بهترین مقاصد سفر برای تعطیلات خرداد ماه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین مقاصد سفر برای تعطیلات خرداد ماه

این روزها، درست زمانی که تعطیلات تابستانی شروع نشده و هوا خصوصیات بهار را حفظ کرده، بدون معطلی برای سفر به یک نقطه‌ی خوش آب و هوا در اطراف ایران برنامه‌ریزی کنید.

این تاریخ یکی از ماسب‌ترین زمان سفر است، چراکه نرخ تور‌ها مخصوصا تور‌های لحظه آخری خرداد ماه بسیار ارزان شده و سفر رفتن چندروزه بسیار به اقتصاد خانواده و نفع‌ شما کمک می‌کند . به شما دو مقصد زیبا و پر‌طرفدار گردشگری را پیشنهاد می‌کنیم که در این روز‌ها حسابی خوش بگذرانید.

استانبول؛ شهری با تاقض‌های فرهنگی جذاب

استانبول

با تور استانبول وارد شهری می‌شوید که اوج دوگانگی فر‌هنگ‌ها را در آن می‌بینید. و این بسیار جذاب است، بازار‌های قدیمی و پرجنب و چوش قدیمی در کنار شیک‌‌ترین مراکز خرید که بسیاری از برند‌های معروف را در آن‌ها می‌بینید.

باعث شده شما بهترین خرید سالانه خود را حتی در این شهر به‌راحتی انجام دهید که برای این کار هم بهتر است بدانید که همه مراکز خرید، بازار‌ها و پاساژ‌های استانبول به‌راحتی قابل دست‌رسی هستند.

استانبول با داشتن دریای مرمره شهری با منظره شگرف است. در استانبول قدم زنی در خیابان استقلال و کافه نشینی در کوچه پس کوچه‌های گالاتا را تجربه کنید و روزتان را با طعم خوش قهوه ترک بسازید.

شما در این تعطیلات خرداد ماه با هر بودجه‌ای می‌توانید به استانبول سفر کنید شاید باورتان نشود که نرخ تور‌های لحظه آخری استانبول در همین خرداد ماه از ۱٫۰۸۰٫۰۰۰ تومان شروع می‌شود. دراستانبول استاندارد‌های هتلداری بالاست و می‌شود هتل سه ستاره خوب هم رزرو کرد اما نکته مهم‌تر محل هتل است که به آن دقت کنید گاهی ممکن است هتل سه ستاره با محل مناسب بهتر از هتل چهار ستاره دورتر باشد. به هر حال همه چیز بستگی به هدف سفر شما دارد البته اقامت در هتل‌های لوکس استانبول با مناظر عالی دریای مرمره و تنگه بوسفر روز‌های اقامت را دلچسب تر می‌کند.

استانبول به دو منطقه اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود که تنگه بوسفر مرز جدا کننده این دو منطقه است. از همان کنار بوسفر همه‌روزه کشتی‌های مسافربری به‌سمت جزیره‌های زیبای بیوک‌آدا و پرنس مسافر می‌برند با این کشتی‌ها حتما از این جزیره‌ها دیدن کنید. در این جزیره‌ها هیچ ماشینی وجود ندارد و دوچرخه‌سواری کنار ساحل از تفریح‌های رایج گردشگران است.

به گزارش ویرلن؛ برای سفر به این شهر رویایی در کنار همه تجربیات جذاب و دیدنی‌های حتما باید برای مزه کردن غذاهای ترکی هم‌زمان بگذارید در کافه‌های استانبول باقلوا و در رستوران‌هایش دونر کباب و اسکندر کباب را امتحان کنید و طعم‌های دلنشین آن را به‌خاطر بسپارید.

با کارشناسان مقتدر سیر تابان تماس بگیرید از تمامی پکیج‌های تور استانبول مطلع شوید یا از طریق وب‌سایت آژانس تور‌ها را بررسی کنید و با برنامه‌ریزی شخصی خودتان برای سفر به استانبول در همین روز‌ها چند روز را مهمان هتل‌های خوب این شهر باشید با توجه به اینکه شرکت‌های هواپیمایی همچون ایران ایر، قشم ایر، و اطلس جت همه‌روزه به استانبول پرواز دارند خیلی راحت می‌توانید روز سفر مناسب خود را انتخاب کنید. تمامی تور‌ها دارای صبحانه رایگان و ترانسفر فرودگاهی رایگان هستند کافی است چمدان ببندید و در این روز‌های بلند خرداد چند روزی را در سفر استانبول بگذرانید.

گرجستان؛ کشوری زیبا و ارزان

گرجستان

در تفلیس تمام بهترین‌های این کشور جمع شده‌اند. بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها بهترین مراکز تفریحی و خرید را در این شهر می‌یابید. مردمان گرجی فرهنگی آمیخته از شرق و غرب دارند. و بسیار توریست‌ها را دوست دارند. در این ماه هنوز تعطیلات تاستانی شروع نشده و هوا برای سفر مساعد است. تور‌های گرجستان در بهترین نرخ توسط آژانس مقتدر سیر تابان برنامه‌ریزی شده که شما بتوانید چند روزی در خرداد ماه را به گشت‌وگذار و خوشی در تفلیس بپردازید این روز‌ها تفلیس خلوت‌تر است و راحت‌تر به دیدن مکان‌های دیدنی آن می‌روید.

تفلیس شهر هتل‌های چهار و پنج ستاره خوب است و توصیه ما این است که هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید تفلیس شهر ارزانی است و قطعا خیلی خوش می‌گذرد.

تفلیس شهری مدرنیته که تاریخ را در معماری‌اش به زیبایی به رخ می‌کشد در خیابان‌های قسمت قدیمی شهر بروید مخصوصا در هنگام غروب خورشید بهترین مناظر را برای گرفتن عکس‌های رمانتیک به شما می‌دهد.

مردم گرجی علاقه به تاریخ و موسیقی اصیل خود دارند بسیاری از رستوران‌های خوب قدیمی را در اینجا می‌یابید که غذاهای خوش‌طعم گرجی را با بهترین مواد اولیه درکنار نوشیدنی‌های گوارایشان سرو می‌کنند.

در اطراف میدان آزادی و خیابان‌هایش پر است از مغازه‌ها و بوتیک‌هایی که بسیاری از برند‌های معروف را در آن می‌بینید و در کنار دیدن زیبایی‌های شهر می‌توانید خریدی هم داشته باشید.

سفر به گرجستان با دو شرکت هواپیمایی زاگرس و قشم ایر انجام می‌شود که البته شما می‌توانید تور ترکیبی تفلیس و باتومی را هم انتخاب کنید. تمامی گردشگران باتومی عاشق بلوار باتومی با آن مجسمه‌های غول‌آسا و جالب می‌شوند با آن‌ها عکس می‌گیرند این پارک به طول یک و نیم کیلومتر است که مسیر دوچرخه‌سواری اختصاصی هم دارد در انتهای این بلوار به پارک میراکل می‌رسید که یکی از دیدنی‌های شهر باتومی است. بسیاری از هتل‌های مجلل و ساختمان‌ها با معماری مدرن و جذاب را در امتداد بلوار باتومی و در این پارک به چشم می‌خورد از جمله ساختمان‌های می‌توان به هتل رادیسون بلو اشاره کرد که حتی اگر مهمان این هتل نیستید هم در رستوران‌های بین‌المللی طبقه آخر این هتل به یک شام خوش مزه با منظره عالی دریا و شهر خود را مهمان کنید. در همین قسمت شهر مرکز تجاری باتومی و برج الفبا قرار دارند که در تابستان اینجا میزبان کنسرت‌ها و فستیوال‌های گوناگون است.

خرداد ماه امسال را در کنار دریای سیاه با غذای خوش‌طعم دریایی و گرجی برای خود ماندگار کنید. به‌خصوص که ورود به گرجستان نیاز به ویزا ندارد و در این روزها که با این و هوای دلچسب بهترین زمان سفر به گرجستان است یکی از مسافران تور گرجستان باشید و در کنار دریای سیاه آفتاب بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه