غذاهای هواپیمایی اروپا ارگانیک می‌شود

امید جعفری
امید جعفری چهار شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
غذاهای هواپیمایی اروپا ارگانیک می‌شود

شرکت هواپیمایی اروپا بر اساس هدف بلندمدت خودش که دست‌یابی به رتبه اول شرکت‌های هواپیمایی امریکای لاتین است، امکانات جدیدی برای مسافران خودش، علی‌الخصوص مسافران تجاری در نظر گرفته است.

هواپیمایی اروپا به عنوانی بخشی از تعهد خودش در بهبود تجربه پرواز، گام‌های جدیدی در بهبود غذاهای ارائه شده برای مسافران در همه پروازهای روی اقیانوس اطلس برداشته است.

به‌منظور ایجاد یک معیار جدید در صنعت هواپیمایی، شرکت هواپیمایی اروپا، مسافران خودش را به خوردن غذاهای سالم و پیگیری رژیم غذایی خودشان حتی در هواپیما هم تشویق می‌کند. در همین راستا، لیست غذایی شرکت هواپیمایی، به صورت کامل تغییر کرده است و غذاهای ارگانیک و سالم در میان سایر غذاها قرارگرفته‌اند. در قسمت پروازهای کلاس بیزینسی، موضوع کمی پررنگ‌تر پیگیری شده است و میزان غذاهای ارگانیک، همچنین آشپزی مخصوص برای تهیه غذاها تدارک دیده شده است.

شرکت هواپیمایی اروپا اعلام کرده است:

با توجه به مشکلات ناشی از آلرژی مسافران به غذاهای ارائه شده در هواپیما و افزایش روزافزون افراد حساس به برخی از مواد غذایی، تصمیم گرفته شده است که تهیه غذاها از این به بعد به‌صورت حرفه‌ای صورت گیرد. همچنین در تهیه غذاها از ۱۴ نوع ماده که بیشترین خطر بروز حساسیت برای افراد در داخل هواپیما را دارد، پرهیز خواهد شد.

هواپیمایی اروپا با سی سال سابقه کاری قصد دارد که تبدیل به یکی از بهترین شرکت‌های مسافربری در آمریکای لاتین شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه