برد هم نور کافی را به اتاق رساند. اتاق‌ها دارای امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، اینترنت، میز کار و حمامی شیک است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و غذاهای محلی نیز در رستوران هتل برای دیگر وعده‌های غذایی سرو می‌شود. هتل دارای یک استخر سرپوشیده بزرگ و زیبا است که یک گزینه عالی برای تفریحی مهیج در کنار دوستان یا خانواده خواهد بود.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۳ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۲٫۳ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۵ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۵٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل آرمنیا

  • آدرس: ул. Пионерская 8б, 420029 Kazan, Russia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، سونا، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، سوئیت ماه عسل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، چک این / چک اوت خصوصی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل کریستال (Crystal Hotel)

هتل کریستال (Crystal Hotel)

هتل کریستال هتلی ۳ ستاره در شهر کازان است و با اینکه هتلی میان‌رده قلمداد می‌شود؛ اما امکانات آن در حد عالی است و در مدت اقامت، مهمانان با بهترین کیفیت خدمات رو به رو خواهند شد. با قدم گذاشتن در لابی هتل و دیدن دکور مدرن و محیط آرام هتل، بی‌شک متوجه انتخاب درست خود خواهید شد.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و بیشتر با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای دکور شده‌اند و نور آباژورهایی که در کنار تخت‌ها قرار داده شده است در شب، اتاق‌ها را رویایی‌تر کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند. رستوران هتل صبحانه را هر روزه برای مهمانان سرو می‌کند و غذاهای لذیذ محلی نیز در این رستوران برای مهمانان در منویی متنوع سرو می‌شود.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۳٫۶ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۵ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۱٫۱ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۱ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل کریستال

  • آدرس: ул. Пионерская 8б, 420029 Kazan, Russia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۱۶۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، سونا، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، سوئیت ماه عسل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، چک این / چک اوت خصوصی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل رگاتا (Hotel Regata)

هتل رگاتا (Hotel Regata)

هتل رگاتا هتلی اقتصادی اما با امکانات و موقعیت عالی است. از هتل تا ساحل تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی فاصله است و امکانات تفریحی بسیار در این هتل برای مهمانان وجود دارد. محوطه اطراف هتل یک گزینه عالی برای قدم زدن در اوقات فراغت است.

اتاق‌های هتل ساده اما مرتب هستند و همه امکانات رفاهی در آن برای مهمانان لحاظ شده است. بیشتر اتاق‌ها دارای منظره زیبایی از محوطه هتل و بعضی از آن‌ها نیز دارای تراس هستند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

هتل دارای استخر سرپوشیده بزرگ و عالی است که برای علاقه‌مندان به شنا گزینه‌ای بی‌نظیر است. هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۱۹٫۳ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۷٫۲ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۵٫۱ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۵ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل رگاتا

  • آدرس: Hady Taktasha 122 korpus 4, 420059 Kazan, Russia
  • این هتل ۲ ستاره و دارای ۹۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، سونا، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، سوئیت ماه عسل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، چک این / چک اوت خصوصی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اولیمپ (Hotel Olimp)

هتل اولیمپ (Hotel Olimp)

هتل اولیمپ هتلی ۳ ستاره اما مدرن و زیبا با امکانات عالی و تجربه اقامتی فوق‌العاده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و مهمانان به‌راحتی می‌توانند به هر بخشی که دوست داشته باشند از دیدنی‌ها تا مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل بسیار متنوع هستند و با رنگ‌های مختلف ـ بیشتر رنگ‌ها کرم یا آبی آسمانی ـ دکور شده‌اند و آرامش بسیاری را به مهمانان می‌بخشند. بعضی از اتاق‌ها دارای تراس با چشم‌اندازی از شهر هستند. همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام دارند.

رستوران هتل از بخش‌های زیبای این هتل است که دکوری کلاسیک و جذاب دارد و با منویی متنوع که سرآشپز تهیه کرده است خاطره‌ای خوش را برای مهمانان رقم می‌زند.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۱۶٫۵ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۸٫۶ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۸٫۶ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۸٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل اولیمپ

  • آدرس: Hady Taktasha 122 korpus 4, 420059 Kazan, Russia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۹۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، زمین بازی، شبکه تلویزیونی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، چک این / چک اوت خصوصی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل بولگار (Bulgar Hotel)

هتل بولگار (Bulgar Hotel)

هتل بولگار هتلی میان رده و اقتصادی و آخرین هتل در این لیست است که در نوع خود یکی از بهترین هتل‌های میان‌رده محسوب می‌شود. امکانات این هتل عالی و اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و شیک هستند و همه امکانات رفاهی در آن برای مهمانان لحاظ شده است.

هتل دارای بیلیارد و استخر سرپوشیده است که گزینه‌ای عالی برای تفریح مهمانان محسوب می‌شود. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و آنان روز خود را با صبحانه‌ای متنوع و عالی شروع می‌کنند.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۲ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۳٫۶ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۳٫۱ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۳٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

گالری عکس‌های هتل بولگار

  • آدرس: Hady Taktasha 122 korpus 4, 420059 Kazan, Russia
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۹۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، زمین بازی، شبکه تلویزیونی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو (اضافه بها)، فکس / فتوکپی، چک این / چک اوت خصوصی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ارزان کازان

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های ارزان شهر کازان بود. بی‌شک تعداد این هتل‌ها بیشتر است؛ اما سعی شد هتل‌هایی ذکر شود که در نوع امکانات و موقعیتی که قرار دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه