تماشا کنید: ۱۰ مورد از بهترین مسیرهای کوهنوردی دنیا

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
تماشا کنید: ۱۰ مورد از بهترین مسیرهای کوهنوردی دنیا

چند مورد از زیباترین و محبوب‌ترین مسیرهای کوهنوردی دنیا از مسیری فوق‌العاده دیدنی در ایسلند تا مونت رینجانی در کشور اندونزی را در این ویدیو بشناسید.

کوهنوردی یکی از فعالیت‌هایی است که این روزها بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. افراد بیشتری به‌دنبال مسیرهای بهتر و جذاب‌تر برای کوهنوردی و پیاده‌روی سفر می‌کنند. صدها مسیر کوهنوردی فوق‌العاده در سراسر دنیا وجود دارد و بعضی به‌قدری دیدنی و چشم‌نواز هستند که می‌توانند هر کسی را ترغیب کنند تا کفش‌ کوهنوردی را به پا کند و برای یک ماجراجویی جدید در مسیر قدم بردارد. اگر فکر می‌کنید که این فعالیت سالم در فضای باز، ورزشی نسبتا جدید است، در اشتباه هستید. درست است که تا پیش از قرن هجدهم، پیاده‌روی و کوهنوردی در بیشتر مواقع نشانه‌ای از فقر و نداری در نظر گرفته می‌شد، خوشبختانه با گذشت زمان، دید مردم تغییر کرده و این فعالیت به‌عنوان یکی از روش‌های تضمین کننده سلامتی نگاه می‌شود.

 بدن سالم، بدنی خوشحال است و از بهترین راه‌های حفظ سلامت، تمرین و ورزش بسیار است. پیاده‌روی و کوهنوردی هم که از به‌صرفه‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای افزایش سطح فعالیت هستند. برای شروع تنها کافی است یک کفش مناسب و مسیری مناسب برای این کار داشته باشید. اگر از علاقه‌مندان به پیاده‌روی و کوهنوردی هستید، در ویدیوی زیر می‌توانید چند مورد از بهترین مسیرهای کوهستانی دنیا از مسیرهای فوق‌العاده دیدنی در ایسلند و آمریکا تا مونت رینجانی در کشور اندونزی را ببینید.

دانلود 480P

مطالب مرتبط:

منبع kojaro

دیدگاه