سفارش غذا: جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام برای دوستداران غذا

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
سفارش غذا: جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام برای دوستداران غذا

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در تمام دنیا است. با هر بار بروزرسانی قابلیت جدیدی به آن اضافه می‌شود اما این بار قابلیت جدیدی در راه است که سیر تحول شبکه‌های اجتماعی را به مرحله جدیدی وارد می‌کند.

اینستاگرام، این رسانه اجتماعی غول‌پیکر، مرکز عکس‌های سلفی، نقل‌قول‌های الهام بخش و فرهنگ‌های آشپزی مختلف، یک قابلیت جدید به امکانات قبلی خود اضافه کرده است و آن تهیه غذا است.

جدیدترین ویژگی اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام

این شرکت، در این ماه ابزار جدیدی برای کسب‌وکار به راه انداخته است که از طریق آن به کاربران این امکان را می‌دهد تا کارهایی چون رزرو میز یا سفارش غذا را بدون خارج شدن از شبکه اجتماعی انجام دهند. از آنجا که اینستاگرام مکانی دوست‌داشتنی برای عاشقان غذا است، این شرکت هم تصمیم گرفت تا از این موضوع به بهترین نفع استفاده کند. در بروزرسانی جدید گزینه «action button» به پروفایل صفحه‌های تجاری، به منظور رزرو کردن، اضافه می‌شود. با انتخاب این گزینه یک صفحه در خود اینستاگرام باز می‌شود که کابران در آن می‌توانند روند سفارش را کامل کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام

فیس‌بوک، صاحب شبکه‌‌های اجتماعی، درحال همکاری با شرکت‌های شخص ثالثی است که وظیفه آن‌ها رزرو کردن و سفارش دادن است. در حال حاضر برندهایی که درحال همکاری با فیس‌بوک هستند شامل Eatstreet، OpenTable، ChowNow، و Yelp Reservation است. این پروژه فعلا در آمریکا قابل استفاده است؛ اما این شرکت امیدوار است که بزودی  آن را به صورت بین‌المللی اجرا کند.

قابلیت جدید اینستاگرام

این قابلیت در فیس‌بوک نیز وجود دارد و برخی از این برندها را شامل می‌شود. در اینستاگرام روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از صفحات تجاری دیدن می‌کنند. چند سال پیش صاحبان این شبکه تصمیم گرفتند برای ارتقای آن علاوه بر پروفایل‌های شخصی پروفایل‌های تجاری را راه‌اندازی کنند و از آن‌جا بود که کسب‌وکار در اینستاگرام آغاز شد. دسامبر گذشته تعداد پروفایل‌های تجاری به ۲۵ میلیون رسید.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه