بهترین هتل های 5 و 4 ستاره روستوف نا دونو؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 و 4 ستاره روستوف نا دونو؛ روسیه

روستوف نا دونو از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و به پایتخت جنوب روسیه شهرت دارد؛ با انتخاب هتل‌های لوکس و مجلل در این شهر سفری خاص را تجربه کنید.

روستوف نا دونو یکی از شهرهایی است که بازی‌های جام جهانی روسیه در آن برگزار می‌شود. اگر قصد دارید در تورهای جام جهانی روسیه یا تور ترکیبی روسیه شرکت کنید، بهتر است با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.

این شهر یکی از بزرگترین شهرهای جنوب کشور روسیه است که با عنوان پایتخت جنوبی روسیه شناخته می‌شود. تاسیس این شهر بندری به ۱۵ دسامبر سال ۱۷۴۹ میلادی بازمی‌گردد. شهر روستوف نا دونو یک شهر بندری است که در کنار رود دن قرار دارد و به همین دلیل نقش بسزایی در عرصه فرهنگی و تجاری دارد که مناطق شمال و جنوب کشور را بهم متصل می‌کند. روستوف نادونو همانطور که گفته شد، یکی از شهرهای میزبان جام جهانی روسیه است و مسافرین بسیاری برای شرکت در این رویداد ورزشی به آن سفر می‌کنند، به همین منظور قصد داریم در این مقاله به معرفی هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره روستوف نا دونو بپردازیم؛ همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره روستوف نا دونو

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel, Rostov-on-Don)

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel, Rostov-on-Don)

اگر به دنبال هتلی هستید که هم از موقعیت خوب برخوردار باشد و هم امکانات آن عالی و لوکس باشد، بی‌شک یکی از گزینه‌های شما هتل رادیسون بلو روستوف نادونو خواهد بود. این هتل مدرن و لوکس در قلب شهر قرار دارد و تنها با طی کردن مسیر کوتاه هم به بعضی از جاذبه‌ها و هم به بسیاری از رستوران‌ها و مراکز خرید معروف دسترسی خواهید داشت. دکوراسیون این هتل مدرن است و محیط آرام و زیبای آن شما را مجذوب خود خواهد کرد.

اتاق‌های هتل نیز کاملا دارای طراحی مدرن هستند و بسیار دقیق و هوشمندانه مبله شده‌اند؛ رنگی که برای دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است بیشتر رنگ‌های خنثی است و در کنار آن گاهی رنگ‌های شاد نیز خودنمایی می‌کند. همه اتاق‌ها دارای امکانات کامل رفاهی هستند تا مهمانان کمترین کمبودی را در مدت اقامت خود حس نکنند. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر با چشم‌اندازی زیبا از شهر نیز هستند.

رستوران هتل نیز با منویی که سرآشپز تعیین می‌کند، با غذاهای متنوع بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه این هتل را نباید از دست داد و مهمانان با یک صبحانه عالی و رنگارنگ روز خود را در این هتل شروع می‌کنند. هتل دارای یک بار فوق‌العاده با دکوراسیونی بی‌نظیر است که شومینه‌ای که در وسط آن قرار دارد، فضای آن را رویایی‌تر کرده است.

یکی از ویژگی‌های این هتل دارا بودن ۴ اتاق کنفرانس با امکانات لازم است و می‌تواند یک گزینه عالی برای جلسات کاری و قرارهای تجاری باشد. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۴٫۵ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۱٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۷ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۲٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 25G/4 Beregovaya Street, 344002 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۸۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، دوچرخه سواری، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، اسپانیایی)

هتل پتروسکی پریچال (Hotel Petrovsky Prichal Luxury Hotel&SPA)

هتل پتروسکی پریچال (Hotel Petrovsky Prichal Luxury Hotel&SPA)

اکثر هتل‌های 5 ستاره امکانات خوب و مجللی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند اما در این میان بسیاری از آن‌ها ویژگی‌های برجسته‌تری دارند. هتل پتروسکی پریچال هتلی لوکس و مجلل با بنایی زیبا و خاص است و به مانند کاخی باشکوه می‌درخشد. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آرام است که مهمانان می‌توانند از قدم زدن در این محوطه و فضای آرام‌بخشش لذت ببرند.

اتاق‌ها، لوکس بودن این هتل را به طور کامل نمایان می‌کند و همه وسایلی که در آن استفاده شده است از نوع بهترین هستند و بیشتر آن‌ها ساختاری کلاسیک دارند و رنگ طلایی بیشتر از هر رنگ دیگری خود را نشان می‌دهد. اکثر اتاق‌ها دارای تراسی با منظره باغ دارند و مهمانان در هر موقع می‌توانند از دیدن چشم‌انداز هتل لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا با سنگ‌های مرمرین با لوازم بهداشتی لوکس هستند.

صبحانه در این هتل روزانه با تنوع قاره‌ای برای مهمانان سرو می‌شود و در رستوران هتل منویی بلندبالا از غذاهای محلی، روسی و بین‌المللی برای مهمانان ارائه می‌شود و هر کسی با توجه به ذائقه و سلیقه خود می‌توانند غذای خود را انتخاب کنند. یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این هتل که مورد توجه بسیاری از مهمانان است بار هتل است که با دکور کلاسیک بنفش و پنجره‌هایی رو به باغی که دارد خوردن نوشیدنی را برای مهمانان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

از بخش‌های تفریحی هتل می‌توان به استخر آن اشاره کرد که گزینه‌ای عالی برای تفریحی مهیج است؛ در کنار استخر مرکز تخصصی اسپا و ماساژ وجود دارد که یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن است. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۳٫۵ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۱٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۴٫۴ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۱٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Levoberezhnaya 45, 344002 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، استخر، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه سواری، بیلیارد، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، فرانسوی)

هتل ایزولت رزیدنشیا (Residentsiya (Izvolte) Hotel)

هتل ایزولت رزیدنشیا (Residentsiya (Izvolte) Hotel)

هتل ایزولت رزیدنشیا هتلی 5 ستاره و مجلل در بخش مرکزی شهر است که در ساختمانی تاریخی قرار دارد و با امکانات لوکس و عالی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ساختمان هتل از نمای آجری و شیشه‌ای برخوردار است و آن را به هتلی جذاب و مدرن تبدیل کرده است. لابی هتل فضایی آرام و زیبا دارد و عناصری مانند آینه و لوسترها بر جذابیت آن افزوده است.

اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و با دکوری مدرن مبله شده‌اند و از رنگ سفید بیشتر از هر رنگ دیگری در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است. هتل دارای اتاق‌های متنوعی است و کاغذ دیواری‌های زیبا در کنار تابلوهای منحصر به فرد جذابیت اتاق‌ها را برای مهمانان بیشتر کرده است. همه اتاق‌ها پنجره‌هایی بزرگ با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر را دارا هستند و مهمانان می‌توانند در هر موقع از شبانه روز از دیدن منظره شهر لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی شیک و میز کار هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود، صبحانه‌ای که با دیدن آن بیشتر به خوردن آن تشویق می‌شوید. مهمانان بی‌شک از خوردن غذای خود در رستوران هتل با فضایی خاص و مدرن از غذاهای محلی روسی و بین‌المللی که در آنجا سرو می‌شود لذت خواهند برد. این هتل دارای یک کافه و بار زیبا است که گزینه‌ای عالی برای یک دورهمی گروهی و گپی با دوستان است که در کنارش انتخاب نوشیدنی مورد علاقه آن را خاطره‌انگیزتر می‌کند.

هتل دارای مرکز تخصصی ماساژ و اسپا است که مهمانان در اوقات فراغت خود و برای برطرف کردن خستگی خود می‌توانند به آن مراجعه کنند. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۳٫۲ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۲ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۲٫۲ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۱٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Suvorova 25 , 344006 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه سواری، میز تنیس، تفریحات عصرگاهی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری کودک، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل شری هول (Shery Holl)

هتل شری هول (Shery Holl)

هتل شری هول هتلی زیبا و درخشان است که همه بخش‌های آن حس خوبی به مهمانان می‌دهد و رضایت همه را جلب می‌کند. اتاق‌های هتل دارای دکوری کلاسیک هستند و وسایل چوبی با منبت‌های ظریف برای اتاق‌ها انتخاب شده‌اند. کاغذ دیواری‌ها با رنگ پرده‌ها و وسایلی که برای دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است هارمونی بالایی دارد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی شیک و میز کار هستند.

رستوران هتل با منتخبی از بهترین غذاهای اروپایی در کنار لذیذترین غذاهای محلی روسی از مهمانان خود در یک محیط زیبا با دکوراسیون کلاسیک پذیرایی می‌کند. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان روز خود را با صبحانه‌ای عالی و متنوع از میوه‌جات، آبمیوه‌ها، محصولات لبنی و نوشیدنی‌های گرم شروع می‌کنند.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۱٫۷ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۲٫۵ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۲٫۲ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۰٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Devyataya Linia Ulitsa 13, 344019 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، تفریحات عصرگاهی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل دون پلازا کانگرس (Don Plaza Congress Hotel)

هتل دون پلازا کانگرس (Don Plaza Congress Hotel)

هتل دون پلازا کانگرس هتلی مدرن و لوکس در قلب شهر روستوف نادونو است که با توجه به موقعیتی که دارد اقامتی مناسب را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. لابی هتل و فواره‌های زیبایی که در گوشه‌ای از آن در استخری کوچک قرار دارد فضایی خاص را برای مهمانان ایجاد کرده است که مهمانان از همان بدو ورود با دیدن این فضا حس شادمانی خواهند داشت.

 اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی است. دکوراسیون اتاق‌ها بیشتر با رنگ خاکستری است که با ترکیب رنگ قرمز حس طراوت و شادبی بیشتری را به مهمانان می‌بخشد طراحی شده است.

رستوران هتل با غذاهای لذیذ روسی و بین‌المللی به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد. در این رستوران با تنوع بسیاری از دسرهای و نوشیدنی‌ها روبه‌رو خواهید شد که در کنار غذای اصلی ضیافت شما را تکمیل خواهد کرد. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های خاصی که سرو می‌کند لحظات نابی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. در این هتل نباید از صبحانه آن غافل شد که هر روزه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می‌شود.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۱٫۷ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۱٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۹٫۹ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Bolshaya Sadovaya Str.115, 344021 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۵۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کلاب شبانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل بریچ یارد (Birch Yard Hotel)

هتل بریچ یارد (Birch Yard Hotel)

هتل بریچ یارد هتلی 4 ستاره با ساختمانی با طراحی خاص است که طرح درخت و شاخه‌های آن روی ساختمان ظاهری متفاوت را برای آن ایجاد کرده است. در لابی هتل کارمندان با برخوردی دوستانه مسافرین را راهنمایی می‌کنند و شرایط آسایش آنان را بیشتر فراهم می‌کنند.

اتاق‌های هتل با وسایل شیک و زیبا مبله شده‌اند که بیشتر رنگ قهوه‌ای و کرم در آن به چشم‌ می‌خورد. همه امکانات رفاهی برای مهمانان در اتاق‌ها فراهم شده است؛ بین اجزای داخلی اتاق‌ها هارمونی دقیقی برقرار است و کاغذ دیواری‌هایی با طراح‌های انتزاعی در کنار آباژورهای کوچک فضایی آرام را برای مهمانان ایجاد کرده است. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و حمامی شیک است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند صبحانه محلی خود را در تراس هتل و در فضای سبز میل کنند؛ رستوران هتل با غذاهای محلی روسی و بین‌المللی در محیطی زیبا از مهمانان پذیرایی می‌کند.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۳٫۴ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۲٫۶ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۸ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۲٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Gazetniy Pereulok, 76, 344002 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل آوان گارد (Hotel Avant-Garde)

هتل آوانت گارد (Hotel Avant-Garde)

هتل آوان گارد هتلی عالی و 4 ستاره است و در فاصله ۵ کیلومتری از شهر قرار دارد. این هتل دارای ساختمانی با معماری ساده و چوبی است که حس خوبی را به مهمانان می‌دهد و اگر به دنبال اقامت در محیطی آرام هستید، این هتل یک انتخاب عالی خواهد بود. محیط اطراف هتل و کوچه‌ها و خیابان‌های نزدیک به آن برای قدم زدن بسیار مناسب است و مسافرین در اوقات فراغت خود می‌توانند از قدم‌زدن در این فضا لذت ببرند.

اتاق‌های هتل با لوازم چوبی ساده مبله شده و رنگ قهوه‌ای، رنگ اصلی است که در دکور اتاق‌ها به چشم می‌خورد. پنجره‌های بزرگ و پرده‌های حریر با رنگ کرم باعث روشنایی بیشتر اتاق‌ها شده است. بعضی از اتاق‌ها در این هتل دارای تراس هستند و چشم‌انداز زیبایی از محوطه هتل را نمایش می‌دهند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی زیبا و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران‌های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه کنند و در محیطی محلی غذای لذیذ روسی را تست کنند و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنند.

هتل دارای ۲ استخر روباز و استخر سرپوشیده است است که مهمانان می‌توانند از استخر و همچنین سونای هتل نیز استفاده کنند. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۲٫۸ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۴٫۸ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۸٫۱ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۴٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 80/83 Levoberezhnaya ulitsa, 344002 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل بلاجیو (Bellagio Hotel)

هتل بلاجیو (Bellagio Hotel)

هتل بلاجیو هتلی لوکس و فوق‌العاده با محیطی آرام و جذاب است؛ دکوراسیون آن بی‌نظیر است و به شما حس و حال فوق‌العاده‌ای را می‌دهد به گونه‌ای که گویی در خانه خود قرار دارید. فضای این هتل و محوطه‌ای که دارد، در کنار امکاناتی که پیش روی مهمانان قرار می‌دهد، بسیار جذاب و دلربا است.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و طلایی دکور شده است و پنجره‌های متعددی که در اتاق‌ها قرار دارد، تماشای فضای بیرون را برای مهمانان لذت بخش خواهد کرد. مبلمان و وسایل چوبی که در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده، بسیار شیک و لوکس هستند و همه اجزای اتاق‌ها در کنار آباژورهایی که در کنار تخت‌ها قرار دارد، فضای رویایی‌تری را در شب‌ها ایجاد می‌کند.

رستوران هتل با دکور بی‌نظیرش یک گزینه عالی برای داشتن یک شام رمانتیک با منویی متنوع از غذاهای لذیذ روسی، ایتالیایی و قفقازی است؛ مطمئنا حضور در این محیط زیبا و خوردن شامی لذیذ تا مدت‌ها در ذهن باقی خواهد ماند. بار هتل نیز همچون رستوران هتل دارای دکوری خیره‌کننده است و تست نوشیدنی در آن خالی از لطف نخواهد بود.

در فضای باز هتل صندلی برای استراحت یا دورهمی‌های مهمانان لحاظ شده است و خوردن یک نوشیدنی در این فضا بی‌شک لذت‌بخش خواهد بود. هتل استخری برای مهمانان دارد که استخر کوچکی هم برای کودکان در آن در نظر گرفته شده است و این بخش گزینه‌ای عالی برای تفریحی مهیج خواهد بود.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۲۶٫۹ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۷٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۸٫۱ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۵٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 50 Let Rostselmasha Street 7B , 344065 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، بیلیارد، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل مرکور رستوف سنتر (Mercure Rostov-On-Don Center)

هتل مرکور رستوف سنتر (Mercure Rostov-On-Don Center)

هتل مرکور رستوف سنتر هتلی لوکس و شیک است که در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و با قدم گذاشتن در لابی هتل و دیدن طراحی داخل آن متوجه سبک مدرن آن خواهید شد. این هتل یکی از انتخاب‌های مناسبی است که با توجه به هزینه‌ای که مسافرین برای اقامت در آن می‌پردازند، امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر می‌گیرند.

اتاق‌های شیک و مدرن هتل با دکور ساده و زیبایش و هماهنگی که بین رنگ‌های اجزای داخلی آن وجود دارد و به خصوص به دلیل استفاده از رنگ‌های شاد با کنتراست بالا، انرژی بسیاری به مهمانان می‌دهد. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و کمد لباس است.

صبحانه با بهترین و تازه‌ترین محصولات برای مهمانان در رستورانی زیبا با رنگ‌های شاد تهیه می‌شود. رستوران هتل نیز گزینه‌های متنوعی از غذاهای لذیذ محلی و فرانسوی را پیش روی مهمانان قرار می‌دهد که با پیشنهاد یک نوشیدنی، مزه غذا را برای مهمانان تثبیت می‌کنند.

هتل دارای اتاق کنفرانس است و یک گزینه عالی برای جلسات کاری خواهد بود. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۳٫۷ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۱٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۹ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Voroshilovsky Prospekt 35/107, 344002 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل اتچ (Attache Hotel)

هتل اتچ (Attache Hotel)

هتل اتچ هتلی 4 ستاره و لوکس در مرکز شهر است که بسیاری از جاذبه‌ها و رستوران‌ها در اطراف آن قرار دارد. این هتل محیط آرام و مملو از آرامش دارد که در کنار برخورد دوستانه کارمندان، اقامت را برای مسافران شیرین‌تر می‌کند.

اتاق‌های هتل دارای دکوری کلاسیک با کاغذ دیواری‌های زیبا هستند که با رنگ زرشکی وسایل هارمونی عالی را برقرار کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

هتل دارای کافه‌ای زیبا با محیطی خاص و منحصر به فرد است که دکوراسیون قهوه‌ای آن با نور کمی که در آن تعبیه شده، فضا را رویایی‌تر کرده است؛ در کافه هتل علاوه بر تست نوشیدنی‌های بی‌نظیرش، از دسرهایی که در آن سرو می‌شود نیز حتما باید چشید. رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ اروپایی و روسی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۳٫۴ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۲٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۲٫۱ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۱٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Sokolov Str.19/22, 344006 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل دونسکایا روسچا پارک (Donskaya Roscha Park Hotel)

هتل دونسکایا روسچا پارک (Donskaya Roscha Park Hotel)

هتل دونسکایا روسچا پارک هتلی در یک منطقه سرسبز است که امکانات خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و برای سفری باکیفیت با توجه به هزینه‌ای که می‌شود، معقول است. اتاق‌های هتل مدرن و شیک هستند و اغلب اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی رو به منظره شهر دارند؛ اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

مهمانان در رستوران هتل می‌توانند از خوردن غذاهای محلی روسی، قفقازی و اروپایی لذت ببرند. بار هتل نیز از بخش‌های محبوب مهمانان برای تست نوشیدنی‌های فوق‌العاده است.

امکانات تفریحی این هتل بسیار است که از مهم‌ترین آن می‌توان به اتاق بیلیارد اشاره کرد که علاقه‌مندان به آن می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. مرکز اسپا و آب گرم هتل با نورپردازی‌های آبی ‌رنگش نیز یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن است.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۴۰٫۷ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۹٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۶٫۵ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۱۰٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Kumzhenskaya 2A, 344033 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، سونا، زمین بازی، محوطه بازی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل رامادا (Ramada Hotel)

هتل رامادا (Ramada Hotel)

هتل رامادا هتلی لوکس و مدرن است که در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی را برای مسافرین راحت کرده است. لابی هتل با سنگ‌های مرمرین و دکور بی‌نظیرش شما را از انتخاب این هتل مطمئن‌ می‌کند و کارمندان هتل در همه امور و هر جا که احتیاج به همراهی داشته باشید، در کنار شما خواهند بود.

اتاق‌های هتل بسیار جادار و زیبا هستند و با رنگ‌های گرم دکور شده است. امکانات اتاق‌ها بسیار عالی و به گونه‌ای است که مهمانان هیچ کمبودی در مدت اقامت خود نداشته باشند.

صبحانه روزانه با طیف وسیعی از خوراکی‌های تازه و خوشمزه برای مهمانان تهیه می‌شود و پاسخگوی هر ذائقه‌ای خواهد بود. رستوران هتل نیز با منویی که سرآشپز تهیه کرده است، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل با تنوع بسیاری از نوشیدنی‌ها آماد سرویس‌دهی به مهمانان است و بی‌شک بسیاری از نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را در این هتل پیدا خواهید کرد.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۳٫۹ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۳٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۳ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۳٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Maluginoy Street 119, 344000 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل پار هوس (Hotel Par-House)

هتل پار هوس (Hotel Par-House)

هتل پار هوس هتلی 4 ستاره و آخرین هتل معرفی شده در این مقاله است که یکی از بهترین هتل‌ها در میان هتل‌های هم‌رده خود محسوب می‌شود. این هتل در یک فضای سبز زیبا قرار دارد که طراحی متفاوتی که دارد آن را در میان بسیاری از هتل‌ها متمایز می‌کند. این هتل در شبانگاه و در کنار نورپردازی‌های کوچکی که دارد، محیطی مملو از آرامش را ایجاد می‌کند.

دکور اتاق‌ها نیز خاص و جالب است که همه عناصر کنار هم محیطی متفاوت را ایجاد کرده است. طرح‌های مشبک و تابلوهایی که در اتاق‌ها نصب شده است، حس فوق‌العاده‌ای را به مهمانان می‌بخشد. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون و حمامی زیبا است.

در چنین محیطی بی‌شک صبحانه می‌چسبد و باید از صبحانه متنوعی که در این هتل سرو می‌شود، حتما تست کرد. رستوران هتل نیز منویی متنوع برای هر سلیقه‌ای دارد.

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی روستوف نا دونو ۳۶٫۱ کیلومتر، تا استادیوم روستوف آرنا ۳٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱٫۲ کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف ۴٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ambulatornaya st.10, 344034 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل 5 ستاره روستوف نا دونو

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 و 5 ستاره روستوف نا دونو بود و تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین هستند؛ اگر به این شهر که میزبان جام جهانی 2018 است، سفر کردید، ما را با تجریبات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه