طولانی ترین میدان دوی با مانع بادی در جهان

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
طولانی ترین میدان دوی با مانع بادی در جهان

هیولای بزرگی در بلژیک ساخته شده که بر خلاف اسم آن، لحظاتی سرشار از شادی و نشاط و هیجان را برای بازدیدکنندگانش به ارمغان آورده است.  

«The Beast»، با یک زمین ۴۹۵٫۵۲ متری پر از سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان، به طور رسمی طولانی‌ترین میدان دوی با مانع بادی جهان نام گرفته است. این میدان دوی بزرگ در پایان امسال به یک تور دور دنیا خواهد رفت.

این میدان اعجاب‌انگیز دارای ۶۰ بخش پر چالش است و در انتهای مسیر، پنج مانع وجود دارد. دویدن، بالا رفتن و خزیدن در این مسیر فقط ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

میدان دوی با مانع بادی

این زمین بازی عظیم به وسیله‌ی «Hold My Shoes» و «V-Formation» ساخته شده است و سال گذشته، در اوئکتوبوک، بلژیک، آغاز به کار کرد. ولی اگر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ ماه مه در انگلستان به سر می‌برید می‌توانید خودتان آن را امتحان کنید؛ چرا که این سرگرمی جذاب در این تاریخ در پارک «Betteshanger Country Park» خواهد بود. پس از آن، رویدادهایی در استرالیا، ژاپن، شیلی، برزیل، هلند، اسلواکی و سوئد با حضور «The Beast» برگزار می‌شود. به زودی اطلاعات و محل‌های مربوط به برگزاری رویدادها در وب سایت «Hold My Shoes» و صفحات اجتماعی آن منتشر خواهد شد.

بندیکت دی وریس، بنیانگذار «Hold My Shoes» ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص چگونگی شروع به کار این سرگرمی عظیم، گفت:

ما کار خود را سال‌ها پیش و با مبنا قرار دادن یک ایده‌ی ساده برای ساختن قسمت‌های اولیه‌ی این «میدان بادی» آغاز کردیم. فقط می‌خواستیم قطعات جدیدی بسازیم؛ پس تصمیم گرفتیم که هر کدام از تراک‌های میدان را طوری بسازیم که در نوع خود منحصربفرد و بی‌همتا باشد.

میدان دوی با مانع بادی

سازندگان این میدان دوی با مانع متوجه شدند که چیزی که ساخته‌اند این قابلیت را دارد که یک عنوان رکورد جهانی گینس را تصاحب کند؛ بنابراین با این هدف به کار خود ادامه دادند:

اکنون می‌دانیم که این عنوان را به خاطر خلاقیت، نوآوری، صبوری و بیمار و اعتمادپذیر بودن‌مان به دست آورده‌ایم. ما با این کار مردم را گرد هم جمع کردیم و دنیایی از سرگرمی به آن‌ها هدیه دادیم و آن‌ها را به حرکت واداشتیم.

ما، «The Beast» را با این هدف نساختیم که برنده‌ها را تعیین کنیم، بلکه می‌خواستیم مردم لذت ببرند. همه‌ی این کارها برای تفریح کردن و انجام فعالیت‌های بدون مرز بود. بعد از همه‌ی این کارهاست که می‌فهمید بدون این که بدانید بر یک چالش فیزیکی فائق آمده‌اید.

«The Beast» را فراموش نکنید، فقط به شکست هیولاهای درونی خود بیندیشید.

میدان دوی با مانع بادی

بندیکت، که حالا دارنده‌ی یک رکورد جهانی گینس است، می‌گوید:

این عنوان به وسیله‌ی تیمی با اشتیاق، با پشتکار و با بصیرت به دست آمده و ما، همگی، به این عنوان می‌بالیم!

حتی اگر شرکت‌های دیگر موفق بشوند که در آینده میدان‌های دوی بزرگ‌تری را بسازند، اما باز هم این شرکت به عنوان اولین شرکت سازنده‌ی بزرگ‌ترین میدان دوی با مانع بادی در یادها باقی خواهد ماند؛ این همان چیزی است که ما همیشه به آن اهمیت خواهیم داد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه