طولانی ترین زیپ لاین جهان، تابستان ۲۰۱۸ دوباره در لندن

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
طولانی ترین زیپ لاین جهان، تابستان ۲۰۱۸ دوباره در لندن

تابستان ۲۰۱۸، یکی از پر هیجان‌ترین تفریحات دنیا، دوباره به لندن بازمی‌گردد. طولانی‌ترین زیپ لاین جهان با ۲۲۵ متر مسافت در ارتفاع ۳۵ متری در انتظار شما است.

علاقه‌مندان به ماجراجویی با آدرنالین بالا، آماده باشید! زیپ لاین لندن، قلب شما را همان طور که آسمان را می‌شکافد، به صدا در خواهد آورد.

همین امروز آماده شوید! طولانی‌ترین و سریع‌ترین زیپ لاین شهری برای یک سال دیگر به لندن، باز می‌گردد. ماجراجویی زیپ لاین سه تایی در پارک آرچ بیشاپ (Archbishop’s Park)، در منطقه مرکزی لمبث (Lambeth)، از بالای برجی با ارتفاع ۳۵ متر آغاز می‌شود و ۲۲۵ متر مسافت نزولی تا پایین رسیدن شما، ادامه دارد.

اگرچه، بر طبق موسس زیپ نو (Zip Now)، «بری شاورین»، این تجربه شگفت‌انگیز تنها برای افرادی که به‌دنبال هیجان هستند، نیست؛ بلکه این زیپ لاین برای خانواده‌ها و کسانی که تاکنون سوار زیپ لاین نشده‌اند، نیز مناسب است.

بری شاورین به خبرگزاری لونلی پلنت، گفت:

ما امسال، یک لاین اضافه به زیپ لاین، اضافه کرده‌ایم تا افراد بیشتری بتوانند هم‌زمان، سوار شوند. ما همچنین «پرتاب مگا» را به این ماجراجویی هیجان‌انگیز اضافه کرده‌ایم؛ قابلیت جدیدی که در آن، قبل از اینکه بازدیدکنندگان ما در امنیت کامل به زمین برسند، یک سقوط آزاد بی‌نظیر را تجربه خواهند کرد.

طولانی ترین زیپ لاین جهان تابستان ۲۰۱۸ دوباره در لندن

چرخ و فلک لندن را از آسمان نظاره کنید

شرکت کنندگان با سر خوردن در آسمان، شانس این را دارند که چشم‌اندازهای نمادینی از شهر مانند چرخ و فلک لندن (London Eye)، ساختمان پارلمان لندن، بیگ بن، کاخ لمبث، آسمان‌خراش گرکین (Gherkin) و برج شارد را در زمانی که حدودا ۵۰ کیلومتر بر ساعت، سرعت دارند، ببینند.

شاورین می‌گوید:

این آخرین فرصت کسانی است که می‌خواهند شهر لندن را از چشم یک پرنده ببینند و زندگی آن‌ها را تجربه کنند.

طولانی ترین زیپ لاین جهان تابستان ۲۰۱۸ دوباره در لندن

بپرید

این ماجراجویی هیجان‌انگیز تنها برای ۱۶ هفته از ۲۲ می (۱ خرداد) تا اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) ۲۰۱۸ در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود. ساعت‌های باز شدن زیپ لاین، کمی دیرتر خواهد بود تا در اختیار کسانی که پس از یک روز کاری طولانی، نیاز به تفریح دارند، باشد (این سرگرمی هرروز، از ظهر تا ۸:۳۰ شب، باز است).

طولانی ترین زیپ لاین جهان تابستان ۲۰۱۸ دوباره در لندن

حتی در پرش، نظاره‌گر مناظری زیبا باشید

سال گذشته، ۳۰ هزار نفر سوار زیپ لاین شدند و تمام بلیط‌ها به سرعت به فروش رفت؛ پس بلیط خود را هرچه زودتر رزرو کنید. کل این تجربه، ۴۰ دقیقه زمان می‌برد که شامل خلاصه‌ای از اقدامات ایمنی نیز هست.

قیمت بلیط برای بزرگسالان، ۲۲٫۵ یورو (۳۰ دلار) و برای کودکان ۱۶٫۵ یورو (۲۲ دلار) است؛ البته بسته‌هایی نیز برای بلیط خانواده‌ها، دانش‌آموزان، گروه‌ها و دانشجویان وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط زیپ لاین، به این سایت، رجوع کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه