مراکز خرید شهر سامارا، روسیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
مراکز خرید شهر سامارا، روسیه

سامارا، ششمین شهر بزرگ روسیه و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. این شهر، از نظر تجاری اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل، مراکز تجاری متعددی در آن ساخته شده است. در سفر به سامارا، فرصت خرید از این مراکز تجاری بزرگ و مدرن را از دست ندهید.

در آستانه‌ی جام جهانی روسیه شاید بسیاری از افراد، فکر شرکت در  تور جام جهانی روسیه یا تور ترکیبی روسیه به سرشان زده باشد. سامارا یکی از آن شهرهایی است که مسابقات جام جهانی در آن برگزار می‌شود.

سامارا، یک شهر بندری شلوغ و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. این شهر در ناحیه‌ی ولگا قرار دارد، قطب حمل و نقل و یکی از مقصدهای گردشگری روسیه است.

در روزهای آینده این شهر میزبان هزاران نفر از سراسر دنیا خواهد بود. کسانی که به شوق دیدن مسابقات پرهیجان فوتبال و تشویق تیم ملی خود به این شهر سفر می‌کنند. این گردشگران به غیر از تماشای فوتبال، قطعا تفریحات دیگری هم خواهند داشت. یکی از تفریحات و سرگرمی‌های مسافران در سفرهای خارجی، بازدید از مراکز تجاری و سر زدن به مراکز خرید است. سامارا به عنوان ششمین شهر بزرگ روسیه، مراکز خرید بزرگ و متعددی دارد که در ادامه‌ی این مطلب با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

مرکز خرید Ambar

مراکز خرید سامارا

مرکز خرید Ambar یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی دو طبقه است که ظرفیت پارکینگ آن ۴۳۵۰ خودرو است. این مرکز خرید جدید به سبک اروپایی طراحی شده و شامل مجموعه‌های تجاری و تفریحی است. بیش از ۲۰۰ فروشگاه، ۱۸ کافه و رستوران، سالن سینما با چند پرده و یک پارک مخصوص برای خانواده‌ها دارد.

در این مرکز تجاری، هر آنچه نیاز داشته باشید می‌توانید پیدا کنید. تعداد زیادی از برندهای محبوب دنیا در این مجموعه نمایندگی دارند که همین تنوع برندهای مشهور، باعث می‌شود که تجربه‌ی شما از خرید در این مجموعه، تجربه‌ای جذاب و به‌یادماندنی باشد. نحوه‌ی طراحی و طبقه‌بندی فروشگاه‌ها و طبقات در این مرکز خرید به نحوی است که همه‌ی مشتریان و خریداران، به راحتی به بخش‌های مختلف دسترسی دارند و از تنوع محصولات و فروشگاه‌ها مطلع و بهره‌مند می‌شوند.

تعداد زیادی از برندهای محبوب دنیا در مرکز خرید Ambar نمایندگی دارند

گالری‌های خرده‌فروشی این مجموعه به هشت بخش مختلف تقسیم شده‌اند و هر کدام از این بخش‌ها، فروشگاه‌هایی دارد که مکمل بخش‌های دیگر است. تالار اصلی، اتاق مخصوص بچه‌ها، باغ زمستانی و... از دیگر قسمت‌های این مرکز خرید است.

این مرکز خرید برای عاشقان غذا، مرکزی ایده‌آل است. تنوع رستوران‌ها و کافه‌ها که تعداد آن‌ها به ۱۸ عدد می‌رسد باعث شده که بتوانید انواع و اقسام غذاها و دسرها از سراسر دنیا را در اختیار داشته باشید. غذاهایی از سراسر دنیا و انواع فست‌فود در این کافه‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود که پاسخگوی نیاز اکثر بازدیدکنندگان است.

مرکز خرید Cosmoport

مراکز خرید سامارا

مرکز خرید Cosmoport یکی از مراکز خرید باسابقه در سامارا است. این مجموعه در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده است و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب می‌توانید از آن بازدید کنید. این مرکز را می‌توان یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی نامید که در دو طبقه و ظرفیت پارکینگ برای ۴ هزار خودرو، یکی از مراکز خرید محبوب سامارا است.

در این مرکز تجاری، تقریبا هر آنچه که نیاز داشته باشید، پیدا می‌شود. تعدادی هایپرمارکت فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی دارد. مجموعه‌ی سینمایی، مرکز سرگرمی برای خانواده‌ها و پارک مخصوص کودکان، سالن بولینگ و فروشگاه‌های متعدد از برندهای برتر در زمینه‌های مختلف، از امکانات این مجموعه‌ی تجاری است که باعث شده برای همه‌ی اعضای خانواده، یک مقصد خرید عالی باشد. این مرکز خرید، یکی از بزرگترین مجموعه‌های تجاری منطقه است و در مرکز شهر سامارا قرار دارد. به همین دلیل، دسترسی خوبی دارد و راحت می‌توانید آن را پیدا کنید. 

در این مجموعه هایپرمارکت‌های مواد غذایی هم وجود دارد. بیش از ۱۰۰ بوتیک و فروشگاه مد و پوشاک، کفش و زیورآلات و متعلقات مد در این مرکز آماده ی استقبال از خریداران است. مجموعه‌ای از برندهای شناخته‌شده‌ی بین‌المللی و تعدادی از برندهای محبوب داخلی، در این مرکز تجاری نمایندگی دارند. رستوران، کافه و فودکورت، یکی دیگر از امکانات این مرکز است که باعث می‌شود با خیال راحت بتوانید چند ساعتی را در این مجموعه به گشت و گذار و خرید بگذرانید. محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان و سالن سینما با ۸ پرده، از دیگر امکاناتی است که باعث می‌شود این مجموعه‌ی تجاری، مورد توجه همه‌ی اعضای خانواده قرار بگیرد و همه از هر سن و سلیقه‌ای محصولات مورد علاقه و تفریحات محبوبشان را پیدا کنند.

در این مرکز، فروشگاه‌های لباس شنا و لباس زیر از برند Yamamay، فروشگاه پوشاک زنانه از برندهای کلمبیا، این‌سیتی و موستانگ وجود دارد.

مرکز خرید Good’Ok

مراکز خرید سامارا

مرکز خرید Good’Ok یک مجموعه‌ی تجاری بزرگ شامل دفاتر اداری، فروشگاه‌های متعدد و امکانات تفریحی است. این مجموعه در ۶ طبقه و با ظرفیت پارکینگ ۵ هزار خودرو، میزبان خریداران و بازدیدکنندگان است.

این مجموعه‌ی تجاری، یکی از جدیدترین مراکز تجاری بزرگ است که در نزدیکی ایستگاه قطار اصلی شهر سامارا ساخته شده است. این مجموعه‌ی خرده‌فروشی شامل بیش از ۲۰۰ فروشگاه پوشاک، کفش و اکسسوری از بردندهای مشهور بین‌المللی و داخلی است.

مرکز خرید Good’Ok، یکی از جدیدترین مراکز تجاری سامارا است

مساحت این مجموعه ۱۱۵ هزار مترمربع و میزبان کافه‌ها و رستوران‌های متعدد، مجموعه‌ی سینمایی چند پرده‌ای، زمین بازی مخصوص کودکان و محوطه‌ی سرگرمی و تناسب اندام است. به غیر از فروشگاه‌های برندهای بین‌المللی و روسی، هایپرمارکت‌های مواد غذایی، هایپرمارکت‌های لوازم الکترونیکی، منطقه‌ی مد و فشن و سالن تجهیزات، دیگر بخش‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

ماهانه به طور میانگین یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از این مرکز دیدن می‌کنند.

مرکز خرید مگا سامارا (Mega Samara)

مراکز خرید سامارا

مرکز خرید مگا سامارا در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است. ساعت کار این مجموعه هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و پارکینگ آن ظرفیت ۶۵۰۰ خودرو را دارد. این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی در یک طبقه، میزبان خریداران و گردشگران است.

فروشگاه ایکیا، هایپرمارکت‌های مواد غذایی، هایپرمارکت‌های لوازم خانه و بیش از ۲۰۰ فروشگاه، کافه، رستوران، کافی‌شاپ، پیست اسکیت، زمین بازی مخصوص کودکان و شعبه‌های بانک، بخش‌های مختلف این مرکز را تشکیل می‌دهند.

در این مرکز تجاری تقریبا هر آنچه که نیاز داشته باشید می‌توانید تهیه کنید؛ از پوشاک و کفش و لباس زیر گرفته تا اکسسوری، عینک، لوازم ورزشی، لوازم مخصوص حیوانات خانگی، آژانس‌های مسافرتی، عطر و لوازم آرایش، هدیه و سوغات، لوازم خانگی و الکترونیکی، غذا، محصولات چرمی، زیورآلات، تلفن همراه، لوازم مرتبط با کودکان، آثار چندرسانه‌ای، کتاب و نوشت‌افزار، تزیینات داخلی منزل و...

در این مرکز تجاری، مجموعه‌ای از بهترین برندهای داخلی و خارجی، محصولات خود را عرضه کرده‌اند. در فروشگاه‌های این مرکز با نام‌های آشنایی روبه‌رو می‌شوید؛ برشکا، زارا، بنتون، کمل، هندرسون، این‌سیتی، تام تیلر، زارا، زارینا، دولچه ویتا، رومانو بوتا، بی‌فری، گلانس، مودامو، اکو، کارلو پازولینی، لیدی کالکشن، دومانی، فیس کنترل، اتوال، مینومین، سواروفسکی، والترا، ریکی تیکی، آدیداس، ریباک، نایکی، پوما و...

سرویس اتوبوس رایگان برای این مرکز در نظر گرفته شده که هر ده دقیقه حرکت می‌کند.

مرکز خرید مگا سیتی (MegaCiti)

مراکز خرید سامارا

مرکز خرید مگا سیتی در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده است. ساعت کار این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. این مرکز تجاری در دو طبقه و با پارکینگی با ظرفیت هزار خودرو، آماده ی استقبال از خریداران داخلی و گردشگران خارجی است. این مجموعه‌ی بزرگ تجاری، دارای ۸۸ فروشگاه، ۱۲ کافه و رستوران و مجموعه‌ی سینمایی است. فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و هایپرمارکت‌های مواد غذایی، یکی از بخش‌های این مجموعه است.

مگا سیتی، یک فودکورت دارد که در آن می‌توانید غذاهای بین‌المللی را با بهترین کیفیت، نوش جان کنید

این مرکز یک فودکورت هم دارد که در آن می‌توانید غذاهای بین‌المللی را با بهترین کیفیت، نوش جان کنید. برندهای مشهور بین‌المللی و روسی در این مجموعه نمایندگی دارند از جمله برندهای پالاتین، سفورا، بادی شاپ، این‌سیتی، لیوایز، نکست، زولا، کارلو پازولینی، کلارکس، چستر، پائولو کونت، دومانی، فابیانی و...

در این مرکز خرید می‌توانید محصولاتی از برندهای برتر در زمینه‌ی مد و پوشاک، زیورآلات و متعلقات، کیف و کفش، لوازم و آرایش و عطر تهیه کنید. دپارتمان استور نکست، از دیگر بخش‌های این مرکز تجاری است.

مرکز خرید Moskovskiy

مراکز خرید سامارا

مرکز خرید Moskovskiy یکی از مراکز تجاری باسابقه در سامارا است. این مرکز در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده و در سه طبقه آماده‌ی استقبال از خریداران است. ساعت کار این مرکز هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. وجود پارکینگ با ظرفیت ۵ هزار خودرو، مراکز فرهنگی و سرگرمی، فودکورت، سالن سینما و امکانات رفاهی مختلف باعث شده که این مرکز مورد توجه اهالی شهر و گردشگران قرار بگیرد و برای همه‌ی اعضای خانواده مناسب باشد.

مجموعه‌ای از بهترین برندهای بین‌المللی و روسی در این مرکز محصولات خود را در زمینه‌ی مد و پوشاک زنانه و مردانه، زیورآلات و اکسسوری، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم منزل، ساعت و زیورآلات، لوازم خانگی، اسباب بازی و متعلقات کودکان عرضه می‌کنند. یک شعبه از دپارتمان استور نکست در این مرکز وجود دارد.

در مرکز خرید Moskovskiy برندهای نام‌آشنایی را خواهید دید؛ نکست، گلنس، این سیتی، کولین، جری وبر، نایس کالکشن، مدیس، اکو، کلارکس، لیدی کالکشن، پاندورا، کاملیا، گود تایم، مادرکر، کیدز مودا، پلیکان و...

سالن سینما و سالن بولینگ و فودکورت از امکانات تفریحی این مرکز است که باعث می‌شود به راحتی بتوانید یک روز کامل را به خرید و تفریح در این مرکز بگذرانید.

مرکز تجاری پارک هاوس سامارا (Park House Samara)

مراکز خرید سامارا

مرکز تجاری پارک هوس سامارا در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده و یکی از باسابقه‌ترین مراکز تجاری سامارا است. ساعت کار این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. این مرکز تجاری و تفریحی در سه طبقه و پارکینگ با ظرفیت ۹۵۰ خودرو، میزبان خریداران و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.

هایپرمارکت‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های لوازم ورزشی، مجموعه‌ی سینمایی، سالن بولینگ و مرکز تفریحی، از امکانات مختلف این مرکز است.

تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرکز تجاری پارک هاوس سامارا به ۸۰ فروشگاه می‌رسد

برندهای نام‌آشنای داخلی و خارجی در این مرکز محصولات خود را عرضه می‌کنند. از میان این برندهای معتبر می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ آدیداس، بنتون، بی‌فری، بالدینینی، کولینز، کلوین کلاین، سلیو، کاترینا لومان، کلارکس، کارلو پازولینی، دومانی، اکو، فابی، لاو ریپابلیک، لیدی کالکشن و...

تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای این مرکز به ۸۰ فروشگاه می‌رسد. سالن سینما، سالن بولینگ، کافه و رستوران از دیگر امکانات این مجموعه است که گشت و گذار و خرید در این مجموعه را به یک تفریح لذت‌بخش و به‌یادماندنی در سامارا تبدیل می‌کند. در کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز می‌تواند غذاهایی از سراسر دنیا نوش جان کنید.

پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایش، از کالاهایی است که در این مرکز عرضه شده است.

مرکز تجاری ویوا لند (Viva Land)

مراکز خرید سامارا

مرکز تجاری ویوا لند، یک مرکز تجاری باسابقه است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است. این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی، در سه طبقه و با پارکینگ با ظرفیت  هزار خودرو، از خریداران داخلی و بین‌المللی میزبانی می‌کند. ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

هایپرمارکت‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، پوشاک و کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر از کالاهایی است که در این مرکز از بهترین برندهای دنیا عرضه می‌شود. برندهای مشهوری که در این مرکز تجاری خواهید دید عبارت‌اند از اتوال، کلمبیا، این سیتی، بی‌فری، کولینز، لیوایز، زولا، زارینا، گلوریا جینز، دیوا و...

سالن سینما با ۷ پرده، سالن بولینگ، مجموعه‌ی تفریحی فان سیتی و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، از امکانات این مرکز است که آن را به یک تفریح‌گاه کامل و بی‌نقص تبدیل می‌کند. این مجموعه، یک فودکورت هم دارد که در آن می‌توانید غذاهایی از سراسر دنیا را نوش جان کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه