بهترین هتل های بیرجند؛ اولین شهر ایران با سیستم آب رسانی

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های بیرجند؛ اولین شهر ایران با سیستم آب رسانی

برای اقامت در بیرجند نگران محل اقامت خود نباشید زیرا در این شهر، هتل‌های خوب و تمیزی وجود دارند که آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند.

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی در شرق کشور ایران است که  با نام‌های دیگری مانند برجند، برجن، برکن و بیرگند نیز شناخته می‌شود. اگر هنوز به خراسان جنوبی سفر نکرده‌اید و بیرجند را ندیده‌اید، الان دیگر وقت آن رسیده که برای سفر به این شهر برنامه ریزی کنید. بیرجند شهری بسیار قدیمی با جاذبه‌های گردشگری متنوع و تماشایی است و آب و هوایی بیابانی و نیمه بیابانی دارد. جالب است بدانید که بیرجند اولین شهری در ایران است که از سال ۱۳۰۲، سیستم آب‌رسانی و آب لوله‌کشی داشته است.

بیرجند

در سفر به بیرجند، نگران محل اقامت خود نباشید زیرا در این شهر، هتل‌های خوب و تمیزی وجود دارند که آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند. هزینه‌های اقامت در این شهر زیاد بالا نیست و حتی برای گردشگرانی که دوست دارند هزینه کمتری برای محل اقامت بپردازند، هتل‌های مناسبی در بیرجند تعبیه شده است. با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های شهر بیرجند آشنا شوید.

بیرجند

هتل بزرگ کوهستان

هتل بزرگ کوهستان

هتل بزرگ کوهستان، از هتل‌های ۳ ستاره و خوب استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند است که در کنار منطقه گردشگری بند امیرشاه شهر بیرجند، در محیطی زیبا و دل‌انگیز با چشم‌اندازهای کوهستانی در دل کویر، جای گرفته است. این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر از جمله قلعه بیرجند، باغ و عمارت اکبریه و آبشار چهار دره دارد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به رستوران مجلل آن اشاره کرد که با منوی متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران هتل بزرگ کوهستان است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، اینترنت رایگان ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، گشت نیم‌روزی، چایخانه سنتی، رستوران بام، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، خدمات تشریفات ویژه، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، صرافی، کافی‌نت، فضای سبز، پارک کودک، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، وسایل بدنسازی، اتاق تلفن، کپسول آتش‌نشانی، خدمات نگهداری کودک، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه معلولین، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات

آدرس: بیرجند، بلوار پیامبر اعظم، منطقه گردشگری بند امیرشاه

هتل جهانگردی بیرجند

هتل جهانگردی بیرجند

هتل جهانگردی بیرجند یکی از هتل‌های سه ستاره اقتصادی کشور ایران و یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌ها در شهر بیرجند است. از امتیازات این هتل می‌توان به نزدیکی به مناطق دیدنی شهر مانند عمارت کلاه‌ فرنگی بیرجند، آرامگاه حکیم نزاری، مسجد چهار درخت و باغ و عمارت اکبریه اشاره کرد. هتل جهانگردی بیرجند با امکانات رفاهی مناسب، آماده خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز و گران‌قدر خود است.

امکانات هتل: لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، فکس، تاکسی سرویس، کافی‌نت، خدمات باربری، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

آدرس: بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبه‌روی بیمارستان بوعلی

هتل سپهر

هتل سپهر بیرجند

هتل سپهر یکی از هتل‌های سه ستاره تازه تاسیس استان خراسان جنوبی است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ در شهر بیرجند افتتاح شد. این هتل دارای دو ساختمان مجزا، ساختمان اقامتی و رفاهی است. ساختمان اقامتی هتل دارای ۲ طبقه و ۲۶ باب اتاق و سوئیت، ساختمان رفاهی هتل سپهر نیز از شش طبقه تشکیل شده و برای رفاه هرچه بیشتر مسافران و گردشگران، مجهز به برخی تجهیزات ورزشی و تالار نیز است. این هتل همچنین دسترسی آسانی به مناطق دیدنی شهر مثل قلعه بیرجند، که بزرگترین بنای تاریخی شهر بیرجند است، دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، روزنامه، جکوزی، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، سونا، سالن ماساژ، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی

آدرس: بیرجند، خیابان جمهوری اسلامی، نبش جمهوری اسلامی چهار، پلاک ۷۷

هتل قائم

هتل قائم بیرجند

هتل دو ستاره قائم یکی از هتل‌های تازه تاسیس و میان‌رده استان خراسان جنوبی در یکی از نقاط خوش آب و هوای شهر بیرجند است. این هتل با امکانات و تجهیزات مدرن و براساس استانداردهای بین‌المللی هتل‌داری، در سال ۱۳۸۵ بهره برداری شده است. هتل قائم از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر واقع شده و فاصله کمی با قلعه بیرجند، باغ و عمارت اکبریه و فرودگاه بیرجند دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، فروشگاه، کافی‌شاپ، روزنامه، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، خدمات بیدار باش، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،

آدرس: بیرجند، میدان امام خمینی

نظر شما در مورد این هتل‌ها چیست؟ کدام یک از این هتل‌ها را تا به حال امتحان کرده‌اید؟ شما کاربران کجارو می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها یا در صفحه مربوط به هر هتل که از لیست هتل‌های شهر بیرجند قابل دسترس است، با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه